"Volal mi Maťo, bol s Paťom, že či nepôjdeme zajtra k Paťovi aj s Vevou a Adamom." povedal mi Kubo.
"Veď nech prídu oni sem. Máme väčší byt, než Paťo a potom môžeme ísť do Ministry."
"Zavolám im." usmial sa.
"Ja idem do sprchy." povedala som Kubovi a vstala z postele. Zastavila som sa v šatníku a zobrala si čisté veci. Prešla som do kúpelne. Vyzliekla sa a vliezla do sprchy. Keď som osprchovaná, omotaná v osuške vyšla von z kuchyne som počula hlasy. Prišli Srenovskí, my sme neprišli k nim na koláč, tak oni s koláčom prišli sem. Tak ako som bola omotaná v osuške som išla za nimi.
"Ahojte." usmiala som sa.
"Ahooj." usmiala sa Janka. A všetci ostatní postupne tiež.
"Volali ti z elektra." povedal mi Kubo.
"Z planea?"
"Hej." kývol hlavou.
"Do riti." zašomrala som a išla do izby. Vytočila som číslo, ktoré mi volalo.
"Dobrý deň slečna Oldová, pri telefóne manažér predajní elektra Planeo. Práve som v predajni vo Zvolene a viem, že bývate blízko. Preto vám volám, či by ste si neprišli zobrať kamery GoPro, ktoré vám sponzorsky ponúkame." ozval sa mi.
"Dobrý deň. Za desať minút som tam." povedala som.
"Čakáme vás. Dovidenia." zložil mi. Hodila som mobil na posteľ a rýchlo sa obliekla. Dala som si tmavé rifle, bledo modrý svetrík a navrch šedý kabát. Zobrala som čiernu kabelku, do ktorej som hodila zmluvu a mobil s peňaženkou. Obula som si nízke čierne čižmy.
"Musím si na chvíľu odbehnúť, hneď som tu." prišla som do kuchyne. Dala som Kubovi pusu a išla von. Cez prechod som prešla k Europe a eskalátorom sa vyviezla na prvé poschodie. Prešla som k predajni elektra Planeo.
"Dobrý deň." pozdravila som sa mladému chalanovi, pri pokladni.
"Dobrý deň." usmial sa. "Pomôžem vám nejak?"
"Hľadám manažera predajni."
"Dobrý deň slečna Oldová." ozvalo sa mi za chrbtom.
"Dobrý deň." usmiala som sa.
"Ja som manažér." usmial sa. "Dolinský." podal mi ruku.
"Teší ma."
"Tomáš, prosím ťa zo skladu mi dones štyri kamery GoPro." otočil sa na chalana pri pokladni. Ten len kývol hlavou a odišiel do skladu. Neprešlo ani päť minút a už bol späť aj s kamerami.
"Ďakujem." usmial sa naňho Dolinský. Postavil sa zas k pokladni a niečo robil na počitači.
"Potrebujem kópiu vašej zmluvy s YouTube."
"Zmluvu s YouTube nemôže dať na sponzorský účel, len na spoluprácu a aj to si ja môžem rozmyslieť. Tú zmluvu vám môžem ukázať, že je všetko platné a podpíšeme zmluvu o sponzorstve." povedala som mu.
"Verím vám, že je tá zmluva platná." usmial sa. "Zmluvu o sponzorstve máte napísanú, alebo máme napísať my?"
"Mám." povedala som a vytiahla z kabelky papiere. Našla som medzi nimi zmluvu o sponzorstve a dala mu ju. Prebehol si ju očami a podpísal ju. Podpísala som ju aj ja a on si ju ešte prefotil. Original mi vrátil, zabalili mi kamery a mohla som isť.
"Ďakujem. Dovidenia." pozdravila som sa.
"Dovidenia." usmieval sa. Vyšla som von z Europy a prešla k bytovke. Odomkla som si vchod, nastúpila na výťah a vyviezla sa až hore. Odomkla som si dvere a vošla dnu.
"Čo chceli?" kričal Kubo.
"Nič." zakričala som späť. Kamery som dala do izby na stôl a išla za nimi do kuchyne.
"Kde vlastne pracujete?" opýtala sa Janka. Do riti. Do riti. Do riti.
"Ja hrám hokej." odpovedal jej Kubo.
"Za koho?"
"Za Zvolen." usmial sa.
"A ty Kika?" usmiala sa Janka.
"Ja ešte študujem a mám len hobby, ktorými sa dá privyrobiť."
"Nejaké práce na doma?"
"Nie. Nie. Natáčam videá na YouTube."
"Hobby na privyrobenie? Veď taký Gogo z toho žije." povedal Patrik.
"Ale ja nemám milión odberateľov, ako Gogo." povedala som mu.
"A koľko?"
"Pätsto tisíc." mykla som plecom.
"Aj to je dosť." usmial sa. Začal zvoniť zvonček.
"Ja tam idem." povedala som Kubovi. Prešla som do chodbičky a otvorila dvere.
"Ahooooj!" zakričali naraz Patrik, Maťo, Adam, Veva a Dida.
"Preboha, čaute." zasmiala som sa. Patrik vošiel dnu, skopol topánky a prehodil si ma cez plece. Išiel so mnou do kuchyne.
"Serus Kubo." pozdravil sa mu. "Dobrý."
"Paťo takto by si mi ju mohol držať častejšie. Kurva dobrú riť máš Kika." zasmial sa Kubo.
"Malá vrtká, dobre trtká." ozval sa Maťo.
"Pustiš ma už?" udrela som Paťa. Pustil ma na zem. Objala som sa s babami. Srenovskí sa radšej rozhodli odisť. Paťo vyhlásil, že deň pred Silvestrom sa treba pripraviť na Silvester. A tak sme trošku popili. Na Silvestra sme sa navečerali a išli do mesta. Zaparkovali sme v Ministry a bavili sa. Tancovali sme, pili sme. Smiali sme sa a oslávili sme Nový rok tak, ako sa patrí..
ČTEŠ
YouTube Life
RomansaPríbeh o mladej babe, ktorej hobby je natáčanie videí na YouTube. Má 16 a užíva si život ako to len ide. Príde niečo prečo sa zmení? Čo všetko stratí, kým bude konečne šťastná tak ako to chce ona a nie niekto iný?