„Ahoj Cara!“ zapišťala som do internátnej izby a hodila tašky dnu. Moja spolubývajúca pribehla rýchlo ku mne a objala ma.
„Ako bolo? Preháňaj! Čo hovorí tvoj frajer na tvojich rodičov? Alebo máš iného?“
„Meno môjho frajera je stále Dylan ak si zabudla a bolo to čisté bláznovstvo. Rodičia ho najprv nechceli prijať ale potom si vybudovali veľmi dobrý vzťah. Dvojčatá mali zaracha, kvôli poškriabanému stolu. Často sme boli na záhrade lebo bolo teplo alebo sme šli na zmrzlinu. Sestry boli z Dylana úplne mimo, aspoň niečo mi závidia,“ zasmiala som sa a vybaľovala prvú tašku s oblečením. „No a potom sme sa s Dylanom raz pohádali ale o pol hodinku sme boli znova šťastní ako keby sa nič nestalo. Bolo zaujímavé ako rodičia náš vzťah podporovali. Ocko s Dylanom si rozumejú, spolu grilovali a bola to proste paráda. Všetko vyšlo podľa plánu. A teraz ty. Čo nové v Los Angeles?“
„Sestra má super dvojizbový bytík. Spala som síce na gauči ale bol veľmi pohodlný. L.A. je proste úplne krásne. Chodili sme nakupovať, jedávali sme v reštauráciách, a najmä sme boli na pláži. To bolo úplne dokonalé a zvládli sme na jeden deň aj Disney Land. Kolotoče boli peckové a večer bol ohňostroj. V jednom klube raz večer som spoznala takého fešáka, mal veľmi peknú spálňu.“
„Och pane Bože! To nemyslíš vážne,“ zasmiala som sa.
„Čo ti poviem, boli prázdniny, trebalo si užiť. Nebodaj ty si si neužila?“
„Mama mi dala antikoncepciu a o našom sexuálnom živote ti nebudem hovoriť.“
„Tak biele tabletky hej? Dylan musí mať radosť a to myslím úprimne, to znamená že môže s tebou....“
„Prestaň ty krava!“ hodila som do nej uterák. Okamžite stíchla a začala sa smiať.
„Ahojte baby!“ ozvala sa Amy z chodby. Až teraz som si uvedomila že dvere sme nechali otvorené.
„Ahoj Amy, ako si sa mala?“
„Super pred chvíľou som priletela.“ Amy mala stráviť prázdniny v New Yorku kde sa presťahoval jej otec. Rodičov mala rozvedených. Mama jej žila v susednom meste a otec doteraz v inom. Pred dvoma týždňami však odišiel do New Yorku a Amy sa tam rozhodla ísť na prázdniny. Aj jej som závidela. Všetci boli v úžasným mestách, svetových metropolách, len ja v Coos Bay. Aspoň že tam bol Dylan.
„A ty? Bola si u rodičov?“
„Áno aj s Dylanom, bolo to super aj keď troška blázinec so sestrami. Idú totiž do puberty.“
„To poznám, ako môj brat. Má 16 a keď do toho vchádzal, bol to horor,“ zasmiala sa a zmizla. Vytiahla som z pod postele tašku a začala sa v nej hrabať. Zmenila som si knihy a pustila sa do učenia, ktoré mi zabralo asi dve hodiny. Bol stred marca. Už nechýbalo veľa a budú prázdniny tentoraz tie Veľkonočné. Nikdy som nemala rada Veľkú noc, bol to blbý sviatok, v podstate ani neviem čo sa oslavujeme. Každopádne som sa tešila. Stačilo ešte vydržať tri týždne v škole,
„Tak mi povedz viac o tom fešákovi,“ vyzvedala som keď som zaklapla učebnicu biológie.
„Takže mal čierne vlasy, zelené oči,“ vravela a ja som si ho predstavovala. Dosť zvláštna ale zabijácka kombinácia ak by som nemala Dylana možno by dostal do postele aj mňa. „Bol vyšší od nás asi taký ako Dylan, možno trocha nižší.“ Môjho Dylana nič neprekoná, pomyslela som si samoľúbo. „A bol čertovsky dobrý tanečník. Totiž, tancovala som so sestrou a odrazu ma chytil za boky, no a ja som bola pripitá tak som začala robiť nejaké tie sexi pohyby a on napodobňoval.... to je jedno čo napodobňoval,“ zasmiala sa a začala sa červenať. Domyslela som si čo napodobňoval. Na sto percent to bolo to čo potom robili v noci, lenže zozadu. Cara sa stále červenala ako rajčina a oči jej žiarili. „Potom ma pozval na pohárik a kúpil mi..... neviem čo to bolo ale bolo to drahé. Nakoniec si zmyslel že ma vezme domov a ja som súhlasila, no už v aute na parkovisku sme sa začali bozkávať a preto neodbočil k nám ale k sebe. Mal dosť veľký dom, že vraj tam býva s rodičmi ale tí našťastie neboli doma. Ráno, po veľmi dobrej noci, som sa zobudila, naraňajkovala a on ma potom už naozaj zaviezol domov. To že študujem v Portlande som mu nepovedala,“ zachichotala sa.
„To je od teba veľmi milé,“ buchla som ju jemne do pleca.
„A čo som mu mala povedať? Prepáč ale doma nemám frajera, s ktorým by som si užila tak som ťa chcela aspoň na jednú noc a zajtra letím do Portlandu kde vlastne žijem?“
„V podstate tu nežiješ.“
„Rebeca Heartová prestaň s tými detailmi,“ upozornila ma a nebezpečne zdvihla prst. Spoločne sme sa potom začali smiať. Ak by mu to naozaj povedala vyhodil by ju z toho domu ako túlavú mačku. Bolo už takmer šesť a jedáleň zatvárajú o siedmej. Do vreciek riflí sme si vopchali mobili a odišli si dať večeru.
Ako stále aj teraz sme sa usadili k Ryanovi a Joshovi, ktorý mi cez prázdniny chýbali. Obidvaja naraz sa postavili a silno nás objali. Ryan ma dokonca vo vzduchu zatočil. Bol to príjemný pocit znova vidieť svojich kamarátov. Po chvíľke dorazila aj Sel, s ktorou sa všetci vyobjímali a vybozkávali. Amy prišla tiež a dopadlo to tak isto. Keď som ju objala a trocha sa vzdialila že si idem sadnúť nejaké ruky ma zozadu objali. Myslela som si že to je Dylan a tak som sa pousmiala, no keď som sa obrátila bol to Peter.
„Nedotýkaj sa ma ty hnusák,“ vrčala som a snažila som sa vymotať z jeho silného objatia.
„Mám informácie že si sa rozišla s Dylanom, chcel by som to skúsiť znova, sľubujem že už nebudem taký.“
„Máš nepravdivé informácie a teraz ma pusť!“ silno som sa mykla, no nepomohlo to. Obrátila som sa nahnevane k nemu a zadívala sa mu zlostne do očí. Niekto ma chytil za plece.
„Neviem prečo, Peter Morwen, držíš moje dievča ale viem že sa jej to nepáči, tak ju pusť inak ti zmaľujem ten tvoj sprostý ksicht,“ vyhrážal sa Dylan. Chvíľu sa na seba pozerali. Potom ma od seba odhodil až som skoro stratila rovnováhu a spadla ale silné Dylanove ruky ma chytili. „Si v poriadku?“
„Áno, ďakujem. Ty stále prídeš v tej správnej chvíli,“ usmiala som sa. Postavil ma na nohy a usadili sme sa.
„Nazdar Dylan,“ pozdravili všetci od stola ale jeho až tak neprivítali. Amy sa kyslo zaksichtila a potom už potichu jedla. Cara celý čas rozprávala nejaké zážitky z L.A., bola som asi jediná, ktorú to počúvať nebavilo. Dylan si to všimol a chytil mi na stole ruku. Všetci boli veľmi zaujatí Carinými historkami tak si ani nevšimli keď sme sa zrazu vyparili. Dylan sa postavil ku stromu a pritúlil si ma k sebe.
„Čo od teba ten debil chcel?“
„Myslel si že sme sa rozišli, niekto mu to nahovoril a chcel ma späť. Potom prišiel môj hrdina,“ postavila som sa na špičky a pobozkala ho. Vytiahol si z krabičky, čo mal vo vrecku, cigaretu a zapálil ju. Odstúpila som sa aby ma dym zasa takmer nezadusil. Musela som počkať na Caru, ktorá vyšla asi o desať minút v doprovode s chalanmi. Na rozlúčku ma Dylan silno objal a sladkou pusou sa so mnou rozlúčil.
Páčilo? Tak prosím Vote a nejaký komentík :) Ďakujem :*
YOU ARE READING
Láska a iné starosti ✔️
RomanceDylan a Rebeca sa spoznajú na vysokej škole. Z ich rýchlo vybudovaného kamarátstva sa vyvinie láska a oni padnú do vzťahu plného vášne a romantiky. V dokonalej romanci im ale bránia problémy, ktoré sa pripletú do cesty. Rebeca ma za sebou nepríjemnú...