Koláče

198 14 0
                                    

"Do boha, potrebujem ísť do Zvolena. Nejdeš so mnou Adam?" spýtal sa Kubo.

"A ja čo?" spýtala sa Veva.

"Pôjdeš ku Kike." povedal jej Adam.

"Aspoň pokecáme." usmiala sa na mňa Veva. Kubo sa usmial a pokrútil hlavou.

"Idem sa obliecť." postavil sa a odišiel na poschodie.

"Už mi to povedz!" zvýšila na mňa Veva hlas.

"Už som si to povedala." zasmiala som sa.

"Neverím ti to!" založila si ruky vbok.

"O čom kecáte?" spýtal sa Adam.

"Chcem vedieť či s Kubom spala." odpovedala mu Veva.

"Túto noc?" spýtal sa. "Veď Tibor hovoril, že bola totálne mimo."

"A máš to tu." povedala som jej.

"Hej, Kika bola včera mimo." prišiel dole Kubo. Mal na sebe modrú košeľu a čierne rifle. Boha. S týmto chodím?! Nemohla som mu to povedať nahlas a preto som mu poslala sms-ku.
Kristína: Keby tu neboli a ty by si prišiel takto v košeli za mnou, tak ťa pojebem na mieste. :D :-*

"A teraz si písala Kubovi, že niečo tuším, že?" spýtala sa Veva, keď to Kubovi píplo.

"To je oco, lebo mám ísť kúpiť darček pre maminu." zaklamal Kubo.

"Boože." prevrátila oči. "Poďme Kika, k tebe. Nech idú, aby som do Krupiny prišla o rozumnom čase." vstala zo sedačky, dala pusu Adamovi a išla sa obuť.
"Tak ahojte." usmiala som sa a tiež sa išla obuť. Vyšli sme von a prešli k nám. Na chodbe sme sa vyzuli a išli do obývačky. Všetci tam sedeli.
"Dobrý deň." usmiala sa Veva.
"Ahoj Veronika." usmiala sa na ňu mamina.
"Poď." kývla som hlavou a prešli sme do mojej izby.
"Si iná." sadla si na posteľ a v kuse na mňa pozerala.
"Ako iná?"
"Šťastná." mykla plecom.
"To sa ti zdá." usmiala som sa.
"Poznám ťa ako svoje ponožky, mňa neojebeš."
"Kubo mi dával včera prednášku o tom, ako alkoholom svoje problémy nevyriešim. A potom mi povedal, že sex nie je so žiadnou taký, ako so mnou."
"Ou. To vyzerá vážne."
"A ešte, že nedokáže spať s inou." sadla som si na stoličku a točila sa.
"Veď to s ním skús."
"Je to najlepši kamarát, nechcem to dokašľať."
"Aj ja som bola s Adamom najlepšia kamarátka, keď som chodila s Markom a vidíš, plánujeme budúcnosť."
"S akým Markom?" spýtala som sa.
"Veď Parenička - Marks." zasmiala sa.
"Ty si s ním chodila?" čudovala som sa.
"Hej." kývla hlavou. "Ty máš sadu na gélové nechty?"
"Niekde je. Len neviem úplne presne, že kde sú niektoré veci."
"Nechceš ich pohľadať? usmiala sa.
"Chceš nechty?"
"Hej."
"Joj bože." celkom neochotne som vstala a otvorila skrinku. Vytiahla som krabicu v ktorej bola väčšina vecí a položila ju na stôl. Po šuflíkoch v komode som hľadala aj ostatné veci. A úspešne. Veva ma prehovorila, aby som si aj ja urobila nechty. Ona mala čierne, len jeden prstenák ružový s kamienkami a jeden malíček oranžový s kamienkami. Ja som mala slabulinko ružové a rovnako ako ona prstenák s kamienkami a malíček, až na rozdiel, že som ich mala slabo modré. Pofotili sme si nechty, aj seba, samozrejme, veď ako by to bolo. Hodila som fotku na instagram.
kika_oldova: So zlatíčkomm sme si urobili nechtíky :3 #ChlapiIšliNaNákupy #PoznáMáAkoSvojePonožky :D Ľúbim ❤❤
Veva odišla na wecko, mobil si nechala v izbe. Volal jej Adam.
"Veva išla na wecko." zodvihla som mu.
"Už sme u Kuba, príďte sem." povedal.
"Dobre. O chvíľu sme tam." zložila som. Akurát sa vrátila Veva.
"Kto mi volal?" spýtala sa.
"Adam, už sú u Kuba, máme isť tam."
"Tak poďme." mykla plecom, zobrala si mobil, bundu a vyšli sme.
"Ideme vedľa." oznámila som rodičom. Obuli sme sa a prebehli ku Kubovi.
"Ženy idú." kričal Adam z okna.
"Rýchlo zamkni." vystrčil sa aj Kubo.
"Nestihnete to." vypľazila im Veva jazyk a pridala do kroku, aby vošla dnu skôr, než by oni zamkli.
"Niečo sme vám kúpili." usmial sa Kubo.
"Nám?" čudovala sa Veva.
"Hej." kývol hlavou Kubo. Z poza chrbta vytiahol krabicu.
"A teraz na mňa niečo vyletí, že?" spýtala sa.
"Nie." zasmial sa Kubo a pootvoril ju. Bola plná zákuskov.
"Akí ste šikovní, tak rýchlo ste napiekli." zasmiala som sa. Sadla som si na barovú stoličku. Kubo položil krabicu na pult a usmial sa na mňa. Naozaj pochybujem o tom, že vydržíme utajovať náš vzťah. Veva si sadla vedľa mňa a hrala sa s mobilom. Pípla mi sms-ka. Kubo. Vôôbec to nie je nápadne.
Kubo: Ľúbim ťa.❤
Kristína: I love you, too.❤❤
"Dopisujete si?" spýtal sa Adam.
"Nie." odpovedal mu Kubo.
"Nejdeme?" spýtala sa Veva, Adama.
"Môžeme." mykol plecom.
"Ahoj." objala ma Veva.
"Ahojte." usmiala som sa.
"Čau bro." podal Adam, Kubovi ruku.
"Čaute."
"Ahoj Kubo." usmiala sa Veva. Prešli do chodby, obuli sa a odišli. Kubo ich išiel vyprevadiť.
"Mám večer voľný dom, neostaneš tu spinkať?" objal ma zo zadu.
"Musím ísť domov zabaliť vianočné darčeky."
"To môžeš aj zajtra ráno."
"Ako to urobíme v Tatrách, keď budeme spolu na izbe? Bude to podozrivé." povedala som.
"Normálne, že načo platiť štyri izby, keď stačí tri." mykol plecom.
"Myslím, že Veva s Adamom nás odhalia. Oni nás už dobre poznajú."
"Nech, ale zatiaľ to vieme len my dvaja." dal mi pusu na ucho a pustil ma. Vyložil umývačku a sadli sme si pred televízor. Ležali sme vedľa seba v objatí, kým mi nezavolala mamina, aby som už prišla domov.
"Idem pozrieť Tobiasa." zasmial sa Kubo.
"Sa tu bojiš byť sám?"
"Hej." odul spodnú peru.
"Ty to zvládneš." chytila som ho za bradu vtisla mu pusu a odišla na chodbu.
"To tá jedna pusa mi má stačiť?" prišiel za mnou.
"A nie?" usmiala som sa. Zazrel po mne, chytil ma okolo pásu a bozkával, dlho, dlho, až zastalo pred ich domom nejaké auto a radšej sme skončili. Prešla som domov. Odchytila si ma mamina, vraj či mám niečo s Kubom. Čo sa im všetkým porobilo? O chvíľu to isté aj ocino a samozrejme pridal sa aj Tobias, veď prečo nie.

YouTube LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat