Taká o ničom časť, ja viem, prepáčte mi to, no snáď sa bude aj tak páčiť :) Love u
„Bolo to celkom ľahké, či?“ spýtala som sa Cari na test, ktorý sme pred chvíľou dopísali.
„Áno, ale Sudman je idiot, mohol by nás aspoň informovať kedy sa oplatí učiť a kedy nie,“ zatvárila sa urazene a prehodila si vlasy cez plece. Zachichotala som sa a konečne trafila kľúčik do skrinky. Na hornú poličku som si položila učebnice čo som mala teraz a zo spodnej som si vzala nové. Niekto ma silno objal zozadu a pobozkal na líce.
„Ahojte dievčatá,“ pozdravil sa Dylan veľmi zvodným hlasom. Cara sa na mňa usmiala a buchla ma do rebra: „Hovor. Chcem to počuť aj ja.“ Presne som vedela čo mala na mysli. Chcela si byť istá že ju cez víkend neoklamem.
„Včera sme s Carou uzavreli dohodu že cez víkend nebudem s tebou. V piatok máme ísť s ostatnými do ZOO, v sobotu do centra a na zábavu a nedeľa ešte nie je vymyslená. Prepáč, ale tento víkend mám zakázané ťa vidieť, odpisovať a telefonovať ti.“ Dylan sa zamračil ale s pobaveným úsmevom.
„Dobre, ale v pondelok si moja a to ti nedovolím ani dýchať. Budeš musieť všetko dohnať.“
„Platí,“ zasmiala som sa a privrela skrinku.
„Na obed si odsadnem, okay?“ zašepkal mi zrazu do ucha. Prekvapivo som sa obrátila naspäť k nemu.
„Prečo?“
„Len tak, treba mi pokecať so spoluhráčmi o zápasoch a ty aspoň obnovíš kamarátstvo.“
„Zasa si bude celá škola myslieť že sme sa rozišli.“
„Kašlem na nich,“ mávol rukou niekde do vzduchu, no oči upieral stále na mňa.
„Nazdar Dylan, žiješ?“ pribehol nejaký chalan a chytil ho za plece.
„Jasné, hneď idem, počkaj,“ ukázal mu prst, naklonil sa, pobozkal ma jemne na pery a zdrhol. Ostala som tam stáť s otvorenými ústami. Cara tiež hľadela na jeho postavu ako sa vzďaľuje.
„Čo to doriti bolo?“ ozvala sa zrazu. „Nech si ma nepraje ak k tebe bude ľahostajný.“
„Ešte včera si chcela aby to tak bolo.“
„Nie, to nechcem. Iba mi trocha vadilo že si stále s ním a v kuse sa naňho lepíš ale toto bolo viac ako zvláštne.“
„Potvrdzujem,“ odpovedala som. Až teraz som pochopila o čo Care tie dva dni išlo. Myslela si že o mňa prichádza a chýbala som jej. Nechce aby sme sa rozišli, len to trocha obmedzili. Prešli sme po chodbe až do triedy. Usadila som sa do lavice a čakala. Medzitým som sa hrabala v myšlienkach a ignorovala to čo mi chceli Ryan, Sel a Cara povedať. Dylan vošiel do triedy s tým chalanom, ktorý prišiel ku skrinke. Žmurkol na mňa a usadil sa dozadu.
„Rebeca!“ buchol mi do ruky Ryan takže hlava, o ňu ešte pred chvíľou opretá, mi skoro buchla o lavicu.
„Čo zasa?“
„Môžeme ísť s Vami v sobotu do klubu?“
„No neviem, Cara nechcela si babskú jazdu?“
„S nimi to bude väčšia zábava ale nakupujeme samé,“ premávala mi rukou pred nosom.
„Ako chceš, mne je to jedno.“
„Čo je s tebou ženská? Trocha sa usmej,“ začal ma štekliť a ja som sa skrútila so smiechom na stoličke nižšie. Chytila som mu ruky a dala ich do vzduchu ďaleko od mojich bokov. Usmieval sa od ucha k uchu až som mu mohla spočítať jeho dokonalé, rovné zuby. Nikdy nenosil strojček ale aj tak ich mal rovné. Ja som mala strojček ešte na strednej ale to iba chvíľu. Vošla profesorka a tak sme museli s blbosťami prestať.
Na obede s nami Dylan naozaj nesedel. Bol pri druhom stole a smial sa s nejakými chalanmi, ani sa na mňa nepozrúc. Bolo som z toho dosť nervózna ale jedla som pokojne a nenechala na sebe nič vedieť. Po obede som vyšla z jedálne. Rozlúčila som sa s kamarátmi a namierila si to cez areál na poobednú hodinu. Niekto ma chytil okolo pása a zakrútil vo vzduchu. Zasmiala som sa a tajne dúfala že to nebude Peter. Nebol to on ale Dylan. Obrátila som sa k nemu a pritiahla za tričko k sebe. Začali sme sa bozkávať a ja som sa od neho nevedela odtrhnúť. Nakoniec som mu ešte jemne stisla peru medzi mojimi a odtiahla sa.
„Za čo to bolo?“
„Lebo,“ usmiala som sa a zavesila mu ruky o krk. „Musím ísť inak budem meškať,“ obrátila som sa na odchod a urobila asi iba dva kroky kým ma opäť stiahol nabok. Ešte raz ma pobozkal, povedal že sa uvidíme neskôr a zmizol. Vošla som do triedy a prežila ďalšiu hodinu.
YOU ARE READING
Láska a iné starosti ✔️
RomanceDylan a Rebeca sa spoznajú na vysokej škole. Z ich rýchlo vybudovaného kamarátstva sa vyvinie láska a oni padnú do vzťahu plného vášne a romantiky. V dokonalej romanci im ale bránia problémy, ktoré sa pripletú do cesty. Rebeca ma za sebou nepríjemnú...