Herkese selam, nasılsınız 😻
Umarım iyisinizdir.Bu aralar meslek seçmeye çalıştığımdan yine bir gecikme oldu 🥲
Bu arada sayıyoruz tabii ki, son 2...
Umay Eva Alkan :
Görüşmeyeli neler yaptınız? Ben anne oldum.
Size süt yapan çeşitli içecekleri karıştırıp karıştırıp içerken sesleniyorum.
Şimdi diyeceksiniz yahu ne oldu, neler oldu bir anda?
Hemen anlatayım.
Esin annelere gittiğimiz gün, radikal kararlar aldığımız gün yani, oldukça fazla ağrım vardı. Çaktırmadım çünkü normale bağladım. Doktor olmanın faydası kadar zararları da var, hemen her şeye korkmuyorsun mesela. Bir dünya sebebi kafanda birleştirip iyiye yormaya çalışıyorsun bazen.
Gece zor geçti ama yine Ali'ye çaktırmadım. Zaten sabah çok erken gidecekti, uyusun istedim. Tabii önemsiz sandığım için.
Sabaha karşı biraz gözüm dalmış, kalktığımda Ali gitmişti. Ben de İnci Hanım'a gitmek için hazırlanmaya karar verdim.
Ama yatakta dikleştiğim an müthiş bir ağrıyla geri yattım, zaten o an yaşadığımın sancı olduğunu anladım.
Önce İnci Hanım'a mesaj attım, doktor kimliğimi bir yana koyup gerçekten ağrının bana ne hissettirdiğini tarif ettim.
Ardından Erdem'e yazdım. Balım zaten bir süredir benim için çok heyecan yapıyordu. Ona yazamazdım. Ali deseniz direkt ulaşıp ulaşamayacağımın bir garantisi yoktu. Ben de Erdem'i denedim.
Ki doğru bir hamleydi, yarım saat sonra kapı çaldı. O yarım saatte bebeklerin çantasını kontrol edip giyecek rahat bir şeyler hazırladım.
Erdem'e kapıyı açtığımda kollarıma tutundu "İyi misin? Umay, gel hadi arabaya hemen."
"Dur Erdem, gel beş dakika içeri."
"Barlas'ı aradın mı?" Beni bırakmadan kapıyı kapadı "Aramadım."
"İnci'ye haber verdin mi?"
"Evet verdim, soluklanır mısın? Sakin ol."
"Sakinim zaten, sen sakin ol."
"Ben iyiyim. Dünki ağrılarım çocukların yer değiştirmesi değil direkt sancıydı sanırım. Gece uyumadım, sabah da kanala girmeye çalıştıklarını düşünüyorum. Müthiş bir ağrı yaşadım, bir iki dakika sürmüş olmalı."
"Hadi çıkalım Umay."
"Dur, çantaları alalım arabaya koyalım. Pusetler kalsın, baktık gerçekten doğuruyorum biri gelir alır."
"Tamam hadi, hadi! Oyalanıyoruz şu an."
"Erdem!" Ben bağırınca dönüp yüzüme kitlendi "Sakin hareket etmeye ve korkmamaya çalışıyorum bana biraz yardım eder misin?"
"Özür dilerim, tamam. Tamam gel." Bir kolunu belime sarıp diğeriyle elimi tuttu "Yürüyebiliyorsun, evet. Dur!"
"Ne?"
"Çantaları koyayım gelip seni alayım."
"Beraber gidebiliriz tek başıma da yürüyebiliyorum şu an." Aniden durdum "Sen Balım'a ne dedin?"
"Randevum vardı unutmuşum dedim."
"İnanmamıştır."
"İnandı. Gel, otur." Kapıyı açtı ve binmemi bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- İÇLER DIŞLAR - ||tamamlandı||
Romance"Planımız basit ve etkili. Sen cumartesi gece olacak yemeğe geliyorsun, bu kadar." Gözlerimi Balım'a diktim "Basit kısmını görebildim, etkili kısmı nerde?" "Etkili kısmı sensin Umay." "Benim yemeğe gelmemin Barlas Bey ve sana ne katkısı var?" "Hiç...