Herkese selam, nasılsınız 😻
Umarım iyisinizdir, her şey harikadır...Yorum yapmayı unutmayalım olur mu ❤
Umay Eva Alkan :
"Onca mesafenin arasında
Nerden çıktın geldin sen acaba?Sessiz ve heyecanlı bir akşamda
Gördüm seni rüyamda,
Çok uzatma gel yanıma
Arayı açma, uzaklaşma...Ne beyazı sever, ne de gülü
Bense onun için beyaz gülüm.
Şikayet eder hep yalnızlığından
Hediyeler sersem de önüne, kandıramam
Söyle bari mutlu etmedim mi?Bir hikayem vardı yarım kaldı
Hayallerin arasında kaldı.Ruhu tatlı, kızıl saçlı kadın
Sen bana ne yaptın?Bu kalbin içinde hep sen varsın
Bu kalbin içinde hep olacaksın..."Tezgahın üstündeki telefona dokunup şarkıyı durdurduğumda o hala mırıldanıyordu "Ruhu tatlı, kızıl saçlı kadın... Sen bana ne yapt... Hayatım?"
"Günaydın."
"Günaydın." Elindeki bıçağı uzaklaştırıp dudaklarıma eğildi "Erkencisin?" Şarkıyı durdurduğum telefondan saate baktım.
"11 mi? Akşam olmuştur sanıyordum..."
"İşte bünye 5'te kalkmaya alışınca."
"Aynen öyle... Şarkına da bayıldım." Gülmeye başladı "Evet, ben de."
"Yardım edeyim mi?" Kollarımı arkasından karnına sarıp başımı sırtına yatırdım.
"Pek yardım etmek ister gibi bir halin yok."
"Çok belli oluyor mu?"
"Yok canım... Ben hazırladım bir şeyler, Erdem de evde sen git çağır onları."
"E arayalım?"
"Aradım ben açmadılar. Hava almış olursun hayatım, hadi."
Salona geçip arka kapıdan bahçeye, ordan da onların arka kapısına yürüdüm. Kapalı olduğunu fark edince, ki normalde cam kapı açık oluyor, tıklatmaya başladım. Yaklaşık bir dakika tıkladım, sonra telefonla aradım. Nihayet merdivende Balım göründü.
Cam kapıyı aralayıp sırıtan bir suratla bana baktı.
"Nerdesin? Öldüm burda."
"Duymadım." dedi saçını düzeltirken.
"Müsait miydiniz?" Bıyık altı gülüşle sorduğum soruya "Evet." dedi kafasını iki yana sallayarak.
"Geleyim mi?"
"Gel." dedi yine kafasını iki yana sallayarak.
"Ha... Yok ben sonra gelirim o zaman ya."
"Yok yok, gel saçmalama." dedi yine aynı hareketle. Bir yandan da el sallıyordu.
"Tamam, Ali bir şeyler hazırlıyor da gelin yiyelim diyecektim. Gelirsiniz artık ayılınca."
"Olur, az sonra sizdeyiz!"
"Bekliyoruz, çok da acele etmeyin..." camın önünden tekrar bahçeye indiğimde arkamdan camı kapatırken el salladım "...acele işe şeytan karışır..."
Tekrar kendi evime girdiğimde Ali tabakları salona taşıyordu. Allah'ım bunu bana verdiğin için teşekkür ederim.
"Uyanmışlar mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- İÇLER DIŞLAR - ||tamamlandı||
Romance"Planımız basit ve etkili. Sen cumartesi gece olacak yemeğe geliyorsun, bu kadar." Gözlerimi Balım'a diktim "Basit kısmını görebildim, etkili kısmı nerde?" "Etkili kısmı sensin Umay." "Benim yemeğe gelmemin Barlas Bey ve sana ne katkısı var?" "Hiç...