Celý deň som Petera nestretla. Na biológii a spoločnom seminári som sa v jednom kuse rozprávala s Dylanom. Stále ako niečo vravel nemohla som z jeho úst spustiť oči, ale musela som sa ovládať. Najlepšie bolo keď som si zakúsila do tých svojich alebo ich stlačila na dve pomlčky. Vtedy aj Dylana upútali moje ústa. Keď odo mňa profesor niečo chcel ďakovala som Bohu aj keď som nevedela aká bola otázka. Aspoň som sa nemusela mučiť Dylanom.
„Hej Dylan, je to pravda že si sa vyspal so Seleninou sestrou Caroline? Dnes nám inak vravela že Sel je chorá,“ spomenul Ryan. Selenina sestra je tretiačka, na ďalší rok končí výšku a on mi chce povedať že s ňou Dylan spal? Cara si všimla môj prekvapený výraz a položila mi ruku na koleno.
„No, bola opitá a ja pripitý, ale bolo to dávno,“ koktal Dylan.
Cara pokrútila hlavou a pomaly, nahlas vyfúkla.
„Páni moji,“ zasmial sa Ryan.
Pri stole dnes chýbal Josh, Sel aj Amy. Z jednej strany som bola rada, no z druhej to tu bolo prázdne a opustené.
„Dylan, sedíš vedľa mojej baby, vypadni,“ započuli sme a všetci naraz obrátili hlavu dohora. Peter stál nad Dylanom a dvíhal ho za tričko aby sa postavil. Ten s nevôľou ustúpil a prisadol si oproti. Peter si potiahol stoličku bližšie ku mne a vrúcne ma pobozkal.
„Mohli by sme sa porozprávať?“ odtiahla som sa s nepríjemnou chuťou na perách. Samý cesnak. Aký idiot sa bozkáva s babou po tom čo jedol cesnak?
„Hovor,“ usmial sa.
„Vieš, necítim sa s tebou dobre. Mali by sme to skončiť. Vlastne sme spolu ani poriadne nechodili, ty so mnou možno ale ja s tebou nie, nikdy som sa tak necítila. Prepáč, ale nechcem s tebou nič mať.“
Všetci ostali zarazení a vyvaľovali oči, iba Cara sa usmievala od ucha k uchu a aj Dylanovi sa mierne dvíhali kútiky úst.
„Ty mrcha!“ vystrelil hore zo stoličky a strelil mi takú facku až ma zobralo zo stoličky. Na to hneď zareagoval Dylan a chytil Petera pod golier.
„Ešte raz sa jej dotkneš tak ťa tak zmlátim, že budeš potrebovať plastickú operáciu aby si vyzeral aspoň trocha k svetu,“ povedal mu a Peter so strachom v očiach prikývol. Ako náhle ho pustil zdupkal kade ľahšie. Prekvapené pohľady spolužiakov patrili už iba mne. Pohniezdila som sa naspäť na stoličke a otočila sa im chrbtom. Ruku som si držala na líci, ktoré ma od bolesti pálilo. Jemne som si ho šúchala. Dylan si ku mne čupol a dal mi ruku pomaly dole.
„Si v poriadku? Máš to celé červené.“
„Iba to štípe, nič to není.“
„Dobre,“ chcel sa postaviť ale chytila som ho za ruku. Na moment zastal ani sa neotočil ale potom sa obrátil ku mne.
„Ďakujem,“ usmiala som sa. Úsmev mi opätoval a odišiel preč.
V pokoji sme dojedli to čo nám ešte ostalo. Vzali sme si tašky a namierili si to k autobusovej zastávke. S Ryanom sme počkali na jeho autobus, ktorý ho mal zaviesť domov. Spomínal že sa ku večeru zastaví u Seleny tak sme ju nechali pozdraviť. S Carou sme potom odišli do internátu aby sme sa mohli v pokoji naučiť na zajtra.
Na učivo som sa vôbec nemohla sústrediť. Stále sa mi na oči vyhadzovala tá scéna z jedálne.
„V piatok ťa tak nastylujeme že nepôjdete ani do toho kina ale rovno do postele,“ zasmiala sa Cara. Asi zbadala že som hlboko ponorená v myšlienkach.
„Prestaň Cara, vieš že sa nemám chuť s nikým vyspať.“
„Viem, ale doteraz nechápem prečo.“
Bola som ticho. Pomaly som zavrela viečka a pred očami sa mi vynorila scéna, ktorá mi bola dobre známa. Pokojné rande, krátke šaty a nohy vsunuté do vysokých opätkov. Samý smiech, ktorý sa zmenil na plač keď chlapec vrhne mladé dievča silou na posteľ lebo túži iba po jednom. Dievča sa bráni, kričí a plače ale v tom dostane jednú bolestivú ranu do tváre. Už pod ním leží nahá a bojí sa čo nastane. Chalanova mocná ruka drží tie jej nad jeho hlavou, silno aby sa nevyvliekla. Druhou jej zakrýva ústa. Bozkáva ju na krk a potom ju znásilní.
S prudkým nádychom som otvorila oči.
„Vyzeráš ako keby si videla ducha,“ zasmiala sa Cara.
Mykla som plecami a znova som sa pozrela do knihy. Čítala som riadky za riadkami až do večera. Išli sme sa najesť do jedálne a keď sme sa vrátila bola som z dnešného dňa taká vyčerpaná že som sa okamžite pobrala spať.
New part, dankešn za 9 Votes na minulej čast :D robíte mi radosť
Love u
YOU ARE READING
Láska a iné starosti ✔️
RomanceDylan a Rebeca sa spoznajú na vysokej škole. Z ich rýchlo vybudovaného kamarátstva sa vyvinie láska a oni padnú do vzťahu plného vášne a romantiky. V dokonalej romanci im ale bránia problémy, ktoré sa pripletú do cesty. Rebeca ma za sebou nepríjemnú...