60. BÖLÜM

1.2K 129 25
                                    

Herkese selam 😻  nasılsınız? Umarım iyisinizdir, her şey harikadır...

Bölümü atıyorum ama yazım hatalarını kontrol edemedim, bir ara bakacağım. Çok büyük hatalar varsa ilk okuyanlar kusura bakmasınlar ...

Sevgiler yolluyorum herkese  🌸

Balım Alkan :

"Bu akşamlık ana haber bültenimizin sonuna geldik. Yarın akşam görüşmek üzere, sevgi ve saygıyla kalın."   Birkaç saniye kameraya gülümseyip  uyarı sesiyle beraber kulaklığımı çıkardım   "Tamam değil mi arkadaşlar."  Onay aldım  "Elinize sağlık, iyi akşamlar."   dedim gülerek. Hızla hazırlık odasına çıkıp üstümü değiştirdim. Erdem'in aradığını görünce asansöre koşup aşağı indim.

"Merhaba Balım Hanım."   Çıkıştan arabaya kollarım açık gidip sıkıca sarıldım   "Bir nöbet bu kadar özlem yaratıyor mu?"

"Yaratmaz olur mu? Öleceğim seni beklerken."

"O zaman sizi bir yemeğe çıkarabilir miyim?"   Aslında eve gitseydik daha iyiydi... Neyse, karnımız aç.

"Olur, memnuniyetle."

Arabaya binmemizle vazgeçmem bir oldu   "Ay Erdem, bak ne diyeceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabaya binmemizle vazgeçmem bir oldu   "Ay Erdem, bak ne diyeceğim. Eve mi sipariş etsek? Hiç kasıntı kasıntı bir yerde oturamayacağım şu an."

"Sen nasıl istersen hayatım, dönüyorum ilerden."

"Ne sipariş edelim?"   Tam ağzını açacakken işaret parmağımı ona salladım   "Ot değil! Ot yemeyeceğiz."

"Aslında pizza mı söylesek diyecektim."

"Otlu pizza değil mi..."

"Sebzeli, belki?"

"Olur."   dedim gülerek   "Mantar, patlıcan, biber... Başka?"

"Zeytini çıkarttırma."

"İki tane söyleyeceğim, birine koydururum."  İkisinden de zeytini çıkarttırdım, çünkü doymazsam diğerinden de yiyeceğim.

"Bir tanesine tavuk da ekliyorum."

"Olur."   Durduğu kırmızı ışıkta birkaç kez saçlarını karıştırdı   "O kadar yorgunum ki."

"Değilsin... Sana öyle geliyor."

"Balım?"   Yüzümü ona döndüm   "Eşyaların yerini mi değiştireceğiz?"

"Hayır, nerden çıktı?"

"Bilmem, yorgunum diyorum  'değilsin'  diyorsun. Sanki  'Enerjini topla kendine gel çok işimiz var yoracağım seni.'   diyorsun gibime geliyor."   Her kelimesinde haklı olur mu bir insan?

"Ben vicdansız bir insan mıyım nöbetten çıktığın halde sana zor işler yaptırayım?"

"E değilsin, değil mi?"  Göz devirip cama döndüm   "Değilim tabii ki."  

- İÇLER  DIŞLAR -                                    ||tamamlandı||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin