Sused Jakub

350 16 0
                                    

„Ahojte.“ usmiala som sa nich.
„Ahoj.“ objal ma ocino.
„Čau hviezda.“ zazubil sa brat.
„Tak sa budem smiať ja tebe, keď sa raz dostaneš do NHL-ky.“ žmurkla som naňho. Pomohli mi s batožinou a išli sme domov. Doma som si hneď vybalila veci a osprchovala sa. . Konečne umytá som si ľahla do postele. No to by nebol môj ocino, keby niečo nechcel.
„Kikaaa poď do kuchyne.“ kričal na mňa. Neochotne som vstala z postele a išla za ním.
„Čo by si rád?“ usmiala som sa naňho. Ukázal prstom na notebook. Super, zas sa zahrám na opravára.
„Nejde mi napísať príspevok na stránku.“ pokrčil plecami, keď zbadal môj pohľad.
„Bože ocino a čo keby si sa najskôr prihlásil ako admin, aby ti to išlo?“
„Ja som vedel, že som niečo zabudol.“ buchol sa po hlave.
„Jáj bože.“ krútila som hlavou. Z chladničky som si zobrala pomarančový džús a vrátila sa do izby. Zo stolíka som si zobrala notebook so zámerom napísať blog o 4Fans. Prihlásila som sa na Facebook a na FunPage napísala status, aby mi poslali do správ fotky so mnou, ktoré by som uverejnila na blogu. Ako som preklikla zo stránky na môj profil naskočila mi správa od Expla.

Peter Altof: Ahoj, no aká bola cesta? :)
Kristína Oldová: Ahoj. Dlhá :D čo vaša?
Peter Altof: Ako s Fajtíkom a Matúšom :D zábavná.
                       Nenatočila by si so mnou a Matúšom video o 4Fans? :)
Kristína Oldová: To by šlo :)
Peter Altof: Budúci víkend by sa ti dalo dôjsť do Prievidze? :D :)
Kristína Oldová: Budúci nie, natáčam challenge :) čo tak ten ďalší?
Peter Altof: Jasné, pohode :)
Kristína Oldová: Ešte sa ti zato ozvem :) pozdravuj chalanov, ja idem za kamarátkami :D Ahoj.
Peter Altof: Pozdravím :D Ahoj :)

Odložila som notebook a vytočila Didine číslo. Zodvihla mi až na druhý pokus.
„Čo je zlato?“ ozvala sa.
„Zas s niekým jebeš?“ smiala som sa.
„Krava. Nie, som so Sebom.“ povedala mi.
„Nejdeme von?“
„Nechce sa mi, prepáč.“
„Pohode, idem teda pozrieť nejaký film. Ahoj.“ usmievala som sa.
„Pa zlato.“ zložila.
Sebo je jej chlapec. Sisin sa volá Michal. Keď s ním spí si podľa mňa predstavuje Pichňarčíka zo Zvolena. Znova som zapla notebook a pustila si film o Pavlovi Demitrovi. Videla som ho už asi šesť krát no stále ma to neomrzelo. Akurát, keď to skončilo prišla za mnou do izby mamina, ktorá sa práve vrátila z práce. Robí predavačku v Tescu a tak je často preč celé víkendy. Začala sa ma pýtať ako bolo a s kým som bola ubytovaná na byte. Keď som jej povedala, že s chalanmi nebola veľmi nadšená, no verí mi, že som ešte panna. Asi by ju veľmi sklamalo, keby zistila, že nie som. Ubezpečila som ju, že sme nepili no pravda bola úplne iná. Hneď v piatok sme ostali aspoň s tromi promile a v sobotu tiež. No nič zlé som nerobila. Naozaj. Keď sa už chystala na odchod povedala mi, aby som sa išla najesť. Dosť neochotne som vstala z postele, aby mala dobrý pocit. V obývačke sedel Tobias so susedom Jakub. Tiež je hokejista, no hrá vo Zvolene.
„Čau sused.“ usmiala som sa naňho.
„Ahoj suseda.“ opätoval mi úsmev. „Ako bolo v Čechách?“
„Dobre. Zoznámila som sa s ľuďmi o akých sa mi ani nesnívalo, že by som ich spoznala.“ zasmiala som sa.
„Aj s Gogom si bola?“ spýtal sa ma Tobias.
„Hej bola, ale len chvíľu.“ mávla som rukou a odišla do kuchyne, kde boli aj rodičia. Ocino ma zas začal provokovať, kedy domov konečne dovediem frajera. Nevie pochopiť, že na chlapca nemám čas. A vôbec, nech otravuje Tobiasa, aby doviedol frajerku. Najedla som sa s nimi a vrátila sa do izby. Prichystala som si veci do školy, učiť sa mi nechcelo. Vyvalila som sa na posteľ a zatvorila oči, no prišla mi sms-ka. Tí ľudia fakt všetci vedia, kedy napísať. Bol to Jakub.
Jakub: Poď na cigu. ;)
Kristína: Chce sa mi? :P
Jakub: So mnou vždy. :D
Kristína: Haha. O 15 minút pred štadiónom. ;P
Jakub: Budem tam. :)
Prezliekla som sa z teplákov do riflí, tielko som si nechala. Navrch som si dala čiernu krátku vetrovku. Do vrecka som hodila mobil a vyšla z izby. Rodičia aj s bratom sedeli v obývačke.
„A ty kde ideš?“ spýtal sa ma ocino.
„K Sise na chvíľu.“ zaklamala som a rýchlo odišla do chodby. Obula som si tmavomodré vansy, keďže nie je sneh a vyšla z domu. Cesta k štadiónu ma netrvala ani tých 15 minút no Jakub tam už bol.

YouTube LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat