Pjesa 86

212 9 0
                                    

 Pjesa 86

-Nje femije!!! Nuk eshte e mundur doktor,- vazhdoi e ema e habitur duke pare nga i shoqi dhe Teisa.

Teisa uli koken dhe nuk foli.

-Nuk eshte e mundur doktor,ndoshta jeni gabuar,duhet te flas me vajzen.

-Ne fakt eshte e vertet. Vajza po fle.
Do doja mos e shqetesonit mund te flisni me vone me te kur te jete me mire,nik duhet ta shqetesoni,-i tha doktori dhe iku.

-Por doktor...-i tha ajo duke e ndjekur.

-Mjafttt bere keshtu,-i bertiti Teisa duke e terhequr te emen nga krahu.

-Jo nuk eshte e mundur,edhe kjo na duhej,ti e dije apo jo,na e ke mbajtur te fshehte - iu drejtua ajo Teises.

-Fol - i bertiti Teises.
Teisa mbuloi fytyren me duar.

-Fol - i perseriti e ema.

-Mjaft tani!-i bertiti i shoqi.

-Duhet te me thoshte,e per cfare i duhet Enit nje femije tani,Eni duhet te vazhdoj jeten e saj ,nuk e duam ate femije,nuk e duam femijen e atij njeriu. Do behet si ai,do doje
te marri gjakun e te atit,do ia shkaterroj jeten Enit,njelloj sic ja shkaterroi ai. Jo jo jo ai
femije nuk duhet te linde,duhet te flas me doktorin,-tha ajo dhe u nis te gjente doktorin.

-MJAAAAFFFFFTTTTT-i uleriu i shoqi duke e kapur dhe e uli ne karrige,Teisa ishte ulur
dhe qante, babai i Enit doli jasht.

-Nuk mund te jesh kaq e pameshirshme mama,ai femije eshte e vetmja gje qe i ka mbetur
Enit.

-Ti nuk mund ta kuptosh,Eni duhet te rifilloj jeten e saj por pa ate femije,ai femije nuk i duhet asaj.

-Mjaft se po na cmend me kto budallallet e tua mama,qetesohu te lutem,- i bertiti Teisa.

-Eshte faji jot qe na e ke mbajtur te fshehte.

-Mama mjaft i takon vetem Enit te vendosi se cduhet te bej,mjaft u solle sikur Enni te jete femije. Mama thirri mendjes.

-Ajo nuk di asgje. E ka bere lemsh jeten e saj,duke bredhur pas atij rrugacit qe beri gjemen,qe beri ate masakren duke djegur njerez te gjalle pa pike meshire,mendoja se me
ne fund u leruam prej tij,por s'qenka keshtu,- vazhdoi ajo.

-Ti nuk di se cfare flet,ti nuk je ne rregull,ata njerez ia ben borxh dhe mjaf perfole nje njeri te vdekur. Nuk ke respekt as per dhimbjen e ndjenjat e vajzes tende. Dije qe keshtu
si ben nuk e ndihmon aspak Enin,-i bertiti Teisa.

-Cdo gje e bej per te miren e saj,do me kujtoj e do me falenderoj nje dite. Eshte vajza ime nuk dua te rri duarkryq kur shoh jeten e saj qe shembet,- tha me sy te perlotur. Teisa e perqafoi.

-E di mama por keshtu si ben nuk eshte rruga e duhur,je shume e eger dhe e ashper. Jeta nik eshte asnjehere sic duam ne,prandaj ndonjeher duhet ta pranojme jeten ashtu sic vjen. Edhe ti keshtu duhet te besh me Enin smund tia ndertosh jeten ashtu sic do
ti.

***
Kishin kaluar dite.
Aldi ishte kthyer perseri ne Gjermani. Gjendja e Andit ishte e njejte,asnje permiresim shpresat ishin gjithmone e me te pakta.

-Cdo behet me Andin,nuk e shoh me dot keshtu,- tha me deshperim Juli.

-Njelloj cdo dite asnje permiresimi spo shohim,- shfryu Aldi - ate bushtren duhet ta kishe zhdukur kohe me pare,,te mendosh qe ajo eshte mire tani. Edhe pse eshte ne burg nuk
arrij te gjej qetesi,deri sa t'ia kepus ate qafen me duart e mia,ndersa Andit i duhet te luftoj me vdekjen ne kete shtrat. Fuhet te kthehem ne Shqiperi ti jap fund asaj bushtres,nuk me mban vendi dhe eshte i gjithi faji jot,-i bertiti ai Julit.

-Nese do e kishe zhdukur bushtren kohe me pare,asgje sdo shkonte keshtu. Eshte vetem nje femer dreqi e mori kishe frike nga ajo apo si ishte puna. Vellai jone per shkak te saj
eshte keshtu. Nik te kuptoj ndonjehere,ajo duhet te ishte zhdukur nga faqja e dheut,- tha
me inat Aldi.

Pastaj qetesi per disa minuta dhe juli thelle brenda tij ndjehej ne faj,qe nuk i kishte kushtuar vemendje aq sa duhej asaj Joles,preferonte te ishte ai ne ate shtrat duke luftuar me vdekjen dhe jo Andi,nuk ishte e drejt qe Andi te vuante ashtu.

-Takova Enin kur isha ne Itali,ate te dashuren e Andit - tha Aldi pas pak.

-Si ishte?

-Si do ishte e humbur ,e trishtuar,e gjeta ne shtepine e Andit ne plazh,kur shkova e gjeta deren hapur. Mendova mos ka hyre ndonje por pashe Ennin qe flinte.

-Mendoj se duhet ti themi te verteten,te pakten asaj. Nuk eshte e drejte te vuaj keshtu,sido qe te shkoj puna e Andit,eshte e drejta e saj qe ta di,- tha Juli.

-Nuk e di sme duket dhe aq ide e mire,Enin duhet ta mbajme larg nuk dua ti ndodhi ndonje gje asaj. Andi sdo na falte kurre dhe ti e di e njeh Andin shume mire.

-Gjithsesi do merem une me kete.Ajo duhet ta dije qe Andi jeton,e kam vendosur,do nisem per ne Itali kto dite,- tha Juli.

***
PAS NJE JAVE
Eni ishte ne shtepi ne dhomen e saj,por vazhdonte e njejta gjendje e saj. Rrinte mbyllur,nuk donte te fliste me njeri,refuzonte te hante,cdo gje po shkonte mos me keq. Cdo dite qe kalonte ai i mungonte me shume,nuk mundej ta pranonte qe e kishte
humbur,sa do donte te zgjohej nga kjo enderr e cmendur,ishte ulur ne tapet dhe kishte mbeshtetur koken ne gjunjet e saj. Ne dore mbante telefonin dhe vetem shikonte fotot e
saj me Andin. Sa shume foto qe kishin bere,ne cdo foto qe shikonte i vinte ne mendje nje kujtim,i vinte ne mendje cdo dite qe kishte kaluar me te.

U hap dera e dhomes se saj,Eni as nuk levizi,as syte nuk ngriti. Ishte e ema e pa ashtu te perlotur dhe me ate fytyre te zverdhur,floke te ngaterruar e te pakrehur dhe mbante veshur bluzen e tij.
Nuk e shikonte me dot ashtu tek vdiste e tretej cdo dite,me ato
kujtimet e tij.

-En cohu nese vazhdon keshtu do vdesesh ti dhe femija yt.
Eni nuk levizi.

-Cohu te thash,- i bertiti ajo duke e kapur nga krahu dhe e uli ne shtrat.

Shkoi ne dollapin e Enit ti gjente dicka per te veshur.

-En..Enn me degjon me ty po flas fola me doktorin sot,kemi rene dakort qe te nderpresim shtatzanine tende,do te coj ta abortosh ate femije.

-Cfare dreqin po thua? - i uleriu Eni.

-Ate qe degjove,mos u mundo te me nderrosh mendje,se nuk nderroj mendje,ti nuk je e zonja as per veten tende. Nuk e shikon veten si je katandisur,duhet te reagosh dreqi e
mori,ka plot djem atje jashte qe deshirojne te kene nje te dashur si ty,- i bertiti ajo ne fytyre duke e kapur nga dy krahet dhe e shkundi mire e mire.

Eni filloi te qante,nuk kishte fuqi te bente asgje.

-Me ler te qete te lutem ti nuk di cben,- iu lut ajo.

-E di une se cbej,- i tha ajo duke e veshur. Nuk dua qe vajza ime te vdesi per shkak te nje bastardi,kuptove cohu tani.

-Nuk dua te vij me lesho,ti je vetem nje e cmendur.

-Jam e cmendur?? Pse En jam e cmendur apo sepse nuk dua te shoh te vuash keshtu apo sepse nese dhe ti vdes cme duhet mua jeta pa ty.
Ti nuk me kupton En,mjaft tani cohu te thash.

-Me lesho te lutem,- i tha Eni duke qare - nuk mund te ma besh kete.

Ajo e mori Enin me force dhe e hipi ne makine dhe u nisen drejt spitalit.


Trekendesh dashurieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum