42.časť

4.4K 292 1
                                    

„Doboha, mne je zle,“ prevrátila som sa na chrbát a rukou si chytila hlavu. Dunelo mi v nej neskutočne. Ako keby som nemala nič iné iba obrovskú hlavu a každou chvíľou z nafukovania a opätovného stanovania mala vybuchnúť. „Nemala si toho toľko vypiť!“ ozve sa moja spolubývajúca zo susednej postele. Toľko? Koľko je toľko? Veľa si toho zo včera nepamätám. Pravdupovediac, skoro nič až na toho tanečníka, urazenú Amy, milú barmanku a.... To je asi tak všetko.

„Čo sa.... Čo som včera robila? Koľko som toho do seba dala?“

„No,“ posadí sa a začne vysvetľovať, jej očividne nie je zle,“ s Ryanom a Sel si si dala súťaž. Kto vypije najviac štamperlíkov Jima Beama a vyhrala si. Vypila si ich pätnásť. Plus predtým sme pili rôzne alkoholické drinky ako pivo, mojito, vodku a iné sračky.“ Nič sa mi neukázalo. Mala som prázdno.

„Doriti,“ chytím si hlavu a odídem k našej „lekárničke“. Vytiahnem tabletky, na ruku si vytlačím dve na bolesť hlavy a zapijem ich vodou. Aj slabý prúd vody mi príde ako keby hučala Niagára.

„Dnes ideme na obed! Máme už iba hodinku a máme sa stretnúť!“

„Tichšie Cara, prosím,“ zaskuvíňala som a hodila sa na posteľ. Vzala som do ruky mobil a zavolala mame. Neteší ma že jej volám cez opicu ale musím ju informovať, kým na to myslím.

„Prosím?“ ozve sa jej hlas, ktorý vždy rada počujem.

„Ahoj mami, to som ja Beca. Ide o toto. Nemohli by ste mi zo skrine vytiahnuť pár tričiek, nejaké šaty, kraťasy a sukne a poslať mi ich s balíkom do Portlandu? A ak by ste boli milí aj nejaké doláre? Totiž tento víkend sa mi nechce ku vám trepať a Dylanova rodina ma volá cez prázdniny na Hawai a ja si nechcem brať tieto veci čo tu mám lebo polka je už na pranie. Prosím, môžem tam ísť a môžete mi to poslať?“ hlas mi znel unavene.

„Beca, som z toho trocha zmetená. Ty pôjdeš s jeho rodičmi na Hawai? Na koľko?“

„Dva týždne.“

„Nebude ich to stáť veľa? Nemôžu to pre teba cele zatiahnuť.“

„Mami, sú celko bohatí, nebude im to vadiť. Sám Dylan ma tam chce a že vraj bezo mňa tam nepôjde a jeho rodičia ma majú radi. Mami prosím.“

„No tak dobre. Ale zvyšné veci pošli zasa ty domov.“

„Okey, ahoj. Ľúbim ťa.“

„Aj my teba. Všetci ťa pozdravujú ahoj,“ zložila. Vydýchla som si. Ponorila som si hlavu do studeného vankúša a čakala kým tabletky zaberú.

* * * 

„Hééééj Beca! Včera si to roztočila!“ ozve sa Josh a ja mu rukou prekryjem ústa aby bol ticho. Ryan, ktorý sa opiera o lampu, oči ma zavreté a tvári sa ako keby ho niečo bolelo vyzerá tak isto hrozne ako ja. Sel sa práve vyrútila z autobusu. Na chodníku spomalila a držala si hlavu.

„Čo sa včera....?“

„Pili ste,“ oznámi jej Amy. Vytiahnem z kabelky tabletky na hlavu. Jednu podám Selene, druhú Ryanovi a tretiu si nechám ja. Nechám kolovať fľašu s vodou aby sme ich zapili. Vďačne sa na mňa usmejú. Celý čas sa bez slova tackáme za ostatnými. Hľadíme do zeme a stukáme. Neznášam opicu (nie to zviera).

Na obed sme objednali dve pizze. Ja som zjedla jeden kúsok a to mi tiež trvalo pol hodinu. Inokedy to do seba hádžem ako keby som nikdy nič nejedla. Všetci sa rehotali až na nás troch. Išlo mi rozstreliť hlavu.

Na učenie som sa úplne vykašľala. Do hlavy by mi to nedostal nikto. Večer som do postele zaliezla už o deviatej a bola som rada že som veľmi rýchlo zaspala.

„Bzzzzz......Bzzzzz......Bzzzzz,“ bzučal mi mobil a pohyboval sa po nočnom stolíku. Aký idiot? Na displayi svietili Dylanove biele zuby na jeho vysmiatej tvári. „Áno?“ ozvala som sa zmordovane.

„Zobudil som ťa?“

„Áno,“ nezmohla som sa na nič iné.

„Už nie je nedeľa. Oficiálne už so mnou hovoriť môžeš.“ Mrkla som na hodinky na Carinom stole. 00:05.

„Si blázon Dylan. To si čakal do polnoci aby si mi zavolal?“

„Nie, ja som čakal do polnoci aj päť minút.“ Zasmiala som sa, no v okamihu mi prudká bolesť vrazila do hlavy. Zasyčala som.

„Je ti niečo?“

„Včera som to v bare veľmi prehnala. Celý deň mi duní v hlave a bola som rada že som konečne zaspala, ale ty si nezmar.“

„Prepáč zlatko, tak sa uvidíme zajtra v škole. Vyspi sa z toho.“

„Milujem ťa Dylan.“

„Aj ja teba Beca, dobrú.“

Dúfam že sa vám nová časť páčila :) Zanechajte prosím Vote ak sa vam bude chcieť tak aj komentár :) Love u 
PS: Pochváľte sa, aký najlepší darček ste dostali pod stromček??? Ja notebook :3 so happy

Láska a iné starosti ✔️Where stories live. Discover now