Herkese merhaba arkadaşlar 😻 Nasılsınız? Umarım iyisinizdir...
Keyifli bir bölümdü benim için, sizin için de öyle olsun. Buyrun...
Balım Alkan :
"Günaydın." dibime girip beni ısrarla dürten o değilmiş gibi gülümsedi.
"Günaydın... " gözlerimi biraz daha aralayıp onu inceledim "Sana bir şey diyeceğim, " sabah sabah? Konuş bakalım felaket tellalı, konuş.
"Söyle..." sanıyorum ki sesimdeki gerginliğe gülerek devam etti "Eğer 'mükemmel' diye bir kelime olmasaydı bile sen mükemmel olurdun, biliyor musun?" Beklenmedik büyüklükte bir kahkaha attım "Ne bu?"
"Aşk." Memleket bu haldeyken?
"Ben çok sevdim bunu o zaman."
"Bana yapılsa ben de severdim." Gülerek tekrar yastığına yattı "Bugün ilgi mi istiyoruz acaba?" Ben yastıktan kalkıp göğsüne yattım "Arada canım çekiyor olabilir."
"Ha, ilgiyi mi?"
"Seni."
"Aman aman..." yüzümü onunkine doğru kaldırdım "Üst üste neler oluyor bu sabah?" Burnumu öpüp saçlarımla oynamaya başladı "Enerjik bir sabah olsun istedim. Tabii sana ters biraz bu durum."
"Enerjik sabahlara her zaman açığım aslında. Bunun yanına enerjik öğleler, enerjik öğleden sonraları, enerjik akşamlar..."
"Aynı fikirde olmamız harika." Ben dudaklarına uzanmaya çalışırken geri çekildi "Bunun bana ne kadar acı verdiğini sana anlatamam ama gitmem gerekiyor. Peş peşe iki ameliyatım var." Eee Erdem ne zaman yapacağız biz bu çocuğu? Vaktim daralıyor!
"Ama..."
"Ama..." diye tekrarlayıp az önce geri çekildiği gibi yaklaştı yüzüme "...çok geç gelmeyeceğim." Öpücüğümü verdikten sonra yataktan kalktı.
İnsan 'geç gelmeyeceğim' der, bu 'çok geç gelmeyeceğim' diyor. İmdat...
"Mesela ne kadar geç?"
"Yarın olmadan evdeyim."
"Erdem ya!"
"Senin yok mu bugün oyalanacağın bir şeyler?"
"Yok." Bir hışımla yataktan kalkıp yanından geçerken ona omuz attım, tekrar 'Yok!' diye bağırmayı da ihmal etmedim. Banyoya girip saçlarımla uğraşmaya başladım.
Aslında bugün için planım var, Umay'la kontrole gideceğiz.
Umay sanırım üçüncü ayından gidiyor, biz öğreneli bir ay oldu diyebiliriz. O kadar garip ki, küçücük bir karnı var. Yani bir ayda oluştu, tartıda çok kilo almadı ama görünürde ufacık bir şişlik var ve bu beni deli ediyor. Sürekli dokunmak istiyorum. Barlas'la birbirimize giriyoruz bu yüzden.
Bir de geçen hafta Erdem'le çok ciddi bir kavga ettik, onu anlatmak istiyorum size.
Ben bebeklerimiz için kıyafet bakıyordum, birkaç taneyi de listelerime eklemiştim. Sonraki gün baktım eklediklerimin çoğunun yanında 'tükeniyor' yazısı çıkmış.
Ee, tükensin mi? Çok beğendiğim için aldım onları.Ama Erdem Bey durur mu, vay efendim daha çocukların cinsiyeti belli değilmiş neden alıyormuşum? Pardon da, onlara almayıp kime alacağım?
Hem etekler, elbiseler almıştım hem de pantolonlar gömlekler. Gayet adil davrandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- İÇLER DIŞLAR - ||tamamlandı||
Romance"Planımız basit ve etkili. Sen cumartesi gece olacak yemeğe geliyorsun, bu kadar." Gözlerimi Balım'a diktim "Basit kısmını görebildim, etkili kısmı nerde?" "Etkili kısmı sensin Umay." "Benim yemeğe gelmemin Barlas Bey ve sana ne katkısı var?" "Hiç...