Pjesa 9

329 14 0
                                    

Pjesa 9

Endri futet brenda dhe ai kishte pare gjithcka, ashtu i xhindosur shkon kap Andin dhe e qellon duke e rrezuar ne toke dhe shkon ti gjuaj perseri.

-Boll Endri,- berteti Eni e terrorizuar.Nderkohe te tjere shkojne ti ndajne,duke mbajtur Endrin qe shante dhe kercenonte Andin.

Nderkoh Andi qe ishte akoma i shtrire ne toke fshin buzen me kurrizin e dores duke qeshur.

-Po ky ca dreqin do?

-Andi boll cohu ikim se e ke tepruar duke pire , -i thote Ermali qe shkoi ta ndihmonte te ngrihej - ai eshte i dashuri i Enit.

-Jo nuk dua te iki,nderkohe Endri shkon ti gjuaj perseri duke e kercenuar,por e kap Toni shoku tjeter i Andit. Andi nuk reagoi fare vetem qeshte,-ben mire te ikesh nuk dua te zihem me ty  -i thot Andi -dhe t'ia dish per nder Enit.

-Endri boll te lutem ti je i cmendur nuk e shikon qe ai eshte komplet i pire - i bertiti Eni dhe shkon prane Andit i cili ishte gjakosur i shtrire ne dysheme dhe me buze te
gjakosur dhe ne pjesen e vetulles.

-Jo ktu e cmendur dhe e pire je ti En qe puthesh me ate , - i thot ai dhe e terheq fort nga dora ,ec do ikim.

-Me lesho po me vret kshu,nese do te ikesh ik,-ai e terheq perseri -te thash me lesho ik me ler te qete.

-Ok se do flasim ndersa ti do ma paguash i drejtohet Endri Andit,qe perseri donte ta qellonte, por qe Toni nk e la.

-Ok ok po ben mire te ikesh tani.Do i zgjidhim me vone kto gjera nuk jemi ktu per te prishur festen e te tjerve ,nese do i zgjidhim gjerat jasht jo ktu, -i thot Toni.

-ok - i thot Endri mund te dalim dhe jasht ,silleni jashte atecdhe del jasht i xhindosur.

Nderkohe Jola kap Tonin nga krahu
-ti meqe je shoku i Andit rri brenda i thot Jola Tonit,nuk kemi ardhur per sherr ktu  dhe besoj qe ai ka te drejte deri diku apo jo,te ishe ti ne vend te tij do beje te njejten gje mendoj. Toni iku brenda.Jola vrapoi pas Endrit.

-Endri qetesohu ik ne shtepi me mire.

-Eni nuk duhet te ma bente kete,ajo eshte e cmendur- bertiti ai.

-Besoj se eshte Eni qe duhet ta japi nje shpjegim nuk ke pse uleret,nuk ndodhi asgje thjesht ishin te dehur nuk ke pse e ben kaq te madhe.

-Kush eshte ai djali? Sa ka qe e njeh ajo,e di qe eshte shoqja jote me e mire por, nuk ke pse e mbron,me thuaj te verteten.

-Endri mes tyre nuk ka asgje,nese do kishte dicka mendon se do e takonte pikerisht kur je dhe ti,te lutem.

-Atehere pse nuk erdhi me mua, por ndejti aty me ate tipin,-bertiti ai i xhindosur,-e di si eshte puna as nuk me intereson te bej cte doje.

-Endri ai djali qe pe eshte Andi,e di qe nuk duhet ti them kto gjera.

-Andiii,kush eshte ky Andi ?

-Andi i dashuri i Enit,me ka thene qe te ka treguar dicka kur jeni njohur.
-Andi ai djali qe eshte ne burg?

-Po pikerisht ai

-Nuk eshte e mundur ajo me kishte then qe eshte ne burg.

-Ai eshte kthyer.

-Por ai smund te vij e te ma marri Enin se ashtu i do qejfi atij,sepse isha une qe i ndejta prane ne periudhen me te keqe te jetes se saj e bera te harronte e te kalonte cdo gje.

-Sic duket skan harruar asgje Endri.

-Ai duhet te zhduket nga jeta e saj,ajo smund te jet kaq naive e te harroj se cka hequr.

-Me vjen keq nuk di cte them,-tha ajo
-Jo ajo do vij me mua,do shkoj brenda dhe me force do e marr po qe nevoja dheu drejtua brenda.

Trekendesh dashurieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang