Telefonát

179 14 0
                                    

Namaľovala som sa, upravila obočie a išla za Paulou.

„Ako dlho sa venuješ blogovaniu?" spýtala som sa jej.

„Neviem. Asi rok." odpovedala jednoducho. Prišlo mi to, akoby som jej liezla na nervy? Neviem či je ten správny výraz.

„Peťo si často vodí iných youtuberov na víkendy?"

„Málo. Si prvá baba. Celý týždeň o tebe básnil." zasmiala sa.

„Bože." aj ja som sa zasmiala. Začal mi zvoniť mobil. Myslela som, že to bude mamina, alebo brat, no bol to Patrik. Nechala som dlhšie zvoniť, aby si nemyslel, že mám mobil v kuse pri sebe.

„Ahoj." zodvihla som s úsmevom.

„Ahoj. Kika, nemohol by som s tebou natočiť ešte jedno video?" spýtal sa ma.

„Kľudne. Hmm, skús vymyslieť nejakú tému, vhodnú na natočenie."

„To na mňa nenechávaj. Čo keby som za tebou večer prišiel?"

„Ja som ešte v Prievidzi."

„Kedy pôjdeš domov?"

„Zajtra poobede."

„Čo keby som ťa odviezol a cestou by sme skočili niekde na obed respektíve olovrant?"

„Nemusíš ma odviesť. Veď stačí, keď skočíme niekde do mekáču."

„Radšej by som ťa zobral na niečo lepšie." prišlo mi to, akoby sa usmieval.

„Rada pôjdem." usmievala som sa. Žeby to bola príležitosť na normálny vzťah? Volali sme spolu ešte ďalších 15 minút. Dohodli sme sa, že sa stretneme o pol druhej na námestí. Snáď tam pôjde niekto so mnou, aby som nezablúdila. Keď sme sa lúčili povedal mi, že sa teší. Bože. Ja sa na toho chlapca namotávam. U Peťa na byte som ostala ešte hodinku. Rozprávala som sa s Paulou o blogovaní, chalanoch a aj aké to je, keď nás niekto spozná na ulici a chce s nami fotku. Cestou za chalanmi do kumbálu som napísala na Facebook do spoločného chatu so Sisou a Didou správu.

Kristína Oldová: Lásky. Hádajte kto má zajtra rande s Koyšom? <3

Hneď mi prišla odpoveď od oboch.

Diana Lantová: Ale zlato, zlato :D nezabudni, že ak ťa zoznámi s Lantikom, tak ho chcem! :D

Silvia Motýľna: No teda :O a ak ťa zoznámi s Rewayom, tak toho chcem ja! :3

Kristína Oldová: Ideme len von, nejdeme spolu plánovať deti :D

Silvia Motýľna: No ktovie, aký je v posteli.... :*

Kristína Oldová: Neplánujem ho hneď pojebať :D :D

Diana Lantová: Ááále :( prečo nie?

Silvia Motýľna: Rozmýšľala som, že je čas na normálny vzťah. Bez bokoviek.

Kristína Oldová: Presne pre toto ho hneď nepojebem. :)

Diana Lantová: Vy ste kravy :D ja by som po ňom hneď skočila :D

Silvia Motýľna: Inak to video s Paťom bolo super, Kika. ;)

Diana Lantová: No to bolo :D fakt by ste sa k sebe hodili :)

Kristína Oldová: Ďakujem :* dobre baby, padám ja :D idem za chalanmi do kumbálu. V pondelok sa vidíme v škole. ;)

Silvia Motýľna: Máme sa o čom rozprávať. :DDD

Diana Lantová: Tomu ver :D tento týždeň bol zabijak :D hlavne ten sex s Kubom. Ách ... :D

To sú také trubky. Asi preto sa s nimi kamarátim, lebo sme na tom rovnako. Vyšla som z bytovky a smerovala do kumbálu.

„Baby to je tá YouTuberka Kika, čo má video s Paťkom!" ukazovala na mňa prstom nejaká baba. Bola divná. Nízka, tučná, ale brutálne tučná, škaredá a viac k nej nemám čo povedať. Hrôza jednoducho.

YouTube LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat