"Ráno nejesť jasné Kika?" spýtala sa ma mamina.
"Dobre mami." dala som jej pusu na líce a usmiala sa na Kuba, aby sme išli. Obuli sme sa a prešli k nemu. Vyšla som rovno do jeho izby a hodila sa na posteľ.
"Čo sa mi váľaš po posteli?" prišiel so smiechom Kubo.
"Mám isť na gauč?"
"Nie." ľahol si vedľa mňa. "Nechceš papať? Objednáme si pizzu?"
"Nechcem papať." dala som mu pusu. "Idem do sprchy." vstala som z postele a zobrala si z tašky spodné prádlo a odišla do kúpelne. Osprchovala som sa a omotala sa do uteráku. Otvorila som dvere na chodbu a zrazu sa predomnou zjavil Kubo.
"Láska, daj mi nejaké tričko." usmiala som sa. Otočil sa na päte a vošiel späť do izby. Otvoril skriňu a podal mi prvé tričko čo mu prišlo pod ruku.
"Rýchlo, lebo za seba neručim." potmehútsky sa usmial. "Dlho som bez sexu." mykol plecom.
"Aj ja." žmurkla som. Prišla som bližšie k nemu a omotala si ruky okolo jeho krku. Začala som ho vášnivo bozkávať. Vyzliekla som mu tričko a popri bozkávaní rozopla opasok na rifliach. Kľakla som si, stiahla mu boxerky a zobrala si do úst jeho kamoša. Po chvíli ako som ho fajčila ma zodvihol a položil na posteľ. Strhol mi uterák a roztiahol nohy. Začal ma dráždiť jazykom. Pohrýzol ma na ohanbí.
"Kuboo." mykla som nohou.
"Prepáč." zasmial sa a pokračoval.
"Bolí ma jazyk. Vyšiel z cviku." hodil na mňa psie oči.
"Do toho zas prídeš, neboj nič." mávla som rukou. Naklonil sa ku mne, že mi ide dať pusu. "Ježiš prestaň, veď pred chvíľou si mal jazyk medzi mojimi nohami a teraz ma chceš bozkávať?"
"Ty si ma pred chvíľou fajčila a nevadí mi to." zasmial sa.
"To je iné." aj ja som sa zasmiala.
"Poď navrch, ja som vyčerpaný." ľahol si vedľa mňa a usmial sa.
"Tak toto je fakt super sex." smiala som sa.
"Super orálny sex." opravil ma.
"Som unavená."
"Ty si zo mňa robiš srandu, že?" podvihol sa na lakťoch.
"Nie, fakt by som spala." mykla som plecom.
"Beriem, že je veľa hodín, ale ver tomu, že s erekciou sa zaspáva ťažko."
"Šikmá veža v Pyse." usmiala som sa.
"To odvoláš!" tresol mi vankúšom po ksichte. Prevalil sa cezomňa a jemne do mňa vnikol. Nikde sms sa neponáhľali, len sme si uživali to prepojenie. Až sme si nakoniec nedali pozor a všetko geňo skončilo vo mne. To by problém nebol, keby som brala antikoncepciu. Po rozchode s Patrikom som ju brať prestala. Ups. Fakt unavený sme sa išli ešte opláchnuť a ľahli si. Zaspávali sme v objatí. Práve toto mi chýbalo. Ten pocit, že sa mám o koho oprieť. Že je tu niekto pre mňa vo dne aj v noci. Že niekomu patrím. Dala som mu pusu a hlavu položila na jeho plece. Zatvorila som oči a vychútnávala si jeho prítomnosť.
"Ľúbim ťa." pošepkal mi do ucha.
"Aj ja teba." usmiala som sa. Viečka som mala čoraz ťažšie, až som zaspala. Začalo sa mi snívať, že Kubo odišiel do Ameriky. Hrať NHL. Keď sa mal vrátiť späť, lietadlo havarovalo a on umrel. Rýchlo som otvorila oči a sadla si. Tlačili sa mi von slzy.
"Čo je?" pohladkal ma Kubo rukou, po chrbte.
"Zlý sen." z hlboka som dýchala.
"Aký?"
"Že si odišiel hrať do Ameriky a cestou späť lietadlo havarovalo." odpovedala som mu.
"Kým mam teba, tak do Ameriky neodídem, aj keby bol z toho škandál, že som odmietol nhl-ku." usmial sa.
"Nie sme v takej situácii, tak to neriešme." povedala som mu. Ľahla som si chrbtom k nemu. Objal ma zozadu a dal mi pusu na krk. Znova som zaspala. Žiadne hrozné sny sa mi už nesnívali. Len niečo o dovolenke s rodičmi a s bratom. Zobudila som sa na buchnutie. Rozlepila som oči a pozrela vedľa seba. Kubo pri mne neležal. Z dola bolo počuť nejaké hlasy. Ťukla som do mobilu, aby som zistila koľko je hodín. Pol jedenástej. Už som mala pár sms-iek s blahoželaním ku pekným sviatkom. Odpísala som len Veve, Adamovi, Dide, Samovi, Maťovi a Robovi. Čakala som, že ju jednu sms-ku dostanem aj od Patrika. Prečo si naňho v kuse spomeniem?!
"Dobré ránko láska." prišiel do izby Kubo.
"Dobré ránko." usmiala som sa.
"Prišli domov rodičia."
"Už vedia, že som tu?"
"Vedia." usmial sa. "Že by ťa zavolali na obed, ale je sa až večer." mykol plecom.
"Ja ho zvládnem." zasmiala som sa.
"Pozrieme si nejaké tradičné rozprávky?" dal mi pusu.
"Môžeme." mykla som plecom. Ľahol si vedľa mňa a zapol telku. Práve išla Princezna ze mlejna. Na ďalšom programe Sám doma. Jedno lepšie, než druhé. Keďže mal ovladač Kubo, pozerali sme Princeznu ze mlejna. Stará klasika. Kubo sa začal hrať s mobilom. Niečo si nastavoval na retrice.
"Keď sa hráš s mobilom prepni mi to na Sám doma." povedala som mu.
"Ale ja sa chcem len s tebou odfotiť, nič viac."
"Žiadne fotky takto po zobudení."
"Len jednu, nikde ju nedám sľubujem." usmial sa. Natočil mobil, aby nás bolo oboch dobre vidieť a ťukol na krúžok.
"Jakub, maminka potrebuje, aby si k jej kolegyni skočil po nejaký koláč." prišiel do izby Kubov ocino.
"Dobrý deň." usmiala som sa.
"Ahoj Kristínka." aj ujo sa usmial.
"Hej, skonči Eliška, či Princezna, či čo to je a pôjdeme." povedal Kubo.
"To je pekné meno - Eliška." povedala som.
"Aj tak sa ožením s Etelou." mykol plecom Kubo.
"Blb." kopla som ho.
"Vy ste podarení." zasmial sa ujo a odišiel.
"Niečo ti tu nechal Ježiško." povedal Kubo.
"Ježiško chodí až večer." prevrátila som oči.
"Ale toto je predčasný, ten hlavný príde až večer." usmial sa.
"Ja uznávam len jedného."
"Ale toto sa ti bude páčiť." usmial sa.
"Zoberieš ma na šikmú vežu v Pyse?" zasmiala som sa.
"Ty hnusoba." zasmial sa. "Nie."
"Tak nechcem nič." vypľazila som mu jazyk. Otočil sa mi chrbtom a niečo vytiahol zo šuflíka. Podal mi do rúk obálku. Otvorila som ju a pozrela dnu. Bol tam poskladaný papier. Presnejšie dva. Vytiahla som ich a vystrela.
"Vstupenka do Zábavného parku v Budapešti pre dve osoby." čítala som nahlas. Trvalo dosť dlho, kým mi doplo, že mi zaplatil vstup do Widamparku. "Ďakujem." hodila som sa mu okolo krku.
"Keď budeš chcieť niekde ísť, tak ideme do Budapešti." usmial sa.
"Po Novom roku, kým ešte budú prázdniny by sme mohli."
"Kedy len chceš." dal mi pusu.
ČTEŠ
YouTube Life
RomansaPríbeh o mladej babe, ktorej hobby je natáčanie videí na YouTube. Má 16 a užíva si život ako to len ide. Príde niečo prečo sa zmení? Čo všetko stratí, kým bude konečne šťastná tak ako to chce ona a nie niekto iný?