Chapter 15 --> Kırmızı Eldivenler..

1.8K 83 4
                                    

ÖNEMLİ! Bölüm sonundaki notu okumayı unutmayın.

Umarım bölümü beğenirsiniz. Düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın.

-----

Kendimi tanımak çok zordu. Farklıydım. O gün kuafördeki kız gözlerimden silinmişti.

Üzerimdeki kıyafetleri bir kenara bırakarak duş kabinine adımımı attım. Aklım karman çormandı. Düşünmeden suyun sıcaklığını ayarlarken hala Atlas'ın söyledikleri vardı zihnimde.

Bu adam neyi kabul etmişti? Neyi kabul etmişti de bu kadar batmıştı? Lanet olası tek bir cevabım yoktu.

Saçlarımı şampuanlarken gözlerimi sabitlediğim noktadan çektim. Eymen ne yapıyordu peki? Buraya geleli neredeyse bir ayı bulmuştu ama onun öylece beni aramaktan vazgeçmeyeceğini biliyordum.

Tanrım beynim patlayacak.

Atlas'a ne demeliydi peki? Bu gece boks maçı vardı. Yanında olmalıydım. Gece yarısında başlayacak maça gitmek zorundaydım.

Ölecek mi belli değildi. Yaşayacak mı belli değildi. Ama onu izlememi istemişti.
Asla korktuğu bir şeyler olabileceğini düşünmemiştim ve sadece kendi derdime önem vermiştim. Oysa hem benim dertlerime ortak olmaya çalışmış, hem de kendi dertlerine zaman ayırmıştı.

Tanrım, bencil sürtüğün tekiydim ben.
Ve bu gece onun için öyle iyi görünecektim ki yaptığım bencilliği unutturacaktım.
Zorundaydım. Atlas'ı bu hayatın içine sürüklendiğim andan itibaren bencilliği bırakmam gerekiyordu. Şimdi de salak aklımdaki planın işe yaramasını umuyordum.

Saçlarımı duruladıktan sonra hızla vücudumu lifleyerek temizlendim. Bu gece odaklanmam gereken tek şey Atlas olmalıydı. Duş kabininden çıkarak havluyu üzerime sardığımda aynadaki yüzüme yayılan gerginliği seyrettim.

Saçlarımı tekrar boyamıştım. Göz altlarımsa morluğunu koruyarak saçlarımla uyum içindeydi. Boş gözlerimin ifadesizliğine bakmaya katlanamıyor olsam da güven verici bir şekilde gülümsedim.

Aman ne hoş.

Kendime bakmaktan vazgeçerek yanımda getirdiğim siyah çamaşır takımını hızla üzerime geçirdim. Lanet olası dolapta olmayan çamaşır çeşidi yoktu.
Islak saçlarımı sadece tarayarak kendi dağınık haline bırakarak yatak odama döndüm.

Bu gece nasıl görünmem gerektiğini biliyordum. Ona aitmiş gibi gözükmek istiyordum. Bana bakarken gurur duysun istiyordum.
Hatta dibi düşsün, seçiminden dolayı en ufak bir pişmanlığı kalmasın istiyordum.

Dolabımın önünde dikilerek öylece baktım. En sonunda gözüme çarpan deri şorta uzandım ve şöyle bir bakıp onayladım. Üzerine seçebileceğim tek şeyin bir büstiyer olduğunu biliyordum ve onu da ufak bir dağıtmanın ardından bulmustum.

Sıra makyajıma gelince seçici değil gerçekçi olmam gerektiğine karar vererek bordo ruju dudaklarıma yaydım. Siyah bir eyeliner ve rimelle tamamdım. Yanaklarımda saçma bir pembelik olunca gözlerimi devirdim.

Harika. Şimdi de salak bir umut vardı içimde.

Kıyafetleri de üzerime geçirdikten sonra siyah topuklu botlarımı giyerken gözüme çarpan kırmızı tülbentle birlikte yüzümde şeytani bir gülümseme oluştu.

İşte şimdi olmuştu.

---

Gözlerim saatten ayrılmazken terleyen ellerimle yüzümü yelpazeliyordum.

LAVEYRA #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin