41.časť

4.8K 283 9
                                    

 Nová časť... Snáď sa vám bude páčiť :) prajem vám šťastné a veselé Vianoce a moc moc darčekov :* Love u

Zobudila som sa až o pol dvanástej. Bola som celá uťahaná z toľkého prechádzania až som myslela že mi moje nohy utečú niekde do strednej Ameriky aby som ich už nikdy tak netrápila, ale ostali pri mne a za to som im nesmierne vďačná. Spolu s Carou sme zašli na obed do jednej reštaurácie na kraji jednej ulice. Mala príjemnú terasu na oddych kde sme sa najedli. Slnko príjemne svietilo a pripomínalo to skoré leto aj keď bol len začiatok apríla. Po nákupoch sme odniesli tašky do internátu a začali sa pripravovať do baru.

„Mali by sme prestať toľko nakupovať. Už to nebudeme mať kde dávať,“ zasmiala som sa a zapla si náušničku. Cara sa uškrnula a odišla sa obuť. Natiahla som si lodičky. Boli čiernej farby tak ako moje šaty. Doplnky aj kabelku som mala striebornú. Vonku sa už pomaly ale isto stmievalo. Scupkali sme dole schodmi a vrhli sa do jemného objatia kamarátov. Otvorili nám dvere od auta. Tentoraz nám stačilo jedno lebo krabice, ktoré tam boli včera boli vypratané. Pohniezdila som sa na sedadle celá natešená.

Hudbu bolo počuť až von. Budova mala prízemie kde nebolo nič. Na konci dlhšej chodby boli schody na druhé poschodie. Ukladala som nohy, jednu za druhou, až sme boli hore. Ryan otvoril farebné, sklenené dvere do klubu a všetci sme sa tam vtrepali. Zbadali sme pred sebou parket, kde sa vlnili tanečníci a vedľa neho asi ten najdlhší bar aký som kedy videla. „Ideme sa baviť,“ niekto zahlásil a môj najlepší kamarát ma chytil so smiechom za ruku. Amy a Caru si vzal Josh. Skočila som na parket a s obrovským úsmevom som sa začala pohybovať do rytmu hudby. Ruky som mala vystavené k stropu odkiaľ svietili reflektory rôznej farby. Väčšinou modrej alebo rúžovej. Z čela mi stiekla prvá perlička potu.

„Môžem ťa vystriedať?“ poklepkal pohľadný chalan Ryanovi po pleci. Ten na mňa žmurkol a zmizol. Usmiala som sa na neznámeho. Začal dupkať nohou a obrátil sa okolo vlastnej osy. Zachichotala som sa a podišla bližšie k nemu. Naplno to využil a chytil ma za boky. Obrátil ma chrbtom k nemu a pritiahol si ma k sebe. Zastenala som od prudkého, prekvapivého pohybu. Začala som obtáčať boky, ruky som mu položila na stehná a zošuchla som sa smerom dole. Všetko to šlo zo zatvorenými očami. Keď som sa zdvihla ruky mu zašli trocha nižšie a ja som zmeravela. Čo to robím. Veď mám Dylana a namiesto toho sa tu zadkom obtieram o niekoho iného.

„Prepáč, musím ísť. Rada som ťa spoznala,“ zdvihla som ruku a pretlačila sa cez ľudí ku kamarátom. Tí si vybrali miesto v nejakom boxe v rohu. Prišla som práve včas lebo si vyberali nápoje. Ja som si zvolila alkoholické mojito. Prisadla som si k Amy, jej krátke tmavomodré šaty sa vyhrnuli vyššie a odhalili jej trocha zadku.
“Amy, šaty,“ poklepkala som jej po pleci. Aj v tomto nejasnom svetle som videla ako sčervenala keď si upravila lem. Chlapci odišli k baru aby objednali drinky čo sme si popýtali. Po minúte doniesol Josh 4 poháre pre dievčatá a Ryan 2 pre nich.

„Tak, čo budete robiť cez ďalšie prázdniny? Sú už o dva týždne ešte tento a jeden v škole a ide sa.“ Veľa ľudí odpovedalo že nič. Amy bude u mamy v susednom mestečku, Cara u rodičov, Selena bude v Portlande, kde inde keď tu aj žije, Ryan tak isto tu a Josh sa ešte rozhoduje pre dovolenku alebo navštívi jedného z troch bratov. Ako náhle prišiel rad na mňa zamrazilo ma. Po prvé: nesmiem tento víkend hovoriť o Dylanovi, a po druhé: na dovolenku s jeho rodinou sa neteším, rodičia mi nevadia ale Brad je už iný kaliber, no pochybujem že by bratovej priateľke niečo urobil.

„Beca! Hovor. A čo ty? Kde budeš cez Veľkú noc?“ ozval sa Ryan.

„Nemôžem to povedať. Zakázali ste mi ho spomínať.“ Cara pochopila ako prvá, ostatní si vymieňali prekvapené pohľady.

„Ježíš, teraz to vyklop. Kde pôjdeš s Dylanom?“ ozvala sa.

„No.... tak dobre. Jeho rodičia ma pozvali s nimi na dovolenku na Hawai,“ smutne som sa pousmiala a sklonila zrak. Amy sa postavila od stola so slovami že ide tancovať.

„To je super, tešíš sa však?“

„Jasné,“ zaklamala som. Nikto, ani môj milovaný, nevie o tom že tam nemám ani najmenšiu chuť ísť, ale možno to dopadne výborne. Predsa len, s Bradom sme sa nevideli 4 roky, musel sa zmeniť. Z bláznivého, odvážneho, nerozumného chalana je už dospelý muž. Má prácu.... Počkať, má prácu? Už si nepamätám čo mi o ňom Caren rozprávala. To je fuk, je dospelý a to je hlavné.

Okolo druhej ráno sme boli už trochu pripití, v dobrej nálade sme postávali všetci pri bare a robili rôzne blbosti. Potom niekoho napadlo že kto z nás vypije najviac štamperlíkov Jima Beama. Do stávky som sa dala nahovoriť ja, Ryan a Sel.

„Proti babám vyhrám!“ zavrešťal Ryan a zasmial sa.

„To si len myslíš,“ objala som Sel okolo pliec a žmurkla na ňu. Barmanka mu začala nalievať štamperlíky. Zvládol ich 13. Slušné. Potom mu prišlo zle a tak utekal na WC. Keď sa vrátil na rade som bola ja. Dostala som prvý pohárik a prevrátila ho do seba. Druhý, tretí, štvrtý, piaty, šiesty. Už pri šiestom sa mi krútila hlava a dostala som do nej zvláštny pocit, ako keby v nej bol balón plný vzduchu namiesto mozgu. Schmatla som siedmy a šup s ním do môjho tela. Pečeň bude mať čo robiť. Ďalšie tri som rýchlo do seba hodila aby som zabudla na pachuť v ústach. 40% alkohol ma už poriadne nepálil ani som ho necítila. Už chutil ako voda a tak som zvládla zľahka aj jedenásty, dvanásty a trinásty pohárik.

„Myslím že to stačí Beca,“ ozvala sa Cara.

„Len sa rozbieham,“ zdvihla som prst a poprosila ďalšie dva. Barmanka mi ochotne naliala. Tak isto sa zabávala na našej súťaži. Po pätnástom poháriku som myslela že sa po zvracám. Šestnásty sa mi už triasol v ruke a nevedela som ho ani za svet hodiť do seba. Vzdala som to, aj tak som bola lepšia ako Ryan. Posadila som sa na stoličku a podoprela si hlavu o pult. S rozmazaným zrakom som sa dívala na Selenu ako do seba hádže 11 pohárikov Jima Beama. V živote som nevypila toľko whisky.

 „A víťaz je Rebeca!“ zakričal na mol spitý Ryan a aj s Joshom ma vydvihli na sekundu na ruky. Tackavo sme potom vyšli z baru. Podopierala ma z jednej strany Cara, z druhej Amy. Ryan zvládol chodiť aj keď sa asi dvakrát rozčapol o chodník. Sel bolo zle a preto jej pomáhal Josh. Neviem síce ako, no bola som rada že som sa dotrepala domov.

Láska a iné starosti ✔️Where stories live. Discover now