Pjesa 68

237 9 0
                                    

 Pjesa 68

-Te pyeta ku eshte Enni?-vazhdoi Andi me nje ton te eger.

-Mendoj se Ennin…

-…Enin cfare?-i bertiti ai.

-Enin e kane rrembyer.

-Nuk eshte e mundur ca dreqin po thua?

-Me tha motra e saj qe Enni ishte larguar nga aty rreth ores 4 te mengjesit. Ishte drejtuar te vinte ketu,mjaft tani me lesho,-i bertiti Juli duke i hequr duart Andit me
force qe e shtengonte nga xhupi.

Andi u nxeh dhe filloi te shkelmonte makinen nga nervat.

-Do e gjejme nese ti nuk ben keshu si i cmendur,-i bertiti Juli.

-Qetesohu dreqi e mori.

Ermali shkoi e kapi qe ta qetesonte.

-Ej mos bej keshtu do e gjejme.

-Jane te afte te bejne cdo gje per te me ndare nga Enni ,per ti bere keq asaj dhe mua,por nuk mbaron me kaq,do i djeg te gjalle te betohem,-tha i nxehur dhe hipi ne makine,ermali nxitoi dhe hipi dhe ai nuk donte ta linte vetem dhe iken.

-Andi ,Andiii ku shkon,-e thirri Juli kur e pa qe iku.

-Cfare ka ndermend te bej ky i cmendur,-bertiti Juli duke ferkuar fytyren.

Thirri cunat dhe i urdheroi te ruanin cdo levizje te Endrit.

Andi shkoi ne shtepine e Joles,ishte ber tym.
Zbriti nga makina dhe shkoi drejt shtepise.

-Cfare ke ndermend te besh?-e pyeti Ermali.

-Tani do e shohesh se ca kam ndermend.

I gjuajti deres me shkelme per ta hapur dhe hyri brenda,Ermali e ndiqte nga pas.

Jola e cila ishte ulur ne divan dhe po shikonte TV u tmerrua kur e pa,u drejtua me vrap te canta te merrte pistoleten.

-Ncncnncnc as mos mendo te levizesh,te duket vetja e shkathet eee,-i tha e kapi dhe e
perplasi ne divan.
Mori canten e saj dhe ia hodhi Ermalit.

-Ku eshte Enni?

-Nuk e di se per cfare po flet,-tha ajo duke u cuar.

-Ku eshte? Mos ta perseris me.

-Ka kohe qe nuk e takoj dhe as nuk e shohe me.

-Ashtu eeee dhe e goditi me sa fuqi kishte.

-Shiko ca paskemi ktu,-tha Ermali duke nxjerrur nje pistolet nga canta e Joles.

Andi ktheu koken.

-Gjithmone e kam ditur qe kjo bushter ka dashur ti bej vetem keq Ennit,duhet tia kisha thyer turinjte shume kohe me perpara,merre fute ne makine s'do dali e gjalle nga duart
e mia deri sa te tregoj ku eshte Enni,jam i sigurt qe kjo dhe ai bastardi kane gisht.

-Ashtu mendoj dhe une,-tha Ermali.

-Ju thash qe nuk di asgje.

-Ate do e shohim di apo nuk di gje ti,-i tha Andi duke e perplasur ne sediljen e prapme te makines.

Hipi ne makine dhe iken,e cuan ne nje ndertese jashte qytetit.

Kishin gati gjithe pasditen deri vone ne darke qe merreshin me Jolen,por ajo nuk tregonte
asgje se ku mbahej e fshehte Enni.

Andi doli jashte.

-Atehere? -e pyeti Ermali.

-Asgje nuk tregon bushtra, thot qe nuk di asgje por jam e sigurt qe di,po dal duhet te gjej Endrin,thuaj cunave te ken kujdes mos i iken ajo kucka.

-Fola me Julin me tha se ka cuar cunat te ndjekin cdo levizje te Endrit, qetesohu do e gjejme.

-Kur do e gjejme,nuk dua te rri te pres duarkryq,-bertiti ai.

-juli dha urdher te mos levizim qe ketu,ej do e gjejme. Qetesohu mos bej keshtu.

Por ai nuk mundej te qetesohej ishte me e fort se ai,sdo ja falte kurre vetes nese i kishin bere keq Enit. Askush smund ta prekte Enin e tij,askush.

Andi u kthye perseri brenda nxorri pistoleten dhe u drejtua drejt Joles.

-Nese nuk tregon do te hedh trute ne ere,te betohem,do numeroj deri ne 3,-i bertiti ai duke terhequr kembezen e pistoletes. Ajo u frikesua.
Ermali e ndoqi pas.

-Ej ben mire te tregosh,ti e di qe Andi nuk matet dy here,-i tha Ermali Joles dhe Jola nuk kishte ndermend te vdiste,nuk ishte ashtu plani i saj,ishte Andi ai qe duhej te vdiste.

-1..2… ne ate moment bie cel e Andit,-ishte Juli.

-E gjetem ku e mbajne Ennin,djemte ndoqen Endrin,thane qe ka vene shume persona te armatosur qe ta ruajne duhet te organizohemi dhe te veprojme sa me shpejt,takohemi
rruges tha Juli dhe e mbylli.
Jola degjoi gjithcka.

- hahahhahhahah jam e sigurt qe Endri eshte zbavitur me ate kucken tende -qeshi Jola,-shko merre tani.

Andi e goditi me sa fuqi kishte,duke e hedhur ne toke. Pastaj iu afrua dhe e kapi nga floket.

-Lutju zotit qe jo,i shikon keto cunat qe jane ketu ,- i tha duke e drejtuar me fytyre nga ata .

-Do te bejne te mallkosh diten qe ke lindur bushter.

Mori Ermalin dhe iku,e kishin lene te takoheshin me Julin rruges,mendonte per Ennin qe ishte ne duart e Endrit,e dinte qe ai ishte i afte ti bente gjithcka,duhej te arrinte sa
me pare.

U takuan me Julin rruges bashke me cunat te gjithe te armatosur,u nisen per ne vendinku mbanin Ennin.

Endri kishte arritur ne vendin ku mbanin Ennin te fshehur,arriti bashke me nje doktor,e urrente faktin qe ajo priste nje femije nga Andi,por tani ishte fundi kishte vendosur ti
jepte fund shtatzanise se saj.

-Po kjo Jola ku dreqin humbi tha Endri dhe vazhdonte ta merrte ne cel,por cunat i thane qe nuk ishte paraqitur fare qe ne mengjes.

E moren Ennin dhe e shtrine ne nje shtrat dhe e lidhen.
Eni as nuk permendej fare,e kishin
rrahur e kishin droguar gjithe diten.


Trekendesh dashurieDonde viven las historias. Descúbrelo ahora