51. BÖLÜM

1.4K 123 39
                                    

     
      Herkese selam, nasılsınız😻
Birkaç aksilik sebebiyle bölüm yazamadım, ufak bir gecikme yaşadık. Bu bölümü de çok hızlı yazmak zorunda kaldım haliyle. Çok yazım hatası varsa kusura bakmayın lütfen.

     O zaman buyrun bölüme...




"Aç yolu, aç, aç, aç!"    Serkan'ın bağırışına rağmen insanlar sedyeye bakmaktan kenara çekilemiyordu. Önüne geçip insanları uyarararak ilerlemeye başladım   "Çekilin! Müsaade edin lütfen, kenara hadi!"   Üstümüzde önlük olmadığından pek ciddiye alınmıyorduk tabii.

"Umay ben İnci'ye haber vereceğim, bir odaya geçin siz."

"Tamam."   Yola devam edecekken tekrar ona döndüm   "Erdem!  Ultrason getirmelerini söyle!" 

"Her gün böyle hastalarla koşturuyorum... Şimdi burda yatmak çok garip, oturayım mı nolur?"   dedi Zeynep Serkan'ın kolunu tutup kalkmak isterken.

"Hayır! Bekle sakince."

"Umay yapabileceğim bir şey yok mu?"   dedi Balım, bir yandan da Zeynep'in elini sıkı sıkı tutuyordu.

"Telefonu alıp Zeynep'in eşini arasana birkaç kez daha."   Canım arkadaşımın doğurduğu yetmiyormuş gibi eşi telefonları duymuyor.

Odaya girdiğimizde Serkan ve Ali Zeynep'i tekrar kaldırıp yatağa yatırdı.

"Şunu giymek ister misin üstüne?"   diyerek ceketini uzattı Ali.

"Hayatım onla rahat edemeyeceğim, birinden önlük isterim şimdi."   Lafımın üstüne ultrasonla iki hemşire girdi içeri   "Zeynep Hanım iyi misiniz?"

"İyiyim, iyiyim..."

"Umay Hanım ne yapalım?"

"Şu anlık bir şey yok. Erdem İnci Hanım'ı çağırmaya gitti. Bana bir önlük getirebilir misiniz üstümü değişmeye çıkamayacağım şimdi."

"Tabii hemen."    Yatağın kenarına oturup pikeyi Zeynep'in üstüne çektim ve karnını açtım. Kremi sürdükten sonra ultrasona odaklandım.

"Umay bana da döndür, göreyim hadi."

"Dur Zeynep! Stres yapıyorsun iyice."   Ben bebeğe bakarken Serkan kalp atışını duymak için nst bağladı.

"Ay yetiştim, yetiştim! Zeynep... Doğuruyor musun?"    İnci Hanım değişik bir giriş yaptı sahiden. Zeynep gülmeye, ordan da ağlamaya başladı.

"Tamam, tamam... Şşş sakin ol bakalım."

"İnci Hanım daha erken, bir şey yapın ne olur."

"Ne erkeni Zeynep? Gününün dolmasına iki hafta var. Sadece normal doğum istediğin için bir ayımız var demiştim ben sana. Her şey normal, doğarsa da sorun yok."    Yanıma gelip ultrasona eğildi   "Ne gördün?"

"Hareketleri iyi ama su tamamen boşalmış."

"Kalp atışı yavaş sanki, hocam bakın bi."   dedi Zeynep makineden çıkan kağıda uzanmaya  çalışarak.

"Dur sen çok hareket etme. Zeynep'ciğim bak suyun bitti, sancının başlaması için 24 saatimiz var yok. İş ameliyata da dönebilir. Biraz nst alalım, sonra bakalım."   Kapı açıldığında hemşireler içeri girdi    "Umay Hanım önlüğün yanında formaları da getirdik. İsterseniz değişin ."   Diyerek odanın banyosunu gösterdiler.

"Harika düşündünüz ya, teşekkür ederim."   Elindekileri alıp banyoya geçerken Serkan da   "Ben de giyinip geleyim."   Diye çıktı.

- İÇLER  DIŞLAR -                                    ||tamamlandı||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin