Arayı çok açmayacağım dediğim halde asla buraya ikinci özel bölümü yazamadım maalesef...
Dert Bebesi'nin birinci yılını kutlarken dedim ki madem özel bölüm yazmaya giriştim buraya da el atayım ehehhehe
Umarım buralardasınızdır, yaniiii bir kısmınız en azından ahfkjlekcwş
Medya Ege&Asel gibi hissettirdi direkt bana, fotoğraflarda yazdığım karakterlerin hangisinin enerjisini aldığımı direkt olarak ayırt edebiliyorum galiba -ya da ruh hastasıyım HRIEFOVCWJQKİ-
Bölüm Egemen'in anlatımından...
İyi okumalar!
~~~
"Babası?"
Kulağıma zar zor ulaşan kısık sesini duyar duymaz bakışlarım Asel'e çevrildi. "Söyle balım, efendim?"
"Anne gitmiş." Ellerini iki yana açarak hayretle konuştuğunda ellerini dişlerimin arasına alıp ısırarak yeme isteğimi bastırmakta zorlanmıştım.
Dün uyumadan önce kıyameti kopartıp, gözlerinden uyku akmasına rağmen uyumadığı için aramızda uyutmuştuk. Şimdi ise yatağın ortasında oturmuş, bana dönük haldeydi.
Sabaha karşı uyandığımda ikisi de mışıl mışıl uyuyorken, ne kadar olduğunu hesaplayamadığım bir süre boyunca karımı ve kızımı izlemiştim. Her gün yanımdalardı, işe gittiğim saatlerin dışında gözümün önünden ayırdığım yoktu ama her seferinde bu manzaraya ilk kez denk gelmişim gibi büyülenmeye devam ediyordum.
Onları izlerken yeniden uykuya dalmış olmalıydım ki Ecem uyanma konusunda beni geçmişti. Genelde ilk uyanan ben olurdum çünkü.
"Nereye gitmiş acaba?" dedim hiçbir fikrim yokmuş gibi. İçeriden duyulan tıkırtılara bakılırsa mutfaktaydı, ama Asel'i heyecanlandırma fikri hoşuma gitmişti.
"Kaçmış!" diyerek annesinin peşinden gidecekmiş gibi öne atılan Asel'i tutamadığım kahkahamla birlikte yakalayıp göğsüme yatırdım. "Sen en çok beni seviyorsun diye küsmüş galiba balım, annen her şeye küsüyor biliyorsun."
Avuçlarını göğsüme bastırarak kendini havada tutarken burnu çeneme sürtündüğünde dudaklarımı tombul yanağına gömdüm. Huylanarak beni itmeye çalışırken yerimden kıpırdamamam sinirlerini bozmuş olacak ki çığlığı basıp kulaklarımı şenlendirmeyi(!) tercih etti.
Bırakmazsam bu çığlığın sonsuza kadar sürme kapasitesi olduğunu bildiğimden hızla geri çekildim. Asel, bu mesafe kendisine yetmemiş gibi üzerimde yuvarlanıp önce yatağa, ardından da yere indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldattın mı Beni?
Teen Fiction*yarı texting !Yaşarken önünüze çıkan bazı hatalar, bambaşka doğruları çağırmak için kaderin size sunduğu oyunlardır. Hazel'e her şey bitti dedirten o hatayı ve aslında hatanın nasıl bir doğruya açılıyor olduğunu görmek isterseniz eğer, küçük bir y...