Pjesa 79

225 9 0
                                    

Pjesa 79

Pas disa diteve familja e Enit do te nisej perseri drejt Italise,por para se te niseshin Teisa e kishte telefonuar Enin qe te kthehej ne Lezhe,donte ta takonte para se te niseshin,sepse nese Eni do largohej me Andin kushedi ndoshta kur do ta shihte.

Enni udhetoi me Andin drejt qytetit te Lezhes per te shtepia e nenes,ku familja e saj po rrinte per momentin.

Teisa i ishte lutur aq shume qe te shkonte ia kishte ber koken lemsh dhe Enni kishte shkuar edhe pse nuk donte qe ta linte Andin vetem sidomos tani me Jolen neper kembe,por Teisa nuk e kishte lene te qete,dhe Andi e kishte cuar dhe ishte kthyer perseri ne Tirane.

Enni i ra ziles dhe deren ia hapi Teisa.

-Ej mendova se sdo vije,sa te jam lutur,- i tha Teisa e gezuar dhe e perqafoi.

-Ca e ke kte fytyre ?? Eja brenda.

-Asgje,-i tha Enni dhe e perqafoi.

-S'te besoj,- u futen brenda dhe u ulen.

-Ka ndodhur gje?

-Jo pra.

-Je zen me Andin atehere,sepse ai nuk donte qe ti te vije.

-Jooooo pra.

-Ok e mora vesh nuk doje te vije ti.

-Teisa ti e di qe nuk dua ta le vetem Andin.

-Pa merak se eshte goxha i rritur besoj se di te kujdeset per veten.

-Nuk eshte puna aty.

-Po ca ke atehere,qekur ka hyre ai ne jeten tende je bere si e cmendur mendon vetem per ate,ke harruar dhe veten tende Enn.

-Nuk e di. E di qe e dua me shume se c'duhet,ai eshte brenda meje njelloj si gjaku qe qarkullon neper venat e mia.

-E di qe je keshtu vetem nga frika e madhe se mos e humbet nje dite por do cmendesh ndonje dite po vazhdove keshtu Enn.

Enni nuk foli mbeshteti koken ne divan shtrengoi fort syte dhe lotet e nxehte i rrodhen ne faqe.

Valle ate djale po e dashuronte ne menyre te gabuar!!! Po pse duhet te quhej gabim te dashuroje me forcen e shpirtit,te doje dike me shume se vetja,te jetoje vetem per te,ai
ishte droga e saj,pa te ajo do vdiste,e dinte.

-Ti si je,-e pyeti Teisa,-bebushi cfare thote mezi pres te vij dita qe ta shoh,i tha ajo per ta bere Enin te ndjehej me mire,-po mamit dhe babit kur ke vendosur ti tregosh?

-Nuk dua ti them asgje,ti e di qe eshte gjeja e fundit qe do donin te degjonin nga mua.

-S'mund tia fshehesh per shume kohe dhe ti e di,barku pas disa muajsh do filloj te duket.

-E di por deri atehere s'do jem me ketu,nese nuk duan Andin nk do e duan kurre dhe femijen e tij. Pastaj ti e di qe mami po e mori vesh do me lodhi koken duke me mbushur
mendjen te nderpres shtatzanine. Leshtu qe me mire mos e dijne per momentin,ata ecin
gjithmone me shpresen se une nje dite do te heq dore nga Andi,por sdo ndodh kurre.

-Po ju kur do niseni per ne itali?- e pyeti Eni.

-Nuk e kemi vendosur akoma,them se kto dite,por nuk doja te ikja pa te takuar dhe pa te pare sesi je, ti besoj se nuk vjen ne Itali,do ikni apo jo??

-Po do ikim ne Zvicer ,atje na pret Juli nuk vijme ne itali,nuk kemi cbejme me atje,pastaj Andin atje e kerkon dhe policia.

-Uroj te lodhesh nje dite me kete lloj jete qe ben ai,-shfryu Teisa.

-Ndoshta me jeten qe eshte e tille,por kurre me Andin.

-Nuk e ke menduar ndonjehere se mund te gjendesh vetem nje dite me nje femije per te rritur.

-Jo Teisa nuk e kam menduar dhe nuk dua ta mendoj,pse mi thua keto,pikerisht ti qe je
motra ime,- i tha Eni me inat.

-Nuk ke qene e tille Enn,ku eshte Enni qe ka qene dikur,sa te ka ndryshuar ai njeri,ti merr fryme vetem per te,nik eshte e drejte,me Endrin ke qene shume me ndryshe,sdoje tia
dije per asgje,ke qene ajo vajza e qeshur,e llastuar,isha e lumtur kur shikoja qe e kishe kaluar ate periudhe te veshtire kur u burgos Andi,qe kishe filluar te jetoje perseri.

-Teisa mjaft te lutem,po me dhemb koka me kto gjera te kota qe thua.

Teisa e pa dhe nuk foli,sa do donte te bente dicka per Enin por nuk mundej,nuk dinte cfare.

-Po mami me babin ku jane? -e pyeti Enni.

-Shkuan nga varri i nenes,ndoshta tani vijne,-i tha Teisa duke shkuar drejt kuzhines dhe filloi te qeronte nje molle.

-Do Enn?

-ehe.

-Do te tregoj dicka te pabesueshme qe me ka ndodhur,- i tha Enni. Teisa ktheu koken.

-Je ndare me Andin??

-Joooooooooooo!!

-Atehere mos e trego se gje me te pabesueshme se kjo nuk ka,-i tha teisa dhe vazhdoi te qeronte mollen.

-Pervec faktit qe je lidhur me Andin dhe pret nje femije nga ai nuk ka me asgje te pabesueshme ne jeten tende Enn ngulite ne tru,asgje - shtoi Teisa.

-Mjaft akoma me kte muhabet ti,na acarove tani,kjo qe do te tregoj nuk ka lidhje fare me Andin. Mendoj se ka kam pare nenen e vdekur,fantazmen e saj doja te thoja,e pashe me syte e mi.

Per nje minut qetesi,pastaj degjohet e qeshura e forte e Teises.

-hahhahahahhahahhah En ti nuk je ne rregull,- qeshte ajo.

-Ouuuuu,te betohem nuk po tallem pse nuk me beson,-i tha Eni e nxehur,-spo ta tregoj fare.

-Ok ok te betohem qe nuk qesh me,,cfare ndodhi ku ishe?

Enni i tregoi gjithcka qe ndodhi ate nate ne varreza.

-Atehere te tha qe jeta jote dhe e Andit do te varet ne nje fije peri,pastaj gjithcka do te shkoj ashtu si duhet te shkoj,spo kuptoj asgje do shkoj mire apo keq???!!!! Mesazh pa
kuptim,eh ke pare vetem nje enderr Enn,perderisa the qe kur u zgjove nuk ishte,atehere te ka zene gjumi dhe ke pare nje enderr.

-Po perkedhelja ne fytyre ??!!..dhe kjo ste duket e vertet,po kafen kush e
piu??? - kembenguli Enni.

-Ndoshta dikush ka kaluar aty dhe ka marr kafen pastaj te ka perkedhelur fytyren per te pare nese ishe gjalle apo jo.

-Ndoshta kjo qe thua do jet shpjegimi me llogjik,por te betohem qe kur flisja me nenen isha komplet e zgjuar,nuk mbaj mend as te me kete zen gjumi.

-Gjithsesi nese dikush beson ne kto gjera shpirtrash do te thoshte qe nena te eshte shfaqur per te sjelle nje sinjal ne jeten tende ,nuk ka shpjegim tjeter,-i tha Teisa serioze.

-Qe eshte?????e pyeti Eni duke i ngulur syte.

-Qe te ndahesh me Andin dhe te vish ne shtepi kaq e veshtire eshte ta kuptosh,vetem se
nena i ka rene anes e anes hahahahhahahah,-i tha Teisa duke qeshur.

-C'na merzite,gjithmone nje muhabet ben dhe nuk mund te qeshesh me kto gjera ske respekt as per nenen,kot sa ta tregova - i tha me inat Eni.

Teisa e perqafoi duke qeshur.

-Ej se bej shaka,te dua shume ti e di.

****
Te nesermen sa u cua Enni u nis per ne Tirane,nuk mund te rrinte me ne Lezhe,nuk i tha asgje Andit qe u nis per ne Tirane.
E dinte qe ai do i thoshte te priste dhe se do shkonte ta merrte ai dhe kushedi se kur do shkonte pasi i kishte thene qe mund te rrinte disa dite te prinderit meqe sdo e shihte me
familjen e saj per disa kohe.

Por ajo nuk mund te priste,ishte gjithmone ne ankth per te,se mos i ndodhte gje,cfare
bente,mos ishte zene me ndonje. Si ishte,me ke ishte,kishte ngrene apo jo,cdo gje mendonte,cdo gje i shkonte neper mend.

Shkoi ne hotel por i thane qe Andi nuk ishte kthyer fare mbreme ne hotel nuk ishte e mundur.

-Jeni te sigurt?-e pyeti Eni perseri ne ankth.

-Po po nuk ka ardhur,jam i sigurt,dje dolet te dy sebashku apo jo dhe qe kur dolet ai nuk u kthye me.

-Ok flm,- i tha ajo dhe doli ta kerkonte.

-O zot mendoi.

Enni nxorri cel nga canta duke iu dridhur duart,mezi arrinte te mbante cel ne dore.

Trekendesh dashurieDove le storie prendono vita. Scoprilo ora