💙
Asansörden inip kapımızın önünü görünce yanlış eve geldim sanıp asansör düğmesinin üstündeki kat sayısına baktım. Allahallah, doğru yerdeyim aslında. Ama bu topuklu kesinlikle Balım'ın değil. Karşı daire mi bizimkiydi acaba?
Eğer Balım'ın kırk küsür numara ayakkabısı da yoksa... Erdem de bize gelmediğine göre... Hayır ya, hayır!
Korkarak elimi zile bastırdım. Kapı yavaşça aralandığında görmek istediğim en son kişi ve en azından bugün görmek istemediğim diğer kişi gülümseyerek bana bakıyordu.
"Hoş geldin Eva, hoş geldin."
"Sarper? Ff... Ee, Burcu! Hoş geldiniz, niye peki yani? Sürpriz! Sürpriz mi?"
"Sürpriz!" dedi Ffk kişisi.
"Harika." Sahte bir sırıtmayla eve girerken başını salonun kapısına yaslamış depresyon topuzlu Balım'ı gördüm. Biliyorsunuz en sevdiği şeydir misafir.
Kabanın belini çözüp çıkardığımda Sarper beni kendine çekip sımsıkı sarıldı. Bu sımsıkı bana hiç sevgi dolu bir sıkılık gibi gelmedi.
"Kız, ne dedikodular var sizde? Bu gece çok uzun olacak!"
Ffk'nın imasıyla başımı göğsüne daha çok bastıran Sarper'den uzaklaşıp Burcu'ya sarıldım.
"Siz sevgili yapmışsınız bana anlatmıyorsunuz! Biraz kırıldım ama olsun." diyerek büyükce bir kahkaha bıraktı. Ondan da uzaklaşıp baygın bakışlı Balım'a yöneldim. Sarılmamla birlikte kendini bana bırakmak üzereydi. Yanağını öptüğümde sıcak olduğunu fark ettim.
"Balım? Ateşin mi var senin?" Elimi yüzünde ve boynunda gezdirdikten sonra dudaklarımı alnına dayadım. Doktor da olsanız dudakla ölçüyorsunuz işte.
"Bilmem." Geri çekilip yüzüne odaklandım "Bunları aynı anda kapıda görünce cehennemi bu dünyada yaşadığım için fazla ısınmış da olabilirim." diye fısıldadığında gülmemeye çalıştım ama hiç de beceremem bilirsiniz. Komik şeye de gülmeyeceksek bu güzel feysimiz ne zaman gülecek değil mi?
Montumu ve çantamı kenara atıp Balım'ın koluna girdim. "Sarper siz fark etmediniz mi? Baya ateşi var kızın!"
"Halsizdi aslında, ben beni görünce mutluluktan mayıştı sandım."
"Hastaneye gidelim mi? Bi doktor görsün."
Ffk'nın bu parlak fikriyle hepimiz ona bakmaya başladık. Halsiz Balım'ın bile gözleri büyümüş bu zekayı adeta ayakta alkışlıyordu. Şansa bak doktor ayağınıza geldi! Dikiş, pansuman, iğne kalça kenarına kolayca yapılır on dakikada teslim edilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- İÇLER DIŞLAR - ||tamamlandı||
Romance"Planımız basit ve etkili. Sen cumartesi gece olacak yemeğe geliyorsun, bu kadar." Gözlerimi Balım'a diktim "Basit kısmını görebildim, etkili kısmı nerde?" "Etkili kısmı sensin Umay." "Benim yemeğe gelmemin Barlas Bey ve sana ne katkısı var?" "Hiç...