Utorok, streda a štvrtok ubehli vcelku rýchlo. Vyhovovalo mi to, lebo čím bližšie bol piatok tým viac som sa tešila na Patrika. Volali sme si každý deň, ale aj tak to nie je ono. Ako každý piatok aj tento som končila šiestou hodinou. Keďže mám to domáce väzenie, hneď zo školy som šla domov. Sadla som si do autobusu, dala slúchadka do uší a nevnímala nič a nikoho okolo seba. Sisa s Didou išli s chalanmi do Tatier. Volali aj mňa s Patrikom, no Patrik povedal, že radšej dá peniaze na niečo užitočnejšie ako víkend v horách. Aj tak si myslím, že to povedal preto, že by mi to rodičia nedovolili. Vystúpila som v Detve z autobusu. Na autobuske stáli chalani, ktorí so mnou chodili na základku.
"Čaute." pozdravila som sa im.
"Ahoj." usmievali sa.
"Poď na cigu." povedal mi Roman. A tak som išla, veď nemám čo stratiť. Vybrala som si z krabičky, ktorú mi podal cigaretu a zapálila som si ju. Kecali sme o škole a volali ma večer na diskotéku. Mala som ešte pol cigarety, keď zrazu pri zastávke zastalo čierne bmw x6. Keď som zaostrila uvedomila som si, že je to Patrik. Do riti! Rýchlo som zahodila cigaretu na zem a začala kašľať.
"Ja som to videl!" stiahol okienko spolujazdca.
"Čo si videl?" stále som kašľala.
"Ako si si potiahla." žmurkol.
"To sa ti len zdalo láska." krútila som hlavou.
"Už radšej poď, či ideš pešo?" spýtal sa ma so smiechom. Dobre vie, že to mám ďaleko.
"Smrdim cigaretami bojím sa k tebe nastúpiť." zaškerila som sa. Zhasol motor a vyšiel von.
"Ani pusu mi nedáš?" zamračil sa.
"Jaj, od tej novej si ešte nemal." zasmiala som sa a dala mu pusu.
"Smrdíš." povedal mi. Buchla som ho do pleca, ale očividne to ho nebolelo lebo sa smial.
"Tak pôjdeš večer?" spýtal sa ma Roman.
"Nie. Mám domáce väzenie." povedala som mu. "Prečo nemáš svoje auto?" spýtala som sa Patrika.
"Je v oprave." usmial sa.
"Veď bmw ako bmw, nie?" zasmial sa Dominik.
"Hej." aj Patrik sa zasmial.
"Čaute." prišli na zastávku Sandra s Lindou. Tiež so mnou chodili na základnú, no nikdy sme sa nebavili.
"Čo tu robí taka celebrita?" premeriavala si Linda, Patrika pohľadom. Musela som si dať dlane v päsť, aby som jej jednu nedala na nos.
"Som nevedel, že je tu zákaz vstupu osobám, ktoré sú menej slávne ako tvoj rozkrok." usmial sa Patrik. Chalani sa začali smiať, len ona ostala stáť s otvorenými ústami.
"Dobre, poďme." povedala som Patrikovi a postrčila ho, aby si sadol do auta. Naštartoval a išli sme domov.
"Ty nejak veľmi žiarliš." usmial sa.
"Hm." mykla som plecom. Fakt potlesk for me. Veľmi inteligentná odpoveď.
"Ozval sa ti Kubo?" spýtal sa ma. Zastavili sme pred domom.
"Ani mäkke f." pokrútila som hlavou a povzdychla si. Vystúpili sme a išli dnu. Viac sme sa k téme Jakub nevracali. Naobedovali sme sa a pozreli si nejaký film. O pol šiestej prišli domov rodičia, tak sme sa presunuli do mojej izby. Hrali sme rôzne hry a smiali sa. Dokonca sme chvíľu mali vankúšovú bitku. Ako sme tak ležali vedľa seba na posteli, Patrik nás odfotil. Otvoril instagram a fotku tam pridal aj s popisom.
Nič na svete sa nevyrovná tomu pocitu, keď je vedľa mňa ona ♀❤Usmiala som sa a dala mu pusu. Pritúlila som sa k nemu a s takým prijemným pocitom, ako už dlho nie, som zaspala..
ČTEŠ
YouTube Life
RomansPríbeh o mladej babe, ktorej hobby je natáčanie videí na YouTube. Má 16 a užíva si život ako to len ide. Príde niečo prečo sa zmení? Čo všetko stratí, kým bude konečne šťastná tak ako to chce ona a nie niekto iný?