"Prídete potom za nami?" spýtal sa Maťo. Len sme prikývli hlavou a odišli pred štadión. Ani sme nešli na kofolu, len sme si sadli do auta a rozprávali sa. Sedeli sme sa tam asi hodinu a potom sme sa vrátili dnu. Všetci sa tam spolu smiali, len Jennifer zmizol úsmev z tváre, keď nás zbadala. Bola pol hodina do konca hier, keď sme si sadli. Začala posledná súťaž, kde išlo o čo najpresnejšie strieľanie na bránku. Tá špárka, kde sa mali trafiť mala asi 10 najviac možno 15 centimetrov. Išiel Tobias trafil sa tak akurát. Po ňom hneď išiel Kubo. Rozbiehal sa až z druhej strany ihriska. V strede boli nejaké baby, ktoré mali na rukách pompóny. Akurát, keď bol Kubo pri jednej z nich, spadol jej pompón a Kubo sa oň potkol. Spadol na zem, z hlavy mu odletela prilba a hlavou, ako sa kĺzal po bruchu narazil do mantinelu. Hneď spod neho začala tiecť krv.
"Kubo!" skríkla som. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Zbehla som z tribúny, preskočila mantinel a bežala za ním. Kľakla som si k nemu a jeho hlavu som si opatrne položila na kolená. Hladkala som ho a z očí sa mi kotúľali slzy. Po desiatich minutach konečne prišla sanitka. Naložili ho na nositka a odviezli do Zvolenskej nemocnice. Vrátila som sa na tribúnu a sadla si vedľa Patrika.
"Odveziem ťa za ním?" spýtal sa ma s polovičným úsmevom.
"Nie. Veď už nie som jeho priateľka."
"Ale kamarátka a suseda áno."
"Pôjdem za ním večer s bratom ak tak." usmiala som sa.
***
Ako ten čas hrozne rýchlo letí. Prešli ďalšie dva mesiace. S Patrikom stále chodím von, občas padne nejaká tá pusa no do vzťahu sme neprekĺzli. S Kubom sa tiež stretávam dosť často. Sme dobrý kamaráti. Patrik sa za to na mňa pár krát nahneval, ale nebolo to nejaké hrozné. Rodičia odišli na víkend do Tatier a brat k frajerke. Ou, áno. On si našiel frajerku. Je z Bystrice. A vyzerá celkom pohode. Volala som Patrika nech ku mne príde na víkend, no má rodinnú oslavu. A tak prišiel piatok. Sedela som si pred telkou a pozerala nejakú českú komédiu. Bola tam scénka so sexom a tak ma napadlo, že som už pol roka nemala sex. Na skrinke som si všimla položenú fľašu ružového vína. Na um mi prišiel Kubo. Prečo on, keď to mám nádejné s Patrikom? Zobrala som si do rúk a napísala Kubovi sms-ku.
Kristína: Neprídeš na pohár vína? :))
Netrvalo dlho a prišla mi odpoveď.
Jakub: O chvíľu som u teba. ;))
Rýchlo som odložila notebook do izby. Dala si krátke rifľové nohavice. Naozaj boli krátke. Len tak tak mi zakryli zadok. Navrch som si dala tielko s čipkovaným chrbtom. Dala som si vlasy do drdola a akurát zazvonil zvonček pri dverách.
ČTEŠ
YouTube Life
RomancePríbeh o mladej babe, ktorej hobby je natáčanie videí na YouTube. Má 16 a užíva si život ako to len ide. Príde niečo prečo sa zmení? Čo všetko stratí, kým bude konečne šťastná tak ako to chce ona a nie niekto iný?