Pjesa 2

407 19 0
                                    

Pjesa 2.

Arriti ne shtepi,doli nga makina duke perplasur deren me sa fuqi kishte,dhe u mbeshtet tek dera duke mbuluar fytyren me duar,vetem qante ndjehej e pafuqishme,fati mund te tallej me te ne kte menyre,ai u shfaq perseri ne jeten e saj,Andi ishte kthyer,vetem zoti ishte deshmitar sesa ajo e kishte dashur dikur ate djale,i ishin dashur vite qe ta harronte,nete te tera pa gjume.

Dhe mjaftoi vetem nje moment qe te gjithe keto vite te shembeshin pikerisht ne momentin kur ajo pa syte e tij.Shiu vazhdonte te binte
dendur e me dendur, nderkohe pa e motra e cila her pas here dilte dhe pinte cigare ne ballkon dhe vrapoi me vrap jashte.

-Ennnii,-i thirri motra e saj dhe ju afrua e trembur kur e pa ne ate gjendje,ashtu te njomur te ber qull.

Cfare ben ulur ketu jasht ne shi? S'je mire? Cfare ka ndodhur Eni fol? Cohu te futemi brenda.

-S'ka ndodhur asgje Teisa jam mire,-tha ajo dhe u ngrit.

-Si asgje ti nuk je mire? Cka ndodhur zemer? Mos je zene gje me ndonje ,te ka ndodhur gje ne pune??

-Te thash nuk kam asgje vetem se me dhemb koka dhe jam ca e lodhur,po me merreshin mend dhe u ula per ca sekonda.

U futen brenda. Eni u nderrua dhe shkoi u shtri te flinte,e motra nuk e bezdisi me,mendoi qe kur te zgjohet ne mengjes do jete me e qete dhe do i thot pse e gjeti ne ate gjendje.

Mire qe nuk ishin prinderit ne shtepi qe ta shihnin Enin ne ate gjendje,mendoi e motra. Ata ishin larguar per disa kohe ne Shqiperi.Jeton ne itali prej shume vitesh. Ishin dy vajza dhe Eni ishte me e vogla dhe me e brishta,dorezohej para cdo gjeje.

Andin e kishin pasur ne nje lagje,ai vinte nga nje familje nga Lezha,ishin 4 vellezer,por Andi kishte
qen gjithmon ai me i shthururi ai rrugaci sic e quante nena e Enit dikur . Ai ndoshta bente nga me te paberat ,por Enin e kishte dashur
me gjithe shpirt dhe ajo e dinte kete gje. Ai i mori mendjen dhe zemren,ata merrnin fryme dhe jetonin per njeri tjetrin,deri diten qe per te u hapen dyert e burgut.

Eni u zgjua ishte rreth ora 11,sa shume kishte fjetur i dhimbte koka. s Shkoi ne banjo dhe ndaloi para pasqyres,ju kujtua ai imazhi i
tij,veshtrimi i syve te tij.

Ju kujtua vendimi i gjykatesit ne gjyqin e Andit. Kur ai tha 20 vjet iu duk sikur dikush i nguli nje thike ne
zemer dhe ia rrotulloi fort . Bertiti dhe doli me vrap jasht ndersa qante dhe vraponte jasht degjoi nje ze te ulet ne salle,sa keq eh ai nuk del me.
I kujtohej si sot,i gjuajti fort pasqyres se banjos me nje grusht per mos te pare me ate fytyren e saj.

Nuk ndjeu as dhimbje as edhe nje gje nga dora e gjakosur dhe e prere filloi te dilte gjak. E mori e lidhi me nje bluze te saj.

Nderkohe bie zilja e deres,bie perseri,hic asgje ,pastaj degjohet celulari. Ajo nuk levizi.

-Ennii hape deren se jam une. U degjua nje ze mashkulli nga jashte.

Trekendesh dashurieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora