67. BÖLÜM FİNAL

2K 103 96
                                    

Herkese selam, nasılsınız 🥹 Umarım iyisinizdir, umarım her şey yolundadır.

Bu soruyu her bölüm başı sordum size...
Bir veda değil,  son kez sormuyorum.


Evet... Bugün ben anlatıyorum.

"Evet, siz... Siz Deniz Efe ve Ediz Ege'nin velisi olmalısınız?"

"Evet."  dedi Ali gülümseyerek, Umay'ın elini bırakmadan öğretmenin elini sıktı   "Nasılsınız?"

"Teşekkür ederim, siz?"

"Teşekkür ederiz."  dedi Umay gülümseyerek.

"İlk defa beraber geldiniz değil mi?"

"İlk defa ikimizin de uygun olduğu bir zamana denk geldi, evet."

"Hoş geldiniz, buyrun."   dedi öğretmen hanım karşısındaki sandalyeleri göstererek. Ali istemeden de olsa eşinin elini bıraktı, birbirine uzak olan sandalyeleri yaklaştırıp oturdu.

"Bir sıkıntı yoktur umarım?"

"Yok, yok. Sadece, "    iki taze veli kalkık kaşlarla öğretmeni süzdü   "... sadece bazen iletişim kurmakta zorlanıyoruz."

"Neden? Sizi dinlemiyorlar mı?"

"Hayır, dinliyorlar."

"O zaman?"   dedi Umay tedirgin bir şekilde.

"Yani nasıl anlatsam... Ben onları ayıramıyorum ve hep aynı çocukla konuşuyormuşum gibi geliyor."   İkisi de gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı   "Çağırıyorum ama hep aynı çocuk geliyor gibi anladınız mı?"

"Evet çok iyi anladık."   dedi Ali ama uzatmadı. Sözü Umay'a bıraktı, bu onun uzmanlık alanıydı.

"Şöyle, siz Ediz veya Deniz diye seslenin fark etmez, dönüp size bakan her zaman Deniz'dir."

"Anlamadım Umay Hanım."   dedi gülümseyerek.

"Deniz her zaman dönüp bakar, Ediz asla dönmez. Yani dediğiniz doğru, kimi çağırırsanız çağırın size Deniz geliyor. Çünkü Ediz  'Belki Deniz'i çağırmıştır.'   diye asla bakmıyor. Deniz de garibim  'Belki beni çağırmıştır.'   diye her şeye koşuyor. İkiz de olsalar kişilikleri farklı."   Öğretmen güçlü bir kahkaha attı    "Demek siz böyle anlaşıyorsunuz."

"Aaa yok, hayır o sizin için geçerli."   dikleşti   "Ben anneleriyim. Ben kimi çağırırsam o gelir."   dedi havalı bir şekilde.

"Anladım, harika."   dedi aynı kahkahayla   "Bunu öğrendiğim iyi oldu."   Önündeki kağıtları karıştırdı   "Herhangi bir sorun var mı diye kontrol ediyorum notlarımı, Deniz'in bir yemek sorunu var sanırım."

"Doğru, onun midesi biraz hassas."  dedi Ali   "O yüzden menünüzdeki her yemeği yiyemiyor."

"Eğer ciddi bir sorun teşkil ediyorsa veya Deniz güne doymadan devam ediyorsa menüde birkaç değişiklik yapabilirim."

"Öyle bir şikayeti olmadı ama tekrar konuşuruz."

"O da tamam... Ha, bir de yakın zamanda kardeşleri olmuş sanırım?"

- İÇLER  DIŞLAR -                                    ||tamamlandı||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin