Ráno sme vstali tak ako sme zaspali, nalepený na seba. A samozrejme zobudili sme sa na zvonenie Patrikovho mobilu. Tento krát mu volal Maťo, že čo idú kúpiť Robovi k narodeninám. Po dvadsiatich minútach sa zhodli na hokejke s ich podpismi. Naozaj geniálny nápad.
"No zlatko obliekaj sa. Musím ísť do Trenčína si po oblečenie." povedal mi Patrik.
"O koľkej ma dovezieš späť, aby som zajtra mohla ísť do školy?" spýtala som sa ho.
"Veď ideme do hotela na obed a budeme tam aj spať. Zajtra do školy nepôjdete."
"A ospravedlnenku mi napíše kto?"
"Ja. Prosím vás ospravedlňte Kiku, že sa nezúčastnila vyučovania v pondelok. Mala poopičné stavy. Ďakujem. Koyš." usmial sa. Mávla som rukou a odišla do kúpelne. Dala som si make-up, upravila obočie, linku, špirálu. Vlasy som zmotala do drdola a vrátila sa do izby. Zo skrine som vytiahla čiernu úzku suknu a biele tielko s čipkovaným chrbtom. Z komody som zobrala bielu podprsenku a obliekla si ju. Navliekla som si silónky, obliekla sukňu a tielko. Samozrejme sukňu som vytiahla dosť vysoko a zastrčila za ňu tielko. Navrch som si dala tenký čierny kabatik. Do menšej cestovnej tašky som si nabalila nejaké veci a vyrazili sme. Cez plece som si prehodila malú bielu tašku v ktorej som mala mobil a peňaženku. Obuté som mala čierne balerínky.
Cesta do Trenčína netrvala až tak dlho. Približne asi tak hodinu a pol. Po diaľnici samozrejme. V Trenčíne sa Patrik len pobalil a išli sme na Donovaly, kde mal Robo oslavu. Cestou sme sa zastavili v Bystrici, v Tescu extra, kde sme sa stretli aj s Maťom a Sisou.
"Ahojte." usmievali sa. Sisa mi prišla divná. Akoby ju niečo trápilo. Hádam, len nie je tehotná.
"Čaute." odzdravili sme sa im. Objali sme sa a vošli do Tesca. Chalani išli k alkoholu a my ku káve.
"Kika, ja ti musím niečo povedať." začala Sisa, so sklonenou hlavou.
"Niečo sa stalo?" spýtala som sa.
"Ja som sa vyspala s Robom." povedala potichu. No do boha. Toto je horšie, akoby bola tehotná.
"Čo si sa?!" vypúlila som oči.
"Maťo bol v Prahe a Dida s rodičmi v Rakúsku. Stretli sme sa v kine, kde som bola so sestrou. Odišla som s ním a v aute sme sa spolu vyspali." mala až slzy v očiach ako mi to hovorila.
"Preboha Sisa." objala som ju. Cítila sa asi tak nejak, keď ja som spala s Kubom a potom sa dala dokopy s Patrikom. Teda možno sa cítila ešte horšie, keďže ona sa vyspala počas vzťahu s priateľom najlepšej kamošky. Fú. Prišli za nami chalani, takže sme sa museli tváriť, akoby sme nič neriešili. Kúpili sme čo sme chceli a pokračovali sme v ceste na Donovaly.
ČTEŠ
YouTube Life
RomancePríbeh o mladej babe, ktorej hobby je natáčanie videí na YouTube. Má 16 a užíva si život ako to len ide. Príde niečo prečo sa zmení? Čo všetko stratí, kým bude konečne šťastná tak ako to chce ona a nie niekto iný?