Chapter 6 --> Banyo mu? Gerçekler mi?

3.9K 169 13
                                    

Sevgili okurlar bölüm yazınca paylaşayım dedim. Neyse umarım beğenirsiniz. Bu arada sadece oylamayı unutmayın. Şimdiden teşekkürler. Beğeniler artarsa bölümler de o kadar sıklaşır sanırım. :))

Media; It's Eymen bitches der susarıım :D

--

Görünürde hiçbir şey olmasa da çok karanlıktı. Kulağıma çalınan seslerse oldukça kararlı. Yapmam gerekenden öylesine emindim ki elimde tuttuğum yüzüğü görmezden gelebiliyordum.

Yüzüğün elime nasıl geldiği hakkında bir fikrim yoktu. Sadece kimin yanına gitmem gerektiğini biliyordum.

Sımsıkı yumruk yapmış olduğum sol elimi gevşetirken karşımda beliren yüze odaklandım.

Eymen. 

Karşıma geçmiş çatık kaşlarıyla elime bakıyordu. Sorulmamış sorusunu cevaplarken tamamen kontrol yoksunuydum. Rüyanın içindeydim, hatta ve hatta kendi vücuduma hapsolmuştum.

"Atlas. " demişti rüyamdaki ben.

"Kabul mü ettin? " Kısık çıkan sesine takılmayarak yaklaştım.

"Senin asla olamayacağın kadar adam o. " Hissedilen nefret damarlarımda kol gezerken Eymen de aynı şekildeydi.

"Toprak. " 

"Yine Toprak mı oldum şimdi?! Sen Eymen Baturalp. Beni kandırdın, benimle oynadın. " derken ağlamak üzere olduğumu hissettim.

"Toprak! " 

--

"Toprak! " Gözlerimi açmamı sağlayan kişinin seslenmelerini algılamak düşündüğüm kadar zor olmamıştı.

Tanrım, ne garip bir rüyaydı öyle?

"Of, Eymen. Kulağımın dibinde bağırmayı bırak, istersen.  " diye söylenerek doğruldum. Sırtımı yatağın başlığına dayadığımda ise bakışlarım sonunda O'nunkilerle buluştu.

"Uyanmıyordun. Ayrıca rüyanda Aybars'ın ismini sayıklayıp duruyordun.  " Hafif sinirle dile getirilmiş cümleyi duymamazlıktan geldim.

"Dün gece, ben uykuya dalarken sonunda diye mırıldandığını da unutmadım Eymen. Bir daha senle yatmak istemiyorum. "

"Biz senle yatmadık, güzelim. Uyuduk. Sadece uyuduk, hatta. " Alayla parıldayan kahverengilerini oymak isteyerek gözlerimi gözlerinden kaçırdım.

"Pis sapık. Git de kendine bardan bir sürtük düşür, ama benden uzak dur. " dedim sinirle ve yataktan kalktım.

Neden t-shirt giymez ki bu erkekler? Ne o öyle yarı çıplak? İlla görmek zorunda mıyız?

O kasları!

Sikeyim ya. Cidden güzel herifin tekiydi.

Yine de pislikti.

"Ah, Mor. İmkansız. Yanımda sen gibi bir hatun varken, kimse yanıma yaklaşmaz. Kusura bakma ama kısmetimi kapatan sensin. " 

"Hah. Kısmetmiş?! Ya bak Eymen'cim. Üzgünüm ama kızlar sadece senin kaplamanla ilgilendiği için beni suçlayamazsın. Hem ben Atlas'la takılmayı planlıyorum. Yani yanımdan ayrılsan da sorun olmaz. " diye devam ettim cümlelerime.

LAVEYRA #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin