otuz dokuz

7.8K 483 85
                                    

Bölüm Hazel'in anlatımından.

Bu arada hem kullanıcı adımı hem de kapağımızı değiştirdim :) Bildirim geldiğinde yabancılarsanız diye söylemiş olayım...

İyi okumalar size o zaman!

~~~

"E arıyorum ben o zaman halamı..." Elimi telefonuma atarak konuştuğum sırada Yunus hızla bileğimi tuttu.

"Ya bir dur kızım be, iki dakika tehdit etmeden otur şurada. Sana getireceğine yol kenarına atsaydı Egemen beni keşke."

Üzülmüş gibi dudaklarımı büktüm. "Alınıyorum ama..."

"Ben de arada kalıyorum ama..." Beni taklit ederek konuştuğunda sinirle kollarımı göğsümde birleştirdim. "Ben senin kuzeninim Yunus. Kan bağımız var bizim, ne olur yani benim tarafıma geçsen?"

"Bir düşüneyim... Egemen yüzümü dümdüz bir araziye çevirip, organlarımı kusturur." Tip tip baktığım sırada devam etti. "Nasıl plan? Zararsız değil mi?"

"Çok iyi bence. Sonuç olarak en sevdiğim kuzenim olma mertebesine yükselebilirsin bunu yaparsan."

"Zaten en sevdiğin kuzenin benim, Hazel. Baba tarafından başka kuzenimiz yok, anne tarafının da ilgi alanına girdiğini sanmıyorum."

Söylediklerinin tamamen doğru olmasıyla pes ederek arkama yaslandım. "Ne zaman onunla tanışacağımı gerçekten bilmiyor musun peki? Bari onu söyle."

Yunus ellerini yüzüne bastırıp bir şeyler homurdandı ama tek kelimesini bile anlayamamıştım.

"Hı?" diye mırıldandım.

"Yok çiçek kızım, yok bir tanem. Bilmiyorum. Vallahi bilmiyorum neyi beklediğini bana da söylemiyor. Ama çok dayanamaz diye düşünüyorum, sen de bu kadar merak ediyorken..." Bir anda duraksadı, ellerini tamamen yüzünden ayırıp gözlerimin içine bakmaya başladı.

Yan yana oturuyor olduğumuz koltukta dibime doğru girdi. "Cidden... Sen neden merak ediyorsun bu kadar Egemen'i? Ne olacak ki tanıştığınızda acaba?"

Ağzımı birkaç kez aralayıp yeniden kapattım.

Sorusuna cevap vermek istemediğimden değildi bu. Cevabı kendim de bilmediğimdendi.

Neden bu kadar ısrarcıydım gerçekten? Onu görmek ya da görmemek ne değiştirecekti hayatımda?

"Lan! Mesaj ata ata da kendine aşık etmezsin, hayvan herife bak. Kızın suratı şokta kaldı."

Yunus'un söyledikleriyle birlikte hızla omuzuna vurdum. "Abartma, abartma yavaş. Ne aşkı ya?"

"Engin tecrübelerim der ki; uzun ilişkilerden sonra kadınlar ya çok hızlı yeniden aşık olur ya da aşka küser. Egemen ballı pezevengin teki olduğu için sen ilk gruba giriyor olabilirsin. Mis gibi çift olurdunuz yemin ederim."

Benim araya girmeme izin vermeden nefessiz devam etmesiyle birlikte şaşkınca ona bakmaya başladım.

Üç yıl boyunca aşık olduğum adamı, çok kısa bir sürede atlatıp yeni birine aşık olabilme ihtimalimden bahsediyordu değil mi?

"Ama sen beni dinlemiyorsun!"

"Mantıklı şeyler söylemeye başladığında dinlemeye devam edeceğim Yunus."

Omuzlarını silkti. Sonra kolunu sırtıma doğru sarıp beni kendi yanına doğru çekti. Başım göğsüne doğru düştüğünde iç çektim.

Bu aralar sorunlarımı çevremdekilere yansıtmadan kendi içimde çözme kararı almış olsam da birinin bana sıkıca sarılıp 'geçecek' demesine çok ihtiyacım olduğunu yeni fark ediyordum.

Aldattın mı Beni?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin