Balım Alkan :
"Kanala uğradıktan sonra geçeceğim salona."
"Tamam taksiyle git, ben alayım seni ordan. Beraber geçmemiz gerekmez mi?" dedi belindeki havluyu düzelterek.
"E tabii birlikte gitmeliyiz." Elime krem alıp saçlarıma yedirmeye çalıştım "Şurdan tarağı verir misin." Aynanın yanındaki ufak makyaj pufunu ayağıyla yanımıza çekti, kolumu tutup oturmam için çekiştirdi "Nerde giyineceksin?" Az önce ondan istediğim tarakla saçlarımı taramaya başladı "Kanalda giyinirim vakit kaybı olmasın."
"Acıyor mu?"
"Yok... Ne güzel taradın öyle hiç takılmadı saçım, antremanlı mısın?"
"Benim bir yeğenim var, bilmiyorum tanıyor musun?"
"Hatırlar gibi oldum, eee?"
"Beni kuaför yapıp müşteri olma oyununa bayılırdı da... Ben de hep saçlarını tararım."
"Çok hoşmuş."
"Tabii öyle." Eğilip dudağıma uzun sayılabilecek bir öpücük bıraktı "Hala geç kalmış sayılmazsın..."
"Erdem, şimdi duş aldım."
"Su orda, akıyor Bal'ım."
"Vaktim yok, " belindeki havlunun içeri kıvrılmış yerinde duran elim neden benden bağımsız hareket ediyor inanın bilmiyorum "... olsa dükkan senin." Puftan kalkıp üstümdeki tişörtü kot şortun içine yerleştirip bir kemer taktım "Saçım kurur artık yolda, ben çıkıyorum."
Çantamı da yerden alıp giyinmemekte ısrar ettiği vücudunu süzdüm "İnsanın aklı da kalmıyor değil..."
"Duygularımız karşılıklı Balım Hanım."
"Neyse, zaten aldım seni. Olacak olan akşam da olur?"
"Hayır diyebilir miyim sence."
"Valla kalbim kırılır." Göğsüm ve boynum arasında bir yeri öptü "Kırılmasın."
Güzel bir tatil sonrasından merhaba arkadaşlar. Yazın son günlerini yaşıyor gibiyiz.
Bugün günlerden ödül töreni, sizin de en sevdiğiniz sunucu tekrar taçlandırılacak.
Aslında taç güzel fikirmiş, keşke öyle olsaydı.
Şimdi kanala gidip Ayhan Bey yerine gelen kişiyle tanışacağız. Pek umutluyum çünkü ben tatildeylen kanala uğrayıp birkaç kişiyle tanışmış ve haberler iyi.
Biraz da tatilden bahsedelim, her ayrıntısı beni eriten tatilden...
Bu zaman kadar ya ikimiz ya da Mete'yle Alkım'la gitmişizdir, ilk kez başkalarıyla gittik. Başkaları da eşlerimiz evet. Bu durumu daha da acayip kıldı.
Mesela ayrı odalarda yattık, ne kadar Erdem'le uyumaya alışsam da gözüm arada Umay'ı arıyor. Onunkinin beni aramadığına eminim ama...
Birkaç gün yurt dışında gezip eğlendik. Nerdeyse hiç otele girmedik diyeyim siz anlayın. Sonra yurt içinde tatil köylerinden birinde ev kiralayıp kaldık. O ara Miray ve Mete de bize katıldı. Bunun Umay'ın psikolojisine ne kadar zarar verdiğini ondan dinlersiniz.
Düğünde yaşanan komik olayları, ailelerimizin ani dostluğunu, bir yıl içinde geldiğimiz bu hali defalarca konuştuk. Çok güldük, çok eğlendik, çok duygulandık...
Bu arada annemler günde üç, beş, on beş kez aramış olabilir. Tatile çocuk yapmak için çıktığımızı sanıyorlar. Bebek baskısı evlilik baskısından beter arkadaşlar, burası çok yoğun yani gelmeyin. Yine ve yine söylediğim gibi bu konu bize şu an biraz uzak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- İÇLER DIŞLAR - ||tamamlandı||
Romance"Planımız basit ve etkili. Sen cumartesi gece olacak yemeğe geliyorsun, bu kadar." Gözlerimi Balım'a diktim "Basit kısmını görebildim, etkili kısmı nerde?" "Etkili kısmı sensin Umay." "Benim yemeğe gelmemin Barlas Bey ve sana ne katkısı var?" "Hiç...