Pjesa 34

273 14 0
                                    

Pjesa 34

Ishte mengjes,Andi dhe Enni e kishin kaluar naten sebashku ne shtepine e Fabios vellait te Andit. Te dy ende flinin prane njeri tjetrit.

Ne ate kohe degjohet nje zhurme makine e cila parkohet para shtepise.
Fabio dhe Juli vellai tjeter i Andit zbriten nga makina dhe pane motorrin e Andin qe ishte aty.

-Te thash qe do jete ketu,-i tha Juli Fabios,-kot sa me solle deri ketu kam bere 4 ore rruge. Kisha pune me te rendesishme,ai nuk eshte femije nuk mund te me shqetesosh sa here qe ai nuk te pergjigjet ne tel dhe te me thuash te vij dhe ta kerkoj.

-Isha ne merak per te ,kam qe mbreme qe e marr ne telefon ,por asgje me del i fikur,nuk mendova se do kete ardhur ketu,eshte vendi i fundit qe do mendoja nese
ishte ketu apo jo.

Prandaj dola ta kerkoja dhe mendova qe do e dije ku do ishte ose ku mund ta kerkonim,kisha frike mos i kishte ndodhur ndonje gje e keqe. Pas
atij sherrit qe kishte bere mbreme qe rrahu ate policin,ti e di si eshte Andi,ben pas kokes se tij,eshte vellai jone me i vogel dhe ke dhe ti te drejte te kujdesesh per te,sepse jemi ne qe e shkaterruam keshtu.

-Nese kujtohesh mire ne radhe te pare ishte ai qe shkoi dhe mori hakun e babait pa na pyetur,se ashtu eshte ai koke dru,planet nuk ishin ashtu midis nesh. Prandaj mos thuaj qe e shkaterruam ne,mos i hap kot keto muhabete tani,e shkaterroi
kokefortesia e tij qe nuk na degjon.

Gjithsesi dhe ne bem te pamunduren dhe ja ku eshte i lire,ai nuk eshte kalama eshte i rritur nese do le te bej jeten e tij. Mund te terhiqet nga punet tona nuk po e mbajm me zor,ja kam ber te qarta,por gjithsesi s'besoj se do jet faji i Andit nese e ka rrahur ate policin qe thua ti,Andi nuk prek
askend kot,e njohim me mire se kushdo.

-Ok ok ndoshta dhe mund ta ket provokuar ai ,por Andi duhet ti rri larg te dashures se tij ja kam 1000 here. Ai Endri me mori ne telefon sot dhe me tha qe ta mbaj larg ose do e perplasi pas hekurave, duhet te flas me ate vajzen,nese ky nuk i rri larg ateher duhet te veprojme me vajzen,duhet te sajojme dicka,nuk mund te jete verbuar pas saj dreqi e mori s'mund te na hapi vetem probleme.

-Po cne Andi me te dashuren e tij. Pikerisht te dashuren e tij duhet te
gjente,mbaruan gocat,ok ndoshta me mire te flasim me vajzen,por pa dijene e Andit,ok. Nuk po kuptoj me asgje,cfare i thot mendja te marri te dashuren e nje tjetri,-i tha Juli.

Fabio hapi deren dhe u futen brenda, por nuk e pane Andin verdalle.

-Po ky ku do jete,-tha Juli

-Ndoshta fle akoma,-u pergjigj Fabio dhe shkoi ne dhomen e gjumit dhe pa se Andi flinte dhe ne krahet e tij shtrengonte Enin ,qe te dy flinin.

-Kjo nuk eshte e mundur,-tha Fabio dhe doli nga dhoma.

-Cfare ke? - tha Juli dhe shkoi drejt dhomes per te pare dhe ai,pasi pa nje cope here ata te dy qe flinin pastaj shkoi mbrapa fabios ne kuzhine.

-Kjo eshte vajza???? Kjo eshte ajo e dashura e atij policit???

-Po ajo eshte vajza.

-Ajo eshte Eni apo jo ?? Ajo eshte e dashura e Andit e dikurshme,-i tha Juli

-Po…ajo eshte.

-Dhe s'me ke treguar asgje,ma ke mbajtur te fshehte faktin qe Andi ka rigjetur Enin. Po ajo eshte e Andit dhe jo e atij policit.

-Nuk jane gjera me rendesi,ajo duhet ta lej te qete Andin,po ta donte ajo sdo e kishte len atehere kur Andi kishte nevoje per te.

-Fabio jemi te rritur prandaj nuk mund te themi ate qe duam por ate qe
duhet,asnje femer nuk mund te presi nje mashkull per 20 sic u denua Andi. Nga ta dinte ajo qe do dilte Andi,atehere ishin qe te dy vetem femije. Mos fol gjera te kota,-iu kundervu Juli.

-Degjo Juli nese vajza kthehet me Andin,ai do bej c'mos t'ia nxi jeten Andit dhe do na vej pas policine,mendo me gjate,arsyeto dreqi e mori. S'mund te rrezikojm per
nje femer.

-Fabio s'dua te degjoj me asgje, mendoj se ajo duhet te rri me Andin dhe jo me ate policin. Perderisa ajo eshte ne nje shtrat me Andin,atehere ajo do Andin dhe jo ate idiotin qe thua ti. Dhe askush s'ka per ti ndare,ai polici duhet ta ler te qete vajzen dhe Andin,ndryshe do e vras me duart e mia,te betohem,-u nxeh Juli.

-E ke gabim Andi duhet ti rrij larg asaj. Kam ber nje marrveshje me ate policin.

-Nuk me intereson marreveshja juaj,te paralajmerova po i ndodhi gje Andit do jua pres fytin qe te dyve. Cdo gje e drejtoj dhe komandoj une dhe marreveshjet i bej une kuptove. 
Vajza do rrij me Andin mbaje larg ate policin sesi do e mbash larg
eshte pune per ty dhe s'dua me diskutime,ti e di qe Andi eshte pika ime e dobet dhe prap aty me godet. Duke e ditur qe ja premtova asaj nene para se te vdiste qe do kujdesesha gjithmone per Andin,ja premtova,-i bertiti Juli.

-Epo Andi nuk eshte me femije.

-Mjaft Fabio.

- Me ty nuk merem vesh,arsyeton me keq se Andi si ndonje adoleshent pa tru.

Ok .Atehere merre Andin me vete,me the qe do ikesh ne Zvicer per disa muaj,merre me vete nuk dua telashe me nga ai. Nuk mund te kujdesem me per te duke rregulluar budallalleqet e tij,kam gjera te tjera per te bere. S'do ve ne rrezik cunat e grupit dhe veten per budallalleqet me thase te Andit,-tha Fabio dhe shkoi te merrte dicka per te pire.

Andi kishte degjuar zhurmen dhe zgjohet.

Trekendesh dashurieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang