Huu hu ben geldim, nasılsınız? Bilin bakalım ne oldu? Elimdeki bölümler bitti... Sınavlarım da yazmama izin vermiyor bu aralar. Olabilecek bir gecikmeyi önceden haber vermek istedim :')
Ama sıradaki bölümlere kefilim söylemeden geçemeyeceğim. Güzel şeyler geliyor. Biraz komik biraz sevgi dolu...
Uzatmadan bölüme uğurluyorum sizi 😻 Sevgiyle kalın 🌸
"Yarın ne giyeceksin?"
"Bilmem, ne giyeyim?" Aklıma Zeynep'in düğünü gelince kıkırdadım "Ben seçebilir miyim?"
"Sen bir daha zahmet etme," eliyle yanaklarımı sıkıp bir öpücük bıraktı "Bana giyeceğin rengi söyle ben ayarlarım."
"Aferin öğreniyorsun bu işi."
"İnsan sevgilisinden kapıyor bir şeyler."
"Yaa öyle diyosun..."
"Öyle diyorum." sırıtarak yüzüne yaklaşırken beni yavaş yavaş koltuğa bırakıyordu ki tatlı anlarımın bir katilinin -biliyorsunuz içerde uyuyor olması lazımdı- sesi duyuldu.
"Durun!" Erdem beni tekrar dikleştirip yanına oturmama yardım etti "Ne oldu?"
"Sanırım bir sorun var."
"Zaten bunu bekliyordum. Ne oldu?"
"Ali aradı şimdi, bir şeyler söyledi sonra git Erdem'e 'sanırım bir sorun var' de dedi."
Erdem yüzünü ekşitti "Neler söyledi?"
"Yarın akşam Taner'in anneannesi bize misafirliğe gelecekmiş, de dedi."
"Taner kim?" sorumla birlikte yüzü iyice düşmüş ama sırıtmak ister gibi de bir hali vardı. "Bizim arkadaşımız ama annemler söylememiş mi misafirimiz var diye?"
"Bilmiyorum. Arayalım mı Ali'yi ara vermişlerdi?"
"Başlamıştır onlar. Annemleri arayalım direkt." Telefonunu çıkartırken Umay da yanımıza oturdu. Uyuyamadı da bir türlü zavallım.
"Alo, Erdem şimdi seni arayacaktık." Hoparlöre aldığı telefonu ortadaki masaya koydu "Anlatın bakalım ne oldu." Başka bir kadın tahminimce Barlas'ın annesi söze girdi "Taner'in anneannesi burdaydı. Biliyorsundur."
"Biliyorum yenge. Biz kahvaltıya gidecektik geçen hafta tam o gün geldi." Ne anneanneymiş arkadaş, ee anlar sonra?
"Her gün birine uğruyordu biz de gitmeden gelsin dedik. Ne bilelim bugün geliyorum diyecek?"
"Hayır da diyemezsiniz."
"E tabii, tabii diyemeyiz." Barlas'ın annesinden sonra Erdem'in annesi girdi lafa "kızlara misafir var, gelmeyin falan dersin sakın Erdem, çok kızarım! Siz 7 gibi geleceğinize 6 gibi gelin. Onlar da 8 gibi gelirler. Kızlar istemezse kalkar. Sen sakın misafir varmış deme, vazgeçerler." Umay ve ben nefes bile vermemek için kendimizi sıkarken Erdem gülüyordu "Tamam söylemem." Gülmekten yüzü kızarınca derin bir nefesle toparladı "Umay o kadar erken gelemeyebilir, hastaneden geleceği için." Ben koca gözlerle ikisine bakarken Erdem Umay'a göz kırptı. Gözlerim Erdem'de ellerimi Umay'ın saçlarına daldırdım. Ona 'öyle mi, gerçekten mi' bakışı atarken ikisi de ısrarla gülüyordu.
"Ben söylerim Oğuz'a bir kerecik erken çıkar." Umay'ın saçını bıraktım, canım kaynanam yürü be!
"Olmaz, olmaz çünkü Umay kabul etmez. Çok titiz bu konuda." Bu sefer Erdem'in yüzünü sıkmaya başladım. Ne yapıyor bunlar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- İÇLER DIŞLAR - ||tamamlandı||
Romance"Planımız basit ve etkili. Sen cumartesi gece olacak yemeğe geliyorsun, bu kadar." Gözlerimi Balım'a diktim "Basit kısmını görebildim, etkili kısmı nerde?" "Etkili kısmı sensin Umay." "Benim yemeğe gelmemin Barlas Bey ve sana ne katkısı var?" "Hiç...