Pjesa 24

273 14 0
                                    

Pjesa 24

-Besoj po tallesh En,-i tha dhe vazhdonte ta puthte.

-Me lesho mjaft dhe nuk po tallem e degjove mire,-ajo u cua nga shtrati.

-En po ndahesh sepse do te bashkohesh me te apo jo?

-Nuk do bashkohem me te por as me ty nuk dua te rri me,nuk po te njoh me menyra sesi po sillesh keto kohet e fundit.

-Sjellja ime eshte rezultat i sjelljes tende,largoje ate njeri nga jeta jote dhe do shohesh qe do jem Endri qe kam qen.

-Mos e diskuto me, te thash qe e kam vendosur dua te ndahemi.

-Harroje En,e di shum mire pse do te ndahesh nga mua,por as nuk kam ndermend te ndahemi,dhe as mos e co me neper mend kaq po te them,-i tha ai i nxehur dhe u cua iku doli jasht ,Eni e ndiqte nga pas.

Ne dhome ishin prinderit dhe Teisa,dreka kishte mbaruar i dashuri i Teises kishte ikur.

-Cfare po ndodh,-e pyeti Teisa Enin e cila po nxitonte pas Endrit.

-Asgje asgje,-i tha Eni dhe iku pas Endrit i cili kishte hipur ne makine dhe po e ndizte te ikte.

-Cpo ndodh,-e pyeti i ati Teisen,nuk i shoh ne terezi fare keta te dy sot,ka ndodhur ndonje gje gjate kesaj kohe qe ne nuk ishim ne shtepi?

-Se mos vetem sot nuk jane ne terezi,kane gati nje muaj qe jane keshtu.

-Cfare te tregoj baba,me mire te thote Eni si qendrojne gjerat,si mos me keq jane.

-Atehere fol cka ndodhur,-i dha urdher i ati.

-Ai djali nga Lezha ka dalur nga burgu.

-Mooooss,-bertiti e ema dhe u ul ne karrige duke vene doren ne balle.

-Nuk ka mundesi,-tha i ati i shqetesuar.

-Ne fakt ka mundesi baba,vellezerit e tij tashme e dime te gjithe qe jane
mafiozet me te medhenj,nuk i prek dot askush ,trafikim armesh,droge apo ku ta di une,dhe dihet pasuria e tyre,mund te korruptojne ke te duan,dhe normale qe dhe
kte sdo e linin brenda,me habit fakti qe se kan nxjerrur me perpara,por eni e ka nga koka mire ti behet.

-Mos fol ashtu,-e qortoi e ema,-duhet te bejme dicka,Eni nuk mund te lidhet me ate djale perseri,mezi e hoqem nga duart e tij,-vazhdoi e ema.

-Besoj se Eni eshte rritur mjaftueshem,eshte jeta e saj do te bej jeten e tij lereni le ta bej te pakten vetem keshtu do zeri mend ajo.

-Jo ajo sdo shkoj pas atij njeriu,kurreeee,-i bertiti e ema.

-Kot e keni ju e dini si eshte Eni,dhe tani nuk eshte me nje femije qe mund te beni me te cte doni.
Do qe te ndjeki nje rruge te gabuar,lereni le ta ndjeki qe ti behet
mesim.

-Eni nuk do iki me te dhe mjaft tani,-i tha i ati.

-Beni si te doni ,por ajo me tha qe do iki nga shtepia nese ju vazhdoni keshtu. I kam folur dhe une por ajo nuk do tia dije,eshte e kote . Ne jemi vetem nje pengese,ajo e do akoma ate djale.

-Po Endri,-tha i ati.

-E di dhe Endri,madje e kishte rrahur nje nate ate djalin ne nje feste qe kishin qelluar rastesisht.

-Ishin rrahur??

-Po po ma ishin rrahur se kishte pare tet bije duke u puthur me ate Andin.

-Atehere po ndahet me Endrin.

-Po do ishte me mire te ndaheshin o ma sesa te bejne keshtu.

Ata degjonin Teisen dhe heshten,cte thoshin,mendonin qe e kishin sistemuar jeten e Enit si prinder qe ishin ,por ne fakt cdo gje po perseritej,e shkuara ishte rikthyer.

Eni ishte jasht qe grindej me Endrin.

-Nuk mund te ikesh keshtu pa perfunduar une duke folur,nuk mund te me trajtosh si te duash ti,nuk jam kukulla jote.

-As nuk dua te degjoj me se cdo thuash En dhe ate ate muhabetin e ndarjes ben mire ta harrosh zemer.

-Nuk dua te shoh me.

-Do lufte eeee,por ne fakt mua do me shohesh,tjeter njeri ti nuk do shohesh me,te betohem,-i tha ai ndezi makinen dhe iku.

Trekendesh dashurieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang