39. BÖLÜM

1.8K 140 88
                                    


Herkese selam, nasılsınız? Umarım iyisinizdir 😻 

Bu bölümle birlikte kısa bir molaya giriyoruz bildiğiniz gibi. Aklımda sınavdan birkaç gün önce karakterlerin instagram hikayelerinden oluşan bir bölüm atmak var ama hoşunuza gider mi bilemiyorum  :")  Karakterleri bir ünlüye sığdırmak istemiyorum dedim ama onları temsilen fotoğraflar olur tabii ki, yine aklınızda nasıllarsa öyle kalırlar. Bunu düşüneceğim, fikir vermek isteyen olursa mesaj kutum sizi bekliyor.

Muhtemelen  temmuzun ilk haftası burda olacağım. Umarım psikolojim yerinde olur, bu sınav beni devirmez. Zaten yıkılmamışımdır, en kötü oturuyorumdur.

   Tabii içten içten de olsa bize başarılar dilerseniz çok  güzel  olur 👻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Tabii içten içten de olsa bize başarılar dilerseniz çok  güzel  olur 👻

   O zaman şimdilik hoşça kalın.
Bir ay sonra yine görüşelim 💫



Bir Ay Sonra,

Ali Barlas Soral :

"Erdem, "

"Barlas  işim var, önemli mi?"

"Önemli. Bana gel."

"Bir saat."   Telefonu kapatıp koltuğun üstüne attım. Gerginlik tüm vücudumu sarmıştı.

Geçtiğimiz bir ay çok şey değiştirmedi hayatımızda. Beste'nin Balım'a çelme takıp videoyu yaydığı gece, sosyal medya hikayelerimdeki kızıl güzelin kimliği öğrenilmiş oldu. Ailede üç erkek kuzen olduğumuzdan Balım için iki seçenek görülüyordu. Balım Erdem'i pek zorlamadı aslında ama Erdem nefret ettiği medyanın içine bir kere düşünce ikilemlere yer vermek istemedi. Kendi fotoğrafını keşfet sayfalarında her gördüğünde daraldığı için Balım bir fotoğraf paylaşarak buna son vermek istedi. Ama büyük hamle Erdem'den geldi. Önce hesabını gizliden çıkarttı, binlerce insan hesabı görebiliyordu artık. Sonra Balım'ın paylaşacağı fotoğrafı kendisi paylaştı.
Bu durum en çok annemleri memnun etti. Balım bir süre ağladı, bunu o başarmış. Erdem'i evcilleştirmiş.

Şimdi daha büyük bir sorunumuz var. Sanırım Umay hamile.

Hayır, sorun derken hamile olması değil bana hala söylememesi sorun. Yaklaşık yarım saat önce evden çıktı ve ben yarım saat boyunca kendi evimde içinde bebek ayakkabısı bulabileceğim bir kutu aradım. Maalesef yoktu.

Sonra bana daha mantıklı bir sürprizle söyleyeceğini düşünüp anlamsızca sırıttım. Kahve makinesine bakarak sırıtmamı kendi içimde sorgularken aklıma kötü bir ihtimal geldi. Ya bebeği istemezse?

İç sesim beni ateşe sürüklerken kapı çaldı. Bir saat henüz geçmediğine göre gelenin Umay olduğunu düşünerek kapıya ilerledim ama orda duran Erdem'di.

- İÇLER  DIŞLAR -                                    ||tamamlandı||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin