Obliekla som si bledé rifle, čierne tričko s dlhým rukávom. Modro bielu vetrovku, čierne členkové čižmy. Do vrecka som si hodila pár eur a mobil. Zamkla som dom a rozhodla sa ísť dole ulicou. Teda smerom do mesta. Vytiahla som mobil a vytočila mamine číslo.
"Čo je Kristínka?" zodvihla mi.
"Kde si mami?" spýtala som sa jej.
"Aj s ockom sme u ockovho kamaráta, Tobias išiel na štadión." odpovedala mi.
"Ja idem pozrieť Sisu." povedala som jej.
"Dobre, ahoj."
"Ahoj." vypla som ju. Vytočila som Sisine číslo.
"Ahoj." zodvihla mi.
"Ahoj. Si doma?"
"Som, prečo?" spýtala sa ma.
"Idem ťa pozrieť." povedala som.
"Dobre, čakám ťa. Ahoj."
"Pa." vypla som ju. Zišla som k tescu. Kúpim jej aspoň nejakú čokoládu. Vošla som dnu, zobrala si košík a prešla popri zelenine.
"Mami, mami to je tá youtuberka." počula som za sebou.
"Ale Oldová čo ty tu?" počula som aj známy hlas. Tibor.
"Idem Sise kúpiť čokoládu. A ty čo, takto bez partie."
"S krstnou a sesternicou som tu." ukázal rukou na pani kúsok od nás.
"Dobrý deň, ahoj." pozdravila som sa im.
"Kde máš Kuba?" spýtal sa ma.
"Išiel k starkej. Okej, idem ja. Niekto ma tu uvidí sa s tebou rozprávať a už budem za kurvu. Čau, dovidenia, ahoj." otočila som sa a začal mi zvoniť mobil. Vytiahla som ho z vrecka a pozrela na display. Kubko❤.
"Ahoj." zodvihla som mu.
"Čo chcel od teba Tibor?" spýtal sa ma.
"Kto ma videl? Len sa pýtal na teba, že kde si a čo idem kupovať." odpovedala som mu.
"Kamarát ťa videl. Čo ideš kupovať?"
"Sisu idem pozrieť, tak som prišla, že aspoň čokoládu jej kúpim."
"Tak ju pozdrav." povzdychol si.
"Pozdravím." povedala som jednoducho.
"Prepáč za tie správy." povedal mi.
"Aj ty mne. Budem si dávať pozor, čo hovorím."
"Idem len odviesť rodičov a prídem domov. Prídeš spať ku mne?" spýtal sa ma.
"Tak príď potom k Sise. Pôjdem s tebou k vám." odpovedala som mu. Zobrala som z regála orieškovú čokoládu a prešla k pokladniam.
"Ešte ti zavolám, že kde si."
"Hlavne opatrne."
"Samozrejme, opatrne je moje druhé meno." zasmial sa. "Pa. Ľúbim ťa."
"Aj ja teba. Pa." zrušila som hovor.
"Nie si ty Kristínka Oldová?" prihovorila sa mi pani, asi taká stará ako moja mamina. Ehm, či mladá?
"Som." kývla som hlavou. Strčila som mobil do vrecka.
"Ja som Furesová, s tvojou maminkou som chodila na strednú. Keď si bola malička, často sme sa navštevovali, neviem či si ma pamätáš." usmiala sa.
"Ale áno viem." aj ja som sa usmiala. "Ako sa máte? Prišli ste na návštevu do Detvy?"
"Sme tu na chate, na Starej Detve. Chceme teraz do Troch kráľov obehať známych a premýšľame aj nad tým, že by sme sa prisťahovali naspäť." odpovedala mi. "A ty ako? Škola, priateľ? Ešte natáčaš videá?"
"Chodím na gymnázium do Zvolena. Priateľ hrá hokej za Detvu a občas Zvolen, akurát dnes sme sa vrátili z Tatier. Snažím sa natáčať. Je to dosť časovo náročné, keby som nemusela chodiť do školy, tak to je lepšie. Lebo takto, venovať sa fanúšikom, zúčastňovať sa akcii, to je ťažko." mykla som plecom. Prišla som na rad pri pokladni. Zas mi začal zvoniť mobil. Kubko❤.
"Čo si mi zabudol povedať?" spýtala som sa ho. "To je všetko, ďakujem." povedala som predávačke.
"Kúp mi šľahačku, dám ti potom peniaze."
"Už platím a šľahačku doma máme." podala som predávačke peniaze, zobrala si výdavok, čokoládu, zamávala tete a vyšla von.
"Aj jahody máš?" spýtal sa ma.
"Nepreháňaj to." zasmiala som sa. Pri tescu stáli bývalí spolužiaci.
"Čaute." pozdravila som sa im.
"Komu sa zdraviš?"
"Chalanom zo základky."
"Sú tu policajti, potom ti zavolám." zrušil ma. Super, ešte nech mu dajú pokutu za telefonovanie počas šoférovania a bude to ozaj krásny večer. Zazvonila som Sise pri vchode na zvonček a čakala kým mi odomkne. Po zabzučaní som vošla so bytovky. Vyšla som na prvé poschodie a zaklopala im na dvere. Otvoril mi Robo.
"Ahoj." dala som mu pusu na líce. Vyzula som sa, vyzliekla a prešla do obývačky. Na sedačke tam sedel Patrik.
"Ahojte." usmiala som sa. Objala som Sisu. "Doniesla som ti čokoládu na nervy." podala som jej ju. Sadla som si vedľa Patrika.
"Kde máš milého?" spýtal sa ma Robo. "Išiel odviesť rodičov k starkej a chytili ho policajti asi. Lebo ma zrušil." mykla som plecom.
"Už je ti dobre?" spýtal sa Patrik.
"Lepšie." usmiala som sa.
"Musím vás na chvíľu opustiť." povedala Sisa a odišla na wecko.
"Robkoo." kričala naňho.
"Čo je?!" kričal jej späť a išiel za ňou.
"Kde idete na Silvestra?" spýtal sa ma Patrik.
"Neviem. Bola by som najradšej, keby sme ostali doma spať." odpovedala som mu.
"Kika prosím ťa pomôž mi Sise pobaliť veci. Odtiekla jej plodová voda." prišiel Robo.
"Veď je len v siedmom, nie?" spýtal sa Patrik.
"No, je." mykol plecom Robo. Vstala som zo sedačky, zobrala Robovi cestovku čo držal v ruke a išla Sise pobaliť veci. Pobalila som jej to, čo som uznala za najdôležitejšie. Dala som tašku Robovi, ktorý rýchlo volal sanitku, aby sa do Zvolena dostali skôr.
"Prídeme za vami autom." povedal Patrik. Vyšli von. "Teda, ak ti nebude vadiť isť so mnou v aute." povedal mi.
"Nehrajme sa na malých." žmurkla som. Zobrala som zo skrinky položené kľúče, vykopla Patrika von a zamkla byt. Zbehli sme dole, sadli do auta a išli za nimi.
"Nebude sa Kubo hnevať, že si so mnou išla?"
"Idem kvôli Sise, nie kvôli tebe."
"Ja viem. Ale princíp, vieš." mykol plecom.
"Nezačala by som si s Kubom, keby som nebola zmierená s našim rozchodom. A Kubo si je toho veľmi dobre vedomí. A rozprávať sa s ním o vzťahu som dokázala len spitá, takže sa nebojím toho, žeby sa nahneval. A ak sa aj nahnevá, tak mu to vysvetlím." mykla som plecom.
"Nebojiš sa, žeby sa zas začal správať tak ako sa správal kedysi?"
"Nie, lebo pred jeho rodičmi mi do očí povedal, že to so mnou myslí vážne."
"Prajem ti to." usmial sa.
"Prestaň." krútila som hlavou. "Viem, že to nemysliš úplne úprimne, lebo si si vedomí toho ako si mi ublížil a že by si si ma nedokázal získať, tak ako si ma získal Kubo. Pravda bolí, ale je to lepšie ako klamať."
"Ja mu len závidím, lebo hoci ti vynadal, že si bohvie čo, a hoci ste spolu už raz boli, vždy spravil niečo, čím si ťa získal späť. Mal ťa ešte keď sme sa nepoznali, mal ťa, keď som ťa chcel ja a má ťa, keď som ti ja ublížil, no pomedzi to, ti ublížil aj on. A nehovor, že nie. Sralo ho to, keď sme spolu začali chodiť. A teba sralo, že ho to serie. Keby si bola mrcha, tak mu skočiš do postele aj počas nášho vzťahu, lebo ti na ňom tak veľmi záležalo. No ty si mi bola verná. Hoci si mala milióny príležitosti. Bol som debil, keď som si neuvedomoval, čo som mal. A kvôli alkoholu a niekoho preťukňutiu, svojej žiarlivosti a tvrdohlavosti som o to prišiel. Nebudem ti klamať, keby ste sa s Kubom teraz rozišli, tak sa snažím ťa utešovať a pokúsiť sa, si ťa získať späť."
ČTEŠ
YouTube Life
RomancePríbeh o mladej babe, ktorej hobby je natáčanie videí na YouTube. Má 16 a užíva si život ako to len ide. Príde niečo prečo sa zmení? Čo všetko stratí, kým bude konečne šťastná tak ako to chce ona a nie niekto iný?