Pjesa 17
Eni mundohej te hiqte krahun e tij qe i shtrengonte fytin aq fort saqe spo mbushej dot me fryme pastaj ajo e gerrici ne krahe me sa fuqi kishte,por ne ate kohebpadashur nga berryli i Enit ndizet celesi i drites dhe qe te dy ndricohen nga drita.
-Eniii,-tha Andi i habitur kur e pa dhe e leshoi menjehere.
Ajo ra ne toke nderkohe qe kollitej dhe me ne fund po mbushej me fryme lirisht. Ai afrohet prane saj i tmerruar.
-O zot ti je i cmendur,ca dreqin ben desh me mbyte,- tha e nxehur ajo u cua dhe u nis te ikte.
-Ej ejjjj En me fal te lutem nuk e dija se ishe ti,- i ai tha duke i dalur para qe ta ndalte.
Ajo pa se ai ishte lakuriq mbante vetem nje peshqir te bardhe te lidhur nga mesi e poshte dhe ishte akoma i njomur ne trup.
-me fal te lutem En.
-Nuk kam cte fal desh me mbyte dhe per pak po me hidhje trute ne ere dhe thua vetem nje me fal,ti nuk je ne rregull.
-En nuk e dija se mund te ishe ti,mendova mos ka hyre dikush,te lutem En.
-Nuk e dije por te thirra disa here Andi,pastaj dera ishte hapur dhe hyra.
-En isha ne dush dhe nga zhurma e ujit nuk degjova asgje dhe kur degjova disa hapa mendova mos ka hyre ndonje, ishte erresire nuk mendova se mund te ishe ti. Deren e lash hapur qe laki kur te vinte ta gjente hapur dhe te futej brenda,sepse kisha dale ti blija per te ngrene, por kur erdha ai nuk ishte.
Ajo zbriti poshte dhe u ul ne divan,ai e ndoqi pas neper shkalle dhe i afroi nje gote me uje.
E terhoqi goten duke e pare me inat, ai u ul ne gjunje para saj i mori doren
dhe ia puthi.-En nuk doja te trembja
-Cka ndodhur me ty Andi? Akoma kshu esht jeta jote si dikur i shoqeruar me pistoleta? Te gjithe njerezit qe te vijne ne shtepi keshtu ben ti i ve pistoleten ne
koke? C'eshte kjo jete qe ben ti Andi nuk mund te jetosh keshtu,te flesh e te
zgjohesh me nje pistolet posht jastekut. Kesaj i thua jete ti,keshtu do e kalosh gjithmon jeten? E kemi bere dikur kete jete dhe ti po e perserit akoma mesa shoh,po e perserit ate lloj jete ,por ti nuk e di se atehere zgjohesha me friken se te nesermen nuk do te ishe me gjalle.-En nuk eshte asgje,kane marre fund ato kohe . Pastaj ti e di si jam une,sme gjen gje.
-Ashtu te duket ty,por dhe ti vete e di qe nuk eshte ashtu,mesa shoh jeta jote sapo ka filluar ti vazhdon te besh te njejten jete. Po per mua Andi a ke menduar ndonjeher kur ishim bashke,a mendoje vall ndonjeher sesi ndjehesha atehere me kte jeten tende qe beje,ti sduhet te jesh me ai djali i keq qe ke qene Andi,vellezerit dhe shoket e tu nuk kan asnje te drejte te shkaterrojne dhe ty jeten duke te perzjer ne ato punet e pista te tyre.
-En po mos mendoja per ty sdo isha ketu sot,te premtoj se nje dite do te mbaroj gjithcka. En puna eshte se i detyrohem atyre nese sot jam i lire,i detyrohem vellezerve dhe shokeve,por ty nuk dua te humbas En,nuk dua te humbas.
-Por mua me ke humbur,por ti nuk do qe ta pranosh,une i perkas dikujt tjeter,dua dike tjeter dhe me kte jet qe ben mua me ke humbur para shume koheve.
-Ti e di qe te dua nuk mund te kesh dike tjeter,ti ke qen gjithmon e imja dhe do jesh perseri Eni dhe te betohem qe gjithcka do mbaroj nje dite.
-Ok Andi dhe atehere kur te vij ajo dite qe do te mbaroj gjithcka,ate dite eja e me kerko,por jam e sigurt qe sdo te vij kurre Andi kurre,- i tha ajo dhe u cua te ikte,nxjerr cel nga canta dhe telefonon Vladin.
-Vlad,jam Eni
-Ej En ku je do vish sonte ne pune?
-Po po , por eja me mer,po te pres te rruga perball farmacise ku ke pasur ti lagjen ok-Ok, - degjohet zeri Vladit ne anen tjeter te cel.
-Nese do te coj une ne pune,- i tha Andi.
Ajo nuk foli por hapi deren dhe po dilte. Andi e kap nga krahu dhe e ndalon.
-En e di qe je zemeruar me mua
-Zemeruar the?? Terbuar thuaj me mire kjo do ishte fjala e duhur,ti e di qe e kam per te miren tende,nuk dua te shoh me keshtu,ti duhet te fillosh jeten tende, por jo keshtu,tani me lesho me duhet te iki,urdhero celsat e makines se Ermalit dhe i la
celsat ne dore. Laki shkoi prane Enit dhe po ferkohej te kembet e saj duke mos e len te ikte,ajo u ul dhe e perkedheli,ai qenush e qetesonte.-Laki me duhet te iki tani,ti e di qe smund te marr me vete,por do shihemi. Andi te solla dhe lakin,erdhi te shtepia ime sot u fut brenda deri te dhoma ime,sduhet ta lejosh te iki vetem,se ne qytet levizin shume makina dhe ishte i uritur jepi te haje
ndonjehere.-Ne fakt te thashe qe dola per ti blere per te ngrene, por kur u ktheva nuk e gjeta ne shtepi,pastaj shkova te beja nje dush dhe e lash deren hapur se mendova qe kur te vinte te futej brenda,prandaj dhe ti e gjete deren hapur. Ta shpjegova dhe me
pare,- i tha ai,ajo e shikonte dhe ai ishte ashtu gjysme i zhveshur.-Ok shko te vishesh ndryshe do te ftohesh,dhe me fal qe u nxeha ashtu,por me trembe.
-E di , - i tha ai, - nuk doja En te betohem,me fal,ajo u afrua prane tij duke e veshtruar ne sy dhe pa shenjat qe i kishin ngelur ne fytyre nga sherri me Endrin,e urrente Endrin qe e kishte katandisur Andin ne ate menyre,i vinte keq qe per shkak te saj
kishte gjithe ato shenja ne fytyre.-Eja ketu -i tha ai dhe u afrua e perqafoi duke e puthur ne koke,dhe ajo e perqafoi trupin e tij te zhveshur.
-Ne fakt kur te solla lakin mendova te perfitoja te te shikoja dhe sesi je,por shoh qe je mire,te kan ngelur shenja ne fytyre por them qe do te zhuken brenda disa diteve,por duhet ti mjekosh,me vjen vertet keq.
-Ej jam mire nuk pyesin burrat nga kaq pak.
-Gjithsesi ti je i bukur dhe keshtu, -i tha Eni duke i ledhatuar floket e duke
qeshur. Ai afrohet ta puthi ne buze, por ne ate kohe bie zilja e telefonit te Enit.-Ok ok tani po iki se Vladi po me pret,do jete ai.
-Te thash te coja une,cfare ore e mbaron punen,mund te shoqeroj per ne shtepi pas pune??
-Jo ska gje Andi,me mire jo ok - tha ajo dhe iku. Vladi po e priste hipen ne motor dhe iken.
Andi i ndiqte me sy,u ndje xheloz do donte qe ta kishte cuar ai Enin. Shkoi te vishej dhe doli te takonte cunat mendoi qe nese mbaronin shpejt mbledhjen me cunat e grupit do te kalonte nga puna e Enit,edhe pse ajo i tha qe mos te shkonte ai do shkonte ta priste. Ishte i lumtur qe te pakten deri diku i kishte bere paqe me Enin,ose te pakten keshtu i dukej.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trekendesh dashurie
Romantizm-Kam nje jave qe kam dalur Eni,ti nuk u bere kurr e gjalle,ku shkuan premtimet e tua Eni. Nuk dinte c'ti thoshte nuk foli fare, por uli koken. Ai i ngriti koken me duar duke i prekur mjekren. Pa lot ne syte e saj duke rrjedhur ne faqe. Shiu filloi t...