Önceki bölüm kısa olduğu için iki bölüm yayınlama kararı aldım😻
Balım Alkan :
" Umutsuz olduğu bir anda sevmek ister her insan, birazcık şanslıysan neden olmasın?
Kendinden emin değilsen sevme, bensiz mutluysan, hep öyle kal. "
Gelen aramayla kapanan şarkıma üzülerek, ekrana baktım.
[Sarper arıyor ]
"Efendim?""Nasılsın güzelim?" Abi, güzelin miyim sahiden? "İyiyim sen?"
"İyiyim. Çok uzatamayacağım, Mete geliyormuş?" Güzel haber çabuk yayılmış tabii."Evet geliyormuş haftaya, çok eğleneceğiz. Ben, Umay ve Mete'nin hormonları. Eve kız atmasa bari." Mete'de o potansiyel var ama Umay'ın elinden onu ben bile alamam. Bu arada yapmaya çalıştığım kurabiyeler için dolapta pudra şekerini aramaya koyuldum.
"Kafasını kırarsam görür kız atmayı." Sanırım Mete'yi ailede sadece ben, nanakuşum ve Berika Sultan -yani kendi annesi- seviyor ... Sarper de Mete'yi sever ama sınırlı bir süre. Mesela gördükten sonraki 3 dakika.
"Belinde silahla geliyorsun, neden kafasını kırasın ki? Sık gitsin abiciğim." Dediklerim mantıklı gelmiş olacak ki bir süre sessizlik oldu. Sanırım eşeğin aklına karpuz kabuğunu sokmuş bulundum.
"Sen ne yapıyorsun? İnsanlara işgenceye devam mı?"
Napiyim be abi, kalbimin üstünde tepiniyorlar. Ama dert etme, yapan kişi düzeltebilir de. Heralde kendi kişiliğiyle kıracağı kalpleri düşünerek uzmanlığını seçmiş. Bozuyor ama yapma yeteneğine de sahip.
Bu arada Sarper'in bahsettiği işgence benim sesim.
Aslında kusursuz yaratıldığıma inanmayan tek kişi kendisi olabilir. Her akşam insanlara sesimle eziyet ettiğimi, kanalın beni nasıl hala kovmadığını, bu sesle buralara nasıl geldiğimi sorgulamaktan gençliği soldu yavrumun.
"Kurabiye yapıyorum, keyfimi bozamazsın."
"O kurabiye yapılıyorsa keyif zaten bozulmuştur. " bunları söylerken elinin silahında gezdiğini biliyorum. Kendisi bir Umay'a bir de bana böyle davranır. Diğer kuzenler pek umrunda değil, Umay'ı benden ayırmıyor. Olaylara karşı hep şiddetten uzak, konuşarak uzlaşmaya yakın olan kişidir kendisi, tabii ne sandınız. Yani evlenecek olsak adamları boğar, arkadaşlarını da ayarlar hiç yatmadan çıkar. Umay'a başarılar diliyorum, bana şimdilik o yol gözükmüyor.
"Yok ya, Umay'ın canı çekmiş ona yapıyorum." Umarım Umay'ın kurabiyemden nefret ettiğini hatırlamıyordur.
Neyse ki hatırlamadı, hatırladıysa da çaktırmadı. Arkamdaki dolaptan unu alıp iki bardak ekledim. İsterseniz tarif de vereyim, Balım'ın bal kurabiyeleri. Ben hamurumu yaparken size de hoş yemeğimizden sonra hırsız doktorumun bana çektirdiklerinden bahsedeyim. Bu yemek sonrası her şey güzel, adam evli değil falan nasıl mutluyuz bi görseniz. İlaçlarımı yazdırmaya gittiğim günü dinleyeceksiniz şimdi.
'bloblobolobbol' (geriye dönüş efekti)
Günlerimi rezil hale getiren uyanışlarım... Sanki gözümü açmasam her şey çok güzelmiş gibi. Uyanmadan günü bitirebilsek keşke. Şöyle çift tıklasak on saniye on saniye geçemez miyiz günleri?
Saat 2 olmuş ben hala bekliyorum, hastane köşelerinde. Ne hırsızım burda ne nar kafa. Beni satmak en büyük hobisidir Umay'ın tamam da diğerine ne oluyor? Muayeneye geldiğimde beni karşılamadayken bulan adam şimdi yok. Etrafıma göz gezdirirken bana yaklaşan Serkan'ı gördüm. Yanıma gelmesine beş altı adım kaldığında ayağa kalktım. Gözlerini elleriyle kapatıp yürümeye devam etti.
"Balım, yapma. Kör olacağım." Bakalım nasıl saçmalayacak, yine.
"Ne diyorsun Serkan? Zaten keyfim yok vuracağım ağzının üstüne." Yanağımı sıkarken ekledi "Bir gün senle konuşmamızı kaydedeceğim, herkes gerçek yüzünü görsün." Kimle yüz yüze geldiğine iyi bak Serkan, son hamleyi hep ben oynarım. Üzülürsün, yazık olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- İÇLER DIŞLAR - ||tamamlandı||
Romantizm"Planımız basit ve etkili. Sen cumartesi gece olacak yemeğe geliyorsun, bu kadar." Gözlerimi Balım'a diktim "Basit kısmını görebildim, etkili kısmı nerde?" "Etkili kısmı sensin Umay." "Benim yemeğe gelmemin Barlas Bey ve sana ne katkısı var?" "Hiç...