Herkese selam, nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Öncelikle bu kadar ara verdiğim için kusura bakmayın.
Sınava girenlere geçmiş olsun diyorum. Gönlünüzce olsun her şey. İsteyenler için burası dertleşme köşesi.
Unuttuysanız diye bir hatırlatma yapayım, Umay hamileydi. İkiz erkek bebekleri olacaktı. Üstüne Balım da hamileydi, bunu yeni öğrenmişlerdi. Sırada Sarper&Alkım çiftinin düğünü vardı...
Balım Alkan :
"Artık yemesem daha iyi olur." dedi Alkım gülümseyerek "Bir ramazan kolisini az önce tek başıma yedim çünkü Neva teyze." dedi daha büyük bir gülücükle.
"Alkım, çok kırılıyorum... "
"Tamam o zaman, biraz daha yiyebilirim." Nanakuşum ona uzattığı böreği geri çekti "Yememene değil, bana anne demeyecek misin?"
Alkım bir yandan göz ucuyla da kendi annesine baktı "O kadar yıl üstüne kolay olmuyor ki unutuyorum." Kollarını anneme uzattı "Çok fark eder mi, bence etmez." Yanağına bir öpücük kondurup böreği aldı "Son böreğimi yiyorum bak, tamam mı?"
"Tamam." dedi nanakuşum nazlı nazlı.
"Hey? Senin bu benim pabucumu dama atma merakın nerden geliyor ya!"
"Atmadım, atmadım." dedi bir böreği de benim ağzıma iterken. Evet iterken!
"Sen de benim sayılırsın üzülme." dedi Ayla teyze omzumu sıvazlarken. Nanakuşum hariç herkes bağrına basıyor görüyorsunuz.
Ben sana şu karnımdakini söyleyeyim de bakalım nasıl pişman olacaksın nanakuşum, dama çıkıp alacaksın beni ordan.
Evet, daha söylemedim. Yarın düğünümüz var ve biz bu sabah geldik. Şu akşam yemeği faslı bitsin burayı tekrar bi neşe saracak.
Biz geldiğimizde ortam güzeldi, damat bey gelin hanım falan herkesin keyfi yerinde.
Zaten Umay'ı görünce bi ağlaşma faslı oldu, yine en çok ben ve Berika sultan ağladık tabii.
İşte yemek yendi, babamlar dışarı çıktı. Annemler hala masada, Umay koltukta bir yanında annesi diğer yanında Sarper var. Habire karnını elliyorlar.
Kıskanmaya başladım biraz, doğrudur.
Barlas bir tarafta kızgın, yerini kaptılar çünkü.
Bir tarafta da Erdem var, belli aralıklarla kızarıp morarıyor. Bana kaş göz yapıyor, kimseyle konuşmamaya çalışıyor. Buna sır verilmez, duramıyor çünkü. Söyledi söyleyecek.
"E hadi bi kahve içelim." dedi nanakuşum. Herkes Umay'a döndü, "Aaa! Saçmalamayın, ben mola verdim o işlere." dedi çatık kaşlarla "Zaten gelin hanım yapsın, istemesi yok bir şeyi yok elinden kahve içmiş oluruz."
"Hani benim istememde de sen yapacaktın Umay, Balım'a yapmıştın?"
"O zaman tek kişiydim canım." demesi üzerine Berika sultan ellerini göğe açtı "Oyy, şükür!" dedi ve kızının karnını öptü.
Umay benle göz göze gelince kalktı, o kahvenin yapılması gerektiğini biliyor.
"O zaman gelin hep beraber yapalım."
Dördümüz mutfağa geçtik. Alkım fincanları çıkardı, Umay da kahveyi. Yani Miray ve ben oturuyoruz.
"Ee, ne zaman söyleyeceksin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- İÇLER DIŞLAR - ||tamamlandı||
Romance"Planımız basit ve etkili. Sen cumartesi gece olacak yemeğe geliyorsun, bu kadar." Gözlerimi Balım'a diktim "Basit kısmını görebildim, etkili kısmı nerde?" "Etkili kısmı sensin Umay." "Benim yemeğe gelmemin Barlas Bey ve sana ne katkısı var?" "Hiç...