🌸Simay ağır hareketlerle Alkıma döndü ve saçlarını kavradı eliyle. Belli ki bir şeyler tutmayı seviyordu ama Sarper'in elini de bırakmamıştı.
"Ee, bırakmadı?"
"Evet..."
"Kalkamayacaksın."
"Hiç önemli değil."
"Önemli değilse beni neden yatırdın?"
"Önemlidir sanmıştım ama şimdi anladım ki değilmiş. Burası daha önemli ve güzel." Alkım dayanamıyordu, atlayacaktı şimdi üstüne. Acaba Balım'ın sürekli anlattığı Nuri Alço onun içinde de var mıydı? Ya da Umay'ın içindeki hastaneden uyku hapı çalan gazozcu?
İkisi de belki ilk kez birbirine böyle derin ve uzun bakıyordu. Alkım sanki Sarper yıllardır gitmemiş gibi hissediyordu. Onu en son nasıl gördüyse öyleydi, ne o değişmişti ne de Alkım'ın içindeki hali.
"Alkım."
"Hı..." dedi Alkım, sesi korkuyormuş gibi titremişti. Ama korkmuyordu, az biraz içi gitmişti sadece.
"Ben, düşündüm de bunca zaman çok..."
"Ay! Tövbeler olsun, bastım sizi!"
Umay Eva Alkan :
"Basmadın, basmadın! Gel yardım et kalkayım..." Alkım yataktan kalkmaya çalışırken Simay adeta bir siren gibi yükselen sesiyle ağlamaya başladı. Sarper korkmuş ve kendini hızla yere atmıştı. Bunlar çocuk bakamaz ben size söyleyeyim.
"Gel, gel ağlama... Ay boncuk suratlım benim gel..." Simay'ı kucağıma alıp odadan çıktığımda onlar da peşimden gelmeye başladı.
"Aaa, Simay'ın ne işi var burda?" Balım yüzünü boynuma gömen Simay'ın yanağını okşadı.
"Annesinin hastaneye gitmesi gerekiyordu ben de yok diyemedim." Sarper'e dönüp ekledi n"Yani diyemedik."
"Neyse, iyi olmuştur sizin için de." Alkım elinin tersiyle Balım'a vurup salona ilerlerken Burcu da üstünü değiştirip yanımıza geldi. Simay yarı uyur halde kucağımda olduğu için Balım Burcu'yu da alıp mutfağa aldıklarımızı hazırlamaya geçti.
Sarper koltuktan Alkım'ın hırkasını alıp giymesine yardım ederken derin rüyalara dalacaktım ki telefonum çalmaya başladı.
[Ali'm arıyor]
Telefonla birlikte Simay da huzursuzlanınca çaktırmamaya çalışaraktann -bilirsiniz hiç çaktırmam- kendi odama doğru ilerledim. Kapıyı kapatıp telefonu açtım. "Efendim?"
"Napıyorsun?"
"Nerden anlatmaya başlasam bilemedim."
"Çok başından başla, uzun bir süre seni dinlemek istiyorum." Kucağımda çocuk varken beni erimeye teşvik etmesi hoş değil.
"Tamam, ben de seni özledim. Haklısın. Biraz daha dayan, Sarper elbet gidecek."
"Ben onun gidişine olan inancımı kaybettim."
"Kötüyü düşünme Ali'm, gidecek."
"Neyi'm?"
"Ali'm."
"Beni zorluyorsun." Aaa, kız ben ne dedimdi? Demek iki cilve yapsam yanar buralar da tutamayız biz bunu.
Simay yine huysuzlanmaya başlayınca Ali konuyu değiştirmek zorunda kaldı "O ses ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- İÇLER DIŞLAR - ||tamamlandı||
Romance"Planımız basit ve etkili. Sen cumartesi gece olacak yemeğe geliyorsun, bu kadar." Gözlerimi Balım'a diktim "Basit kısmını görebildim, etkili kısmı nerde?" "Etkili kısmı sensin Umay." "Benim yemeğe gelmemin Barlas Bey ve sana ne katkısı var?" "Hiç...