Skoro 20K reads na pribehu :O si robite srandu??? A tie vase dokonale komentare... Moc ďakujem, robite ma nesmierne happy :* ste zlatíčka, snáď sa bude časť páčiť. Love u
Celé dni som poriadne nič nejedla. Žila som na vode a na jednom jedle za deň. Žalúdok mi štrajkoval. Celé dni som presedela v izbe a hľadela do prázdna. Cítila som sa hrozne. On za nič nemohol, ani ja a odnesieme si to práve my najviac. Všetko to strašne bolelo. Chýbal mi každý deň a každý deň bol ako z hororu. Na hygienu som kašľala. Raz za dva dni som vošla do sprchy a to bolo všetko. Všetko mi bolo ukradnuté, chcela som len jeho.
Bola sobota. Dnes sa mala vrátiť Cara tak ako mi napísala včera v SMS. Ani som nevnímala čas až keď za rozleteli dvere spozornela som a vytrhla sa zo zamyslenia.
„Rebeca ahoj!“ pozdravila ma nadšene ani sa na mňa nepozrúc. Ledva som držala otvorené oči. Aj spánok mi bol odobratý. „Ako si sa mala? Ja perfektne. Bodaj by boli prázdniny dlhšie ako dva týždne....“ vravela kým sa mordovala s kufrom. Keď ho vtiahla dnu a zatvorila dvere obrátila sa na mňa. Jej ústa nabrali tvar O a oči jej takmer vypadli z jamiek. Pustila kufor a on s treskotom dopadol na podlahu. „Rebeca,“ šepla a prekryla si ústa. Nemala som ani páru ako som vyzerala, no asi som sa na sexi modelku nepodobala. Prisadla si ku mne na posteľ a chcela ma objať, no ja som sa odtiahla. Nemala som chuť na dotyky. K ničomu nepomôžu.
„Vyzeráš akoby sa z teba stala drogová závisláčka. Čo sa stalo?“
Zhlboka som sa nadýchla. „S Dylanom som to skončila.
„Čo zasa ten kretén urobil?“
„Nič.... ale jeho brat hej,“ pozrela som sa na ňu prísne „Teraz ti niečo poviem, no ak to vyzradíš skončila som s tebou.“
„Dobre, prisahám.“
Začala som jej rozprávať, čo sa stalo na strednej a potom ako som spoznala v Dylanovom bratovi toho násilníka. Povedala som jej všetko aj to čo sa stalo na dovolenke a zároveň aj dôvod môjho rozhodnutia. Cara sa tvárila raz prekvapene, raz smutne a raz nahnevane. Potom ma pohladila po ruke a vyjadrila sa k tomu všetkému.
„Dobre si urobila, Beca.“
„Myslíš?“ slzy sa mi nahrnuli do očí a ja som opäť spustila vodopád sĺz.
„Na sto percent, zlatko. Ak by bol s tebou chýbala by mu rodina a ak s nimi chýbala by si mu ty. Dala si mu ilúziu že nemal inú možnosť, iba ostať s nimi a že to bolo dobré.“
„Chýba mi Cara, tak veľmi.... Nejem, nespím, iba plačem a hľadím do blba. Chcem ho pri sebe,“ vzlykla som nahlas a ona si ma pritiahla k sebe. Hlavu som si položila do jej lona a ona ma hladila po vlasoch. Ten pocit že sa ho už ani nemôžem dotknúť, nemôžem ho pobozkať a po vysokej ho už nikdy neuvidím ma zožieral. Verila som že on bol ten pravý, no osud nám nedoprial.
* * *
Celú noc som preležala v posteli. Cara sa celý deň vybaľovala a milo sa o mňa starala. Bola mi v Starbuckse kúpiť kávu a doniesla mi aj čínu, no ja som poriadne nič nezjedla. Doslova ma nútila jesť, no čo z toho keď telo odmietalo? Vravela, že za chvíľu zo mňa bude anorektička.
Nedeľa bola nudná, ako inak. Cara si zavolala na pomoc Amy a obidve sa okolo mňa motali a obskakovali ma. Asi som to preháňala s mojim chovaním, ale to tak hrozne bolelo. Stokrát za deň som potlačila nutkanie zavolať alebo napísať mu, že ho beriem späť a kašlem na celého Brada, no potom by tu boli iné veci, ktoré boli zároveň dôvodom nášho rozchodu. Zajtra sa začína škola a ja naozaj netuším ako to zvládnem. Ku večeru ma baby donútili ísť do sprchy a potom sme si zahrali človeče. Aspoň trocha vyprázdnenie mojej hlavy, no aj pri tom som sa pristihla ako moje myšlienky utekali za ním a tým čo asi tak robí v tejto chvíli. Chcela by som vedieť či sa trápi tak ako ja alebo sa už zmieril. Ak sa trápi, Jacob mu určite pomáha tak ako mne Cara a Amy. Amy samozrejme nevie pravý dôvod toho prečo sme sa rozišli. Toto bola prvá noc, ktorú som prespala aspoň do tej piatej ráno.
YOU ARE READING
Láska a iné starosti ✔️
RomanceDylan a Rebeca sa spoznajú na vysokej škole. Z ich rýchlo vybudovaného kamarátstva sa vyvinie láska a oni padnú do vzťahu plného vášne a romantiky. V dokonalej romanci im ale bránia problémy, ktoré sa pripletú do cesty. Rebeca ma za sebou nepríjemnú...