Günde en az iki bölüm atma düzenim sanırım biraz bozuldu, geri kazanmaya çalışıyorum ama ewfhpcjoşokaldxi bu yüzden çok uzun tutmadım bir bölüm daha atarım diye
Bölümün ilk kısmı texting ama devamı Fırat'tan.
İyi okumalar...
~~~
Fırat: Lale'nin arabası kapıda değil (12.19)
Fırat: Umarım kendisi de evde değildir
Görüldü (12.22)
Fırat: Neyse birazdan anlayacağız artık
Fırat: Yukarı geliyorum
Hazel: Sana kapıyı açacağımı düşündüren nedir?
Fırat: Bilmem
Fırat: Umut fakirin ekmeği diyelim
Fırat: Apartman kapısı açıkmış şansıma
Fırat: Saatlerce bu zili çalabilirim Ela (12.26)
Fırat: Bence komşuların ayaklanmadan sen ayaklan
Hazel: Israr etmeme sözün iki günlük müydü?
Hazel: Sözlerini tutmayan bir adam olduğunu söylemiştim gerçi ben
Fırat: Kapıyı aç ve laflarını yüzüme bakarken sokmaya devam et Ela
Fırat: Lütfen
Fırat: Tut beni sarıl diye gelmedim zaten
Fırat: Ama keşke sarılsan (gönderilmedi)
Fırat: Konuşalım
Fırat: Bunu ertelemenin bize bir yararı olmayacak
Fırat: Hadi Ela (12.29)
Hazel çevrim dışı
Hazel'in uygulamadan çıktığını gördüğümde elimi zilden çektim. Bir umut çevrim dışı oluşunu kapıyı açmaya karar verişine bağlamıştım.
Kapının hemen ardından gelen adım sesleriyle birlikte kontrol edemediğim bir gülümseme yüzüme yayıldı. Biraz sonra belki de hayatımın en gergin ve olumsuz konuşmalarından birini yapacaktım ama yine de yakınımda olacak olması beni gülümsetiyordu.
Bu gülümsemenin yanlış anlaşılabileceğini düşündüm bir anda. Hızla normal bir ifadeye büründüm. Kapı kısık bir ses çıkartarak açıldı.
Yüzünü bir ay sonra, bu denli yakın bir mesafeden ilk kez görüyordum. Tek yapabildiğim adını fısıldamak oldu, bendeki adını fısıldamıştım ama. "Ela..."
Ona seslenişimin hakkını veren elaları yorgunca gözlerime çevrildi. Ayakta duramıyor gibi oluşunu beklediğim söylenemezdi. Onu yalnızca camdan görebiliyor ve uzaktan seyredebiliyordum çünkü.
"Gireyim mi?" derken sesim ben istemeden kısık çıkmaya devam ediyordu. O kadar farklı bakıyordu ki sesimin kısık kalmasının daha iyi olacağını düşünüyordum sanırım.
Bir şey söylemeden kapıyı daha fazla aralayarak geçmem için alan yarattığında kendisi de kapının arkasına saklanmış haldeydi. İçeri girdiğimde kapıyı yavaşça kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldattın mı Beni?
Teen Fiction*yarı texting !Yaşarken önünüze çıkan bazı hatalar, bambaşka doğruları çağırmak için kaderin size sunduğu oyunlardır. Hazel'e her şey bitti dedirten o hatayı ve aslında hatanın nasıl bir doğruya açılıyor olduğunu görmek isterseniz eğer, küçük bir y...