Pjesa 52
Enni arriti atje zbriti nga makina duke perplasur deren me force dhe u drejtua drejt nderteses. Djali qe rrinte te dera e ndaloi.
-prit ku do shkosh ti?
-Me ler rehat.
Shoku i beri me shenje qe ta linte te kalonte.
-Me ler kerkoj Andin.
-Ah je e dashura e Andit . Ok futu e ke te zyra e Fabios me cunat.
Enni u drejtua per nga zyra,Fabio e kishte pare qe po vinte nepermjet kamerave qe filmonin cdo gje.
-Shiko shiko kemi vizita sonte po vjen Enni apo me bejne syte - tha Fabio. Andi ktheu koken nga kamerat.
-Po ajo eshte,-tha Juli duke e drejtuar shikimin nga andi. S'me duket ne humor te mire,cfare ke bere kte radhe,-i tha Andit.
Pa mbaruar fjalen mire Juli Eni shfaqet ne dere duke pare Andin me inat. Madje as nuk pershendeti fare.-Enn cfare ka ndodhur - i tha ai dhe shkoi drejt saj.
-Urime,do te behesh baba. Me fal nese jam e fundit qe te uroj,-i tha e nxehur Enni dhe i hodhi ne fytyre fotot me Vanessen dhe letren e mjekut qe i kishte lene Vanessa. Te gjithe kthyen syte nga Andi te habitur.
-Cfare po thua,-u habit ai duke pare fotot.
-Cfare po them nuk te kujtohet eee? Ke fjetur me te dhe ma ke mbajtur te fshehte. Je vetem nje genjeshtar i poshter ja cfare je,- i bertiti ajo.
Ai nuk mund ta besonte ate qe po degjonte. Perpiqej ta qetesonte Enin duke e marre prane vetes .
Por ajo as nuk donte t'ia dinte,ulerinte bertiste.-Mos me prek - i uleriu ajo,- mos me prek me ato duar qe ke prekur ate bushtren. Kete here mori fund vertet,me rri larg,-tha e nxehur
dhe u drejtua nga dalja. Juli u mundua ta qetesonte.-Enn nuk ke pse ben keshtu do i sqarojme te gjitha qetesohu.
-Juli faktet flasin vete une dhe ai nuk kemi ca sqarojme,as nuk me intereson me,as nuk dua ta shoh me,-tha dhe u kthye pa Andin ne sy,-dhe mos eja me te me kerkosh- bertiti duke ikur dhe doli jasht iku.
Ai shkoi ta ndiqte por Juli nk e la te ikte pas Ennit.
-Nyk ke ca i iken mbrapa vetem do i keqesosh gjerat do ziheni me keq,jeni te acaruar qe te dy.
Andi u terbua shkaterroi cdo gje ne zyre.
-Eshte i gjithe faji jot i uleriu Fabios dhe e goditi aq fort sa e rrezoi ne toke.
-E kalove ti naten me ate dhe jo une,-i tha Fabio duke fshire buzen e gjakosur, nuk ke pse ma ve mua fajin tend.
-Ashtu eee - i tha dhe u drejtua ti gjuante perseri por Juli dhe cunat nk e lane. Ai nxorri pistoketen e mbushi dhe u drejtua te dilte jashte.
-Ku eshte ajo kucka se po ma nxin jeten,-uleriu dhe shkoi te kerkonte Vanesen.
-Ej ej prit ku do shkosh,-e ndaloi Juli.
-Me lesho se ajo do ma paguaj dhe e shtyu Julin tutje.
Andi eja ketu po te them,-i bertiti Juli.
Por ai as nuk donte tia dinte,donte
vetem te gjente ate Vanesen.-Cuna kapeni dhe silleni ketu - dha urdher Juli.
Ata shkuan e moren me zor dhe e sollen ne zyre duke e ulur ne karrige.
-Cuna dilni te gjithe jashte do e bejme mbledhjen me vone.
-Cfare dreqin ke ndermend te besh,cfare te thote mendja?-i bertiti Juli Andit.
-Ai qe fjeti me te ishe ti apo jo,ja ku i ke dhe fotot dhe ia perplasi ne fytyre.
-Me drogoi ai idioti ,-tha per Fabion.
-Nuk eshte faji im. Nuk mbaj mend asgje cfare ka ndodhur ate nate.
-Ta kujtoj une nese ajo pret nje femije ateher ke shkuar me te dhe pas kesaj qe bere ben mire ta lesh te qete Enin.
-Por e dua Ennin s'mund te mbaroj keshtu per shkak te asaj bushtres,-tha ai duke i gjuajtur me shkelme tavolinen dhe e hodhi tutje.
Juli pa qe Andit iu mbushen syte me lot,kishte nje inat nga brenda qe dukej sikur do shperthente nga momenti ne
moment. Asnjehere nuk e kishte pare Andin ashtu me lot ne sy. Andi ishte gjithmone ai djali me karakter te forte qe sdonte tia dinte per asgje,por kur prekej thelle dhe lendohej aty ku nuk duhej ai kthehej ne bishe. Juli shkoi e perqafoi,kur Andi bente keshtu e dinte qe nuk kishte faj dhe e dinte qe ishte lenduar,e dinte dhe qe ai e dashuronte Ennin si i cmendur dhe sdo e tradhetonte kurre edhe sikur ti
vinin pistoleten ne koke. Andi e dashuronte ate vajze dhe Juli nuk donte ta shihte Andin ashtu.-Ej qetesohu mos bej keshtu do e zgjidh une kete pune dhe do flas une me Vannesen ok. Eja te coj ne shtepi.
-As nuk dua te shkoj ne shtepi,jam i sigurt qe Enni ka ikur nga shtepia,-tha dhe u ul ne toke dhe mbeshteti koken ne mur.
-Ajo ka ikur dhe s'do me doje me,-tha duke fshire lotet.
-Ej nuk dua te shoh keshtu,-i tha Juli.
Do i rregulloj une keto pune cdo gje do rregullohet,jam une ketu,te premtoj qe Enni do kthehet
prap me ty dhe ti e di qe une i mbaj premtimet s'do le gur pa levizur deri sa ta zgjidh mire kete ceshtje.Andi u cua dhe u drejtua te
bari te pinte dicka.
ESTÁS LEYENDO
Trekendesh dashurie
Romance-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...