Pjesa 32

273 16 0
                                    

 Pjesa 32

Jasht kishte filluar nje ere e lehte. Kjo kishte qene nje vere ndryshe nga te
tjerat,edhe pse gjat dites bente vap por ne mbremje gjithmon ishte nje mbremje e fresket.

Teisa hyri brenda,sapo ishte kthyer nga nje dite e lodhshme ne spital ndersa Eni nuk ishte degjuar gjith pasditen.

E ema e kishte bere darken gati,u ulen te hanin.

-Po Eni ku eshte,nuk do vij te haje darke?

-Ja kam cuar ne dhome,por po flinte kur te zgjohet nese ka uri do haje.

-Jeni zene apo jo dhe ne spital sot me thane qe kishte ikur pa leje.

-Epo ti e di si eshte Eni e di.

Dhe e ema i tregoi c'kishte ndodhur.

-Por mama nuk mund ta mbash te mbyllur ne dhome dhe ta trajtosh si te
burgosur. Per sa kohe do ta mbash ashtu ?

-Deri sa ti vijne mend ne vend.

-Por mama...

-Nuk ka por. Me mire preferoj ta mbaj te mbyllur sesa te iki pas atij krimineli dhe nje dite mos me kthehet me ne shtepi per faktin se eshte zhdukur apo sepse dikush e ka vrare. Mendon se ai do shpetoj aq lehte,nese e Eni lidhet me te as ajo s'do shpetoj. Habiten sesi Endri nuk e mbyll atje pas hekurave dhe te shpetojme njehere e mire.

-Mama por nuk mund te sillesh keshtu me Enin,ajo do te urrej.

-Me vone do me falenderoj. E kam per te miren e saj.

-Mama nuk me duket e drejte,ajo sapo ka dal nga spitali nuk mund te rri aty
mbyllur. Mama te lutem thirri mendjes ajo nuk eshte me femije.

-E di une cfare eshte e drejte per te,-tha e ema dhe u cua nga tavolina.

Teisa nuk foli,e dinte qe e ema nese i ngulitej nje gje ne koke do behej si thoshte ajo. Madje mendonte qe Eni kete kokefortesi e kishte trasheguar nga e ema.

Eni u zgjua nga zilja e telefonit. Ishte Vladi kolegu i saj i punes.

-Ej ku je En?

-Ne shtepi Vlad cfare ka ndodhur ?!

-Duhet te vish shpejt,Andi eshte ketu
Erdhi per ty, i thash qe je ne shtepi je pushim dhe se nuk je ne pune sonte.

Por s'do e besosh Endri sapo parkoi makinen e tij dhe po vjen dhe ai brenda. Te lutem eja shpejt nuk dua sherr ne barin tim.

-Ok erdha,bej te pamunduren ti mbash larg,-tha dhe e mbylli. U vesh dhe u be gati te dilte,por pa se dera e dhomes ishte e kycur. E terhoqi me force ,por asgje. E dinte qe nese therriste te emen ajo s'do ja hapte kurre.

I dergoi Teises nje sms qe te shkonte ti hapte deren.

-Por ajo iu pergjigj qe i kishte e ema celsat dhe s'mund ta ndihmonte,pasi e ema ishte akoma zgjuar
C'te bente?!!

Hodhi syte nga dera e ballkonit qe te nxirrte jasht,po si te hidhej ishte ne kat te dyte,por duhej te ikte duhej te shmangte ate sherr qe mund te behej midis Andit dhe Endrit,erdhi nje cope here verdall neper dhome duke menduar,por s'kishte kohe te mendohej gjate,u kap neper hekurat e
ballkonit dhe u hodh posht,ndjeu nje dhembje te forte te kyci i kembes.

-Dreqi e mori me duket se e ndrydha,-tha me vete por nuk u mendua me u cua i hipi
makines se saj dhe iku. Kur arriti atje pa se Andi e kishte vene poshte Endrin dhe vetem i gjuante,njerez qe
mundoheshin ti ndanin,u tmerrua shkoi me vrap drejt tyre,duke terhequar Andin i cili ishte bere bishe,nuk e hiqte Endrin nga duart. Me ne fund arriten ti ndanin.

-Andi,Endri mjaft,-i bertiti ajo e tmerruar duke e terhequr Andin nga vetja.

-Ca do ktu ti ? -i tha Andi i habitur kur e pa.

-Ca dua une apo ca do ti,une punoj ktu apo ke harruar,cfare po ndodh ktu. Me premtove se do ti rrije larg Endrit dreqi e mori.

-Ky bastardi qe rreh femrat s'mund te kalonte pa lagur,te thash qe do e paguaj. Te dashuren time nuk e prek dot askush,-bertiti ai dhe u drejtua perseri nga Endri,i cili ishte i shtrire ne toke. Por Eni i doli para dhe nuk e la.

- Mjaft tani,mjaft te thash te lutem Andi.

-Eni merre Andin dhe ik qe ketu,po vjen policia. Dikush i ka lajmeruar,-i tha Vladi me gjysmezeri duke u afruar prane Enit.

-Andi eja ikim te lutem dhe e terhoqi jasht. Ai u bind shkoi pas saj.

Jasht degjoheshin sirenat e policise.
Ai mori motorin.

-Do vij me ty,dua te vij me ty,-i tha Eni
ai qeshi,hipen qe te dy,vune kaskat dhe iken,humben ne erresire.

Trekendesh dashurieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora