44. časť

5.2K 287 4
                                    

Ďakujem za votes a komentáre na minulej časti :* ste zlatíčka. Len tak mimochodom prekročili sme 11 000 čítateľov za čo som vám nehorázne vďačná :* Love u 

„Beca, dnes spinkáš u mňa.“

„Viem, len si vezmem tie veci,“ zabuchla som dvere na aute a schodmi vybehla do internátu. Odomkla som izbu a našla ju prázdnu. Kde je Cara? Nechala som to tak a začala si baliť oblečenie do väčšej kabelky. Snažila som sa poponáhľať lebo Dylan čakal v aute a ja som nechcela aby znervóznel. Zazipsovala som zips na kabelke, vypínačom zhasla a vyšla z budovy. Nasadla som do auta a usmiala sa na neho. Vyšiel z parkoviska a zamieril k nemu domov.

Večer sme si všetci traja zahrali karty. Síce som prehrala, no zasmiali sme sa. Až teraz som spoznala čo je Jacob zač. Narodil sa v Kanade a tu sa rozhodol ísť študovať. Ževraj sa mu tu zapáčilo keď bol na dovolenke. Má iba otca pretože jeho mama zomrela pri autonehode pred desiatimi rokmi, vtedy to zvládal ťažko. Má ešte dvoch bratov a sestru. Pre nich bola táto strata tiež hrozná. Uvedomila som si aké mám šťastie že mám celú rodinu a dve mladšie sestry. 

Nejako o jednej ráno, keď sme sa všetci poberali spať sa Dylan hrabal v mojich veciach. Vytiahol moju peňaženku a nazrel dnu. Neviem prečo sa mi tam prehrabával, no extra som to neriešila. Zrazu niečo modré vytiahol von a ja som pochopila čo to je.

„Chceš to dnes večer robiť?“ zasmial sa.

„Bože, nebuď ako malý, to je istota.“ Prekrútila som očami a on balíček vrátil dnu. Sedela som v kresle a sledovala ho. Bol taký pokojný ani nevyzeral unavene.

„Aké to bolo?“

„Čo?“

„Tvoja prvá milostná skúsenosť,“ navrela mi v hrdle hrča keď sa na to opýtal.

„Nechcem o tom hovoriť,“ pokrútila som hlavou.

„Ale, no, aj ja ti to poviem. Vieš odkedy sme spolu prvý raz spali, nejde mi do hlavy prečo si sa tak stránila.“

„Och, fajn,“ uvedomila som si že naveky to pred nim nemôžem skrývať ale meno mu nepoviem. „Ty prvý.“

Začala som sa prezliekať do pyžama kým som počúvala jeho historku. „Takže, mal som sedemnásť a chodil som s jednou super sexi babou. Neboli sme spolu dlho, možno tak dva týždne. Raz mi napísala že nikoho nemá doma a že mám dôjsť že si pozrieme nejaký film. Tak som poslušne doklusal no a kým sme zízali na telku začala ma obchytkávať. Potom mi povedala že to chce a tak sa to stalo. Na gauči,“ uškrnul sa na poslednej vete. Odtiahla som perinu a hodila sa pod ňu. Bola som prekvapená ako o tom dievčati vravel. Očividne si to užil. Zhasol svetlo a pridal sa ku mne do nášho hniezdočka na spanie a na.... no aj iné veci.

„Teraz ty, som zvedavý,“ neskrýval nadšenie no ja som si povzdychla.

„Mala som pätnásť a nastúpila som na strednú. Spoznala som tam jednu babu, ktorá chodila von so staršími a tak tam zaviedla aj mňa. Boli to tretiaci a štvrtáci a ja samozrejme prváčka. Jeden štvrták ma raz požiadal o schôdzku. Súhlasila som. Vzal ma do parku a kúpil nejaký alkohol. Ani som sa nenazdala a bola som pripitá. Niesol ma k sebe na izbu, bol totiž na internáte a tam ma začal bozkávať a vyzliekať ma. Nechcela som to s ním robiť. Bolo to prvé rande a ja som ho ani poriadne nepoznala. Snažila som sa protestovať, udierala som ho a dokonca aj plakala, prosila no nič nepomohlo. Keď som nechcela spolupracovať použil fyzickú silu a nakoniec.... som prišla o panenstvo,“ z oka mi vytiekla slza. Neboli to pekné spomienky. Dylan ostal ticho, skoro ani nedýchal.

Láska a iné starosti ✔️Where stories live. Discover now