Pjesa 49

250 10 0
                                    

Pjesa 49

Enni u zgjua dhe pa se Andi flinte prane saj,i pelqente qe kur te zgjohej ne mengjes gjeja e pare qe donte te shihte ishte ai qe flinte
prane saj. Ishte i vetmi njeri qe e bente te ndjehej e lumtur dhe qe e dashuronte aq shume sa smund ta pershkruante.
Pastaj iu kujtua mbremja e shkuar e dinte qe e kishte tepruar,por nuk
arrinte te shpjegonte faktin qe pse Andi ishte aty mbreme me ate vajzen. Thelle brenda vetes e ndjente qe ai sdo e tradhetonte kurre,kishte dicka qe nuk shkonte ne kete mes. Andi flinte dhe ajo e shikonte pastaj
filloi ti ledhatonte floket ta puthte si e cmendur.

-Ejj,-peshperiti ai me sy mbyllur dhe filloi te qeshte.

-Zgjohu nuk mund te flesh kaq shume.

-Ne fakt mbreme fjeta vone,rrija dhe te shikoja ty kur flije,-tha dhe mbante syte mbyllur.

-Pse nuk i hap syte,-i tha ajo duke futur duart posht bluzes se tij dhe duke e puthur.

-Sepse nuk te dua te shoh pas asaj qe bere mbreme,-qeshi ai.
Ej e bere per inatin tim ate mbreme eeee.

-Po sepse te pashe me ate vajzen dhe ti e di qe terbohem kur te shoh me dike tjeter. Te pashe me ate qe po putheshit.

-Po une si mendon se u ndjeva mbreme,ajo vajza qe me pe mbreme nuk me intereson En dhe ke kuptuar cdo gje gabim,nuk po e puthja por e paralajmerova te me rrinte larg.

-Ok tani hapi syte,-i tha ajo duke e gugulisur ne bark.

-Nuk dua,-qeshi ai.

-Ejjjjjjj sa i keq qe je. Atehere po cohem dhe po iki po nuk i hape syte dhe u cua nga shtrati.

-hahhahahhaa ok,-tha ai dhe e terhoqi nga dora duke e kthyer perseri ne shtrat.

Kishin kaluar disa dite,cdo gje midis Andit dhe Enit dukej se po shkonte mire pervec faktit te familjes se Enit qe nuk e linin te qete dhe qe nuk donin ta shikonin më me Andin.

Enni pasi u grind me te emen dhe te Teisen shkoi ne dhomen e saj,nxorri valixhen dhe filloi te fuste gjerat e saj,mori Andin ne telefon.

-Andi eja me merr.

-Cfare ka ndodhur?

-eja me merr mos e zgjat me nuk mundem me te rri ketu po me cmendin.

-Ok po vij.

Ndersa bente valixhen gati,Teisa iu shfaq te dera e dhomes.

-Ca do?

-Cfare po ben ti?

-Po iki pse nuk duket?

-Do shkosh te jetosh me te apo jo?

-Me ler te qete dhe ti. Askush s'te ka ndaluar te jesh me te dashurin tend. E keni kapur te gjithe me mua,,ca doni nga mua pse s'me lini rehat,-bertiti ajo.

Andi i hipi makines dhe arriti para shtepis se Enit,u mbeshtet aty afer deres dhe po e priste. Ne ate moment shfaqet babai i Enit i cili
po vinte ne shtepi.

Kur e pa Andin te mbeshtetur aty u terbua e kapi nga xhupi me force.

-Cfare dreqin do ketu ti? Dua ti rrish larg vajzes sime e kuptove,- i bertiti ai.
Enni hap deren te dali jasht dhe sheh te atin qe kercenonte Andin.

-Ennin e dua dhe e keni cdo gje te kote,s'do me mbani dot larg saj,-tha ai i qete

-Ti je nje i mallkuar more djale.

-Baba,baba,,mjaft lere te qete,- bertiti Eni duke i hequr Andin nga duart.

-Po ti ku shkon me kete valixhe,kthehu brenda s'ke per te dalur nga kjo dere te shkosh pas ketij rrugaci,kurse ti ik nuk dua te shoh me
ketu.

-Gjithsesi nuk do mbaroj me kaq,-tha Andi dhe u drejtua drejt makines
dhe iku.
-Andi,andiii ,-e thirri Eni,por i ati nuk e la te dilte e mori me force dhe e futi brenda.

Trekendesh dashurieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz