Už pár dní premýšľam ako začať s týmto vyslovením obrovskej vďaky voči vám. Asi začnem tým ako začiatky tejto story prebiehali. Snáď vás toto neunudí k smrti.
Tento príbeh som začala písať pred rokom a pol do môjho počítača iba sama pre seba. Najprv o tom nemal nikto vedieť a už vôbec sa to nemalo zverejňovať. Potom som vo februári minulého roku narazila na wattpad a povedala som si veď prečo nie? Vtedy som uverejnila asi každý druhý deň novú časť, no odozva nikde, a tak som s tým sekla asi pri 8-mej časti. Príbeh pre mňa úplne upadol do zabudnutia, no nedokázala som ho zmazať a tak čakal na objavenie. Asi pol roka neskôr to začali čítať nejakí ľudia. Vtedy som uverejňovala už za 5+ votes a odrazu to všetko nabehlo. Ľudia to začali čítať, voteovať, komentovať a ja som si prvýkrát pomyslela, že by to mohlo mať aký taký úspech.... Až sme sa dopracovali k takmer 50K reads a 3,5K votes.
Pre mňa to je nehorázny úspech a poskytuje mi to neskutočný pocit, ktorý ani neviem popísať. Vidieť ako tie reads a votes stúpajú, je niečo úžasné.
Veľa z vás sa ma pýtalo či nebude pokračovanie. Úprimne, raz som urobila pokračovanie k jednému môjmu príbehu a doteraz to tak trocha ľutujem takže odpoveď je nie. Nie, nebude pokračovanie. Vážne ma to mrzí ak som vás týmto sklamala, no ja vážne neviem, čo by sa tam malo odohrávať. Dylan a Rebeca sú znova spolu, prekonali všetko čo im prišlo do cesty a teraz sa budú svojimi životmi predierať spoločne. Nechávam to na vás ako si dokončíte dej. Či ju požiada o ruku, aká bude svadba a či budu mať 2 alebo 8 detí je na vašej fantázii. V mojej mysli spolu rozhodne ostanú.
Tieto dve postavy som si nadmieru zamilovala a som rada, že aj vy. Toto je pre mňa to najlepšie čo som mohla kedy napísať a som rada, že ste tu boli so mnou a čítali to. Rozhodne je toto môj najobľúbenejší príbeh z mojej tvorby a pochybujem, že tomu bude niekedy inak.
Najväčšia vďaka však patrí vám. To že ste snaživo klikali na hviezdičky, komentovali, alebo ste to len čítali ma podporovalo a dávalo mi nádej, že by som možno mohla byť v písaní niekedy dobrá a že by som sa mohla zaradiť medzi tie lepšie autorky. Alebo to niekedy skúsiť profesionálne, no to je vo hviezdach :)
Tisíc ľudí si môže povedať, že to nemyslím úprimne, no ja vám vážne z celého môjho ♥ ďakujem za podporu a tajne dúfam, že ma nenecháte upadnúť do zabudnutia a že sa vám budú páčiť aj iné moje príbehy ak náhodou na nich natrafíte a rozhodnete sa ich prečítať. Mám v pláne písať veľa romance, lebo toto ma napĺňa.
Ešte raz vám ďakujem, ste najdokonalejší ♥♥♥♥♥
LOVE U (forever)
YOU ARE READING
Láska a iné starosti ✔️
RomanceDylan a Rebeca sa spoznajú na vysokej škole. Z ich rýchlo vybudovaného kamarátstva sa vyvinie láska a oni padnú do vzťahu plného vášne a romantiky. V dokonalej romanci im ale bránia problémy, ktoré sa pripletú do cesty. Rebeca ma za sebou nepríjemnú...