Pjesa 42
Kur hapi syte pa se jasht ishte mengjes pa oren ishte 6 pa 10.
Mendimi i pare ishte te shkonte ne spital te shihte babain dhe pastaj do te shkonte ne shtepin e Andit. Nuk donte te shkonte sepse as krenaria nuk e linte rehat ,nuk donte ta shihte
me pas asaj qe i beri ,por nga ana tjeter donte te dinte c'ndodhi pse ai e kishte tradhetuar.Andi u zgjua me nje dhimbje te fort koke,u zgjua nga puthjet e nje femre.
Mendoi mos ishte Eni dhe hapi syte. Ishte Vanesa komplet lakuriq. Hodhi syte nga trupi i tij dhe pa se dhe ai ishte lakuriq. Nuk mund ta besonte.-Po ti ca dreqin do ktu,-i tha i habitur duke e shtyre.
-Si ca dreqin dua ??! Mbreme erdhem ne shtepine tende ishe ti qe me more.
-O zoooootttt,-mbuloi fytyren me duar dhe u cua nga shtrati. Nuk i kujtohej
asgje,absolutisht asgje nga mbremja e kaluar,madje as te kishte bere gje me
Vanesen. Po i ikte truri,pastaj mendoi per Enin,duhet ta nxirrte jasht Vanesen po sikur te vinte Eni dhe ta gjente aty mendoi.-Cohu,cohuuuuuuuuuuuu dhe mu zhduk nga ketu,-i bertiti ai.
-Ej mbreme nuk ishe keshtu. Kaluam nje nate plot pasion,mund ta perserisim po te duash,-i tha ajo duke u afruar ta puthte. Ej nuk mund te sillesh keshtu me mua. O zot pastaj gjithe naten thoshe emrin e nje vajze Eni.
-Cohu dhe ik mos e zgjat me,nuk dua te shoh me ketu. E kapi nga krahu me force dhe e nxorri jashte.
-Nuk mund te me nxjerresh jashte lakuriq dreqi e mori. Ti je i cmendur
ai i mblodhi rrobat e saj dhe ia flaku nga dritarja.-Tani mu zhduuuuuuuuuuuuukkkkk nga ketu.
Nuk po gjente as telefonin,i duhej te telefononte Ermalin patjeter per te ditur se c'ndodhi mbreme. Pasi e gjeti cel telefonoi Ermalin dhe e lane te takoheshin diku u vesh dhe doli.
Ermali po e priste,porositen dicka per te pire dhe u ulen.
-Cfare ndodhi mbreme,-e pyeti Andi.
-S'te kujtohet asgje? Eni erdhi atje mbreme dhe te pa duke u puthur me Vanesen.
Ai shtangu nuk mund ta besonte,tani i kujtohej e goditura e Enit.
-E teprove mbreme,Eni u terbua ,u cmend kur te pa me ate.
-Nuk po kuptoj asgje si arrita deri aty. Nuk piva as shume mbreme,-tha i merzitur.
-Fabio ka gisht te gjithcka qe ndodhi e di qe eshte vellai jote dhe nuk dua te
perzihem ne punet e juaja madje me kercenoi por je dhe shoku im me i mire duhet te ta thosha. Vertet nuk pive shume ,por te kane hedhur dicka ne gote,besoj se te kane droguar.-Nuk mund ta besoj ai Fabio do ma paguaj kte,-tha i nxehur dhe u cua nga tavolina.
Donte te shkonte te takonte Fabion.
-Ej ulu qetesohu besoj se duhet te flasesh dhe me Vanesen jam i sigurt qe dhe ajo di dicka. Pastaj duhet te flasesh dhe me Enin je i zhytur deri ne fyt. Si je sot?-Si duhet te jem?! U zgjova dhe gjeta Vanesen ne shtrat. S'me besohet qe kam shkuar me ate.
-Ca thua e ke kaluar naten me Vanesen???
-Te betohem qe nuk mbaj mend asgje. Vetem ne mengjes kur u zgjova pashe qe ishim lakuriq qe te dy.
-Lutju zotit mos e marri Eni vesh kte tjetren. Bere c'mos qe ta fitosh Enin dhe tani i vuri shkelmin te gjithave. Eni s'ka per ta falur kurre nese e merr vesh.
-Nuk eshte faji im,ti e di qe s'do e beja kurre . Ate Fabion do e vras me duart e mia. Duhet te gjej dhe Enin te flas me te.
Eni u zgjua u vesh dhe u nis ne spital. Mendoi mos te shkonte fare nga Andi. Nuk donte ta shihte me pas asaj qe ai beri. Pa se ai i kishte telefonuar dhe i kishte shkruajtur se donte ta takonte,por ajo e fiku cel dhe e flaku ne sediljet e pasme te makines.
U fut brenda ne spital te nderronte Teisen,te pakten Teisa te shkonte ne shtepi. Pa se e ema ishte aty.
-Miremengjes ma,-i tha dhe shkoi e perqafoi.
-Miremengjes shpirt.
-Si eshte babi,cfare te thane?
-Me mire eshte po fle. Shpresojm qe se shpejti do dali,-tha e ema.
Po ti kur do vish ne shtepi?
Rni uli koken nuk foli.
-En pa ty shtepia eshte bosh. Na mungon. Kthehu ne shtepi En,mos ik pas atij djali te lutem.
-Kur te dali babi nga spitali do te vij ne shtepi ,-tha ajo me gjysmezeri gati sa nul qau,por lotet i ngecen ne gryke. Planet kishin qene te ikte me Andin te jetonte me te dhe jo te kthehej ne shtepi. Nuk donte qe ema ta shihte duke qare.
-Po dal pak jasht ma.
Dhe iku jasht,iu shfaq ai,imazhi i tij qe puthej me ate vajzen. Njelloj sic puthet me te,ndjente nje dhimbje brenda saj zhgenjim trishtim.
Kur doli jasht nga spitali drejt parkimit pa Andin te mbeshtetur te
makina e saj qe po e priste.
KAMU SEDANG MEMBACA
Trekendesh dashurie
Romansa-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...