Zobrali sme z auta všetky veci a odišli do svojej izby.
"Idem do sprchy." povedal mi Patrik a začal si vyzliekať košeľu.
"Mňa hrozne bolia nohy." hodila som sa na posteľ.
"Nejdeš so mnou do sprchy?" žmurkol jedným okom.
"Prídem ti umyť chrbát." usmiala som sa.
"Dobrú ženu som si našiel." zasmial sa a zmizol v malej kupelni. Vstala som z postele a vyzliekla sa do spodného prádla.
"Miláčik dones mi z mojej cestovky uterák." kričal na mňa Patrik. Otvorila som zips na jeho cestovke a vytiahla uterák. Vošla som do kúpelne. Stál v sprchovom kúte, otočený zadkom ku mne. Keď som si uvedomila, že ten zadok je môj musela som sa usmiať.
"Máš ho tu na umývadle." povedala som mu a vrátila sa do izby.
"A čo ten môj chrbát?" spýtal sa ma.
"Do tej sprchy sa obaja nezmestíme."
"Že nie?" prišiel do izby. Uterák mal omotaný len od pol tela dole.
"Sex v sprche je nepohodlný." natiahla som si čierne tričko s dlhým rukávom.
"Ja som chcel, aby si mi umyla chrbát a nie aby sme mali sex." zasmial sa. Prišla som k nemu a ruky si dala okolo jeho krku. Usmial sa. Dala som mu pusu. Chytil ma za zadok a v tom mu spadol uterák. Tváril sa, akoby sa nič nebolo stalo.
"Spadol ti uterák." oznámila som mu.
"Načo mi je?" spýtal sa ma a začal ma bozkávať. Vyzliekol mi tričko a zodvihol ma na ruky. Prešiel so mnou k posteli a položil ma na ňu. Stiahol mi nohavičky. Priľahol ma a jemne do mňa vnikol. Stále ma popritom bozkával. Vyvrcholili sme po chvíli obaja naraz. Bolo to úplne iné ako s Kubom. Oveľa lepšie ako s Kubom. Ľahli sme si vedľa seba a chvíľu len tak ticho ležali. Osprchovali sme sa a zišli späť dole k ostatným. Sisa s Robom tam neboli. Dúfam, že zas nie sú niekde spolu. Ďalej sme tancovali, popíjali a všetko možné. Na izbu sme sa vrátila o pol štrvtej ráno. To sme sa akurát prezliekli a ľahli si.
"Mám dojem, že Maťo tuši, že to bol Robo." zamrmlal.
"Ja sa bojím o kamarátstvo medzi Sisou a Didou." povedala som. Pritlačila som sa čo najbližšie k nemu a zaspala.
ČTEŠ
YouTube Life
RomansaPríbeh o mladej babe, ktorej hobby je natáčanie videí na YouTube. Má 16 a užíva si život ako to len ide. Príde niečo prečo sa zmení? Čo všetko stratí, kým bude konečne šťastná tak ako to chce ona a nie niekto iný?