Alica

149 13 0
                                    

"Hej no. Môžete závidieť." stíšil Samo hudbu.
"Láska, chytaj ma, lebo pôjdeme na chirurgiu." povedala som Patrikovi. Postavil a chytil ma na ruky. Dala som mu pusu a on mi podal tielko čo som mu počas toho tancovania hodila.
"Je to tu bezpečné pre malú?" prišla dnu nejaká blondýna s asi tak ročným deckom na rukách.
"Už hej." usmial sa Kubo. "Toto je moja priateľka." povedal a chytil ju okolo pásu.
"Čo?" zabehla mi kola čo som práve pila, vypľula som ju na zem a začala sa dusiť od smiechu, Dida ako pravá kamka ma búchala po chrbte a smiala sa.
"Zlato si okej? Myslím, že už máš dosť." smial sa Patrik.
"Ona už vytriezvela momentálne." rehotala sa Dida na celé kolo. Po asi desiatich minútach nás konečne prešiel záchvat smiechu.
"Toto je Paťo, Kika - najlepšia kamarátka, Dida - ona je Kikina najlepšia kamarátka a Samo." ukazoval Kubo rukou a pritom ju stále držal druhou rukou okolo pásu. "Toto je Alica."
"Vždy si chcel Etelu." zas sme sa s Didou začali smiať.
"Ty si kraaavaaaa." rehotala sa Dida. "Kubo hoď mi cigu." snažila sa Dida zadržať smiech.
"Na to už má iné." drgla som ju a stále sme sa rehotali. Pridali sa k nám aj Samo s Paťom.
"Kika má v aute cigy." povedal Patrik.
"Ideme druhé kolo?" spýtala som sa.
"A zaspala by si už pri vyzliekaní trička." rehotal sa Samo.
"Koľko majú rokov?" započula som ako sa pýta Etela, ehm, sorry Alica.
"16." odpovedal jej Kubo. Zobral si na ruky jej dcéru a hral sa s ňou.
"Kubo a to je tvoje?" spýtala som sa.
"Nie. S Ali sme sa spoznali, asi tak v Decembri, keď mala malá pol roka." usmial sa.
"Poďme na cigu Dida." chytila som ju za ruku. "Máš otvorené auto?" spýtala som sa Patrika, ten pokrútil hlavou, že nie a podal mi kľúče. Vyšli sme k autu a vytiahla som cigarety.
"V Decembri?!" sadla som si na zem.
"Ešte ako kľudne to povedal." Dida si sadla ku mne.
"To je idiot." krútila som hlavou. "A mne povedal, že som kurva."
"Máš Paťa, ten ťa miluje. Tak kašli na Kuba." usmiala sa.
"Máš pravdu." aj ja som sa usmiala. Dofajčili sme a vrátili sa dnu.
"Príde sem aj Rado s Ajou a malým." hovorila akurát Alica, Kubovi. Patrik sa hral s malou.
"Paťo nechceš vlastné?" spýtal sa Kubo.
"Určite sa o to nebudem snažiť, keby sa zadarilo tak pohode, ale žeby som ho musel mať, to nie." odpovedal mu.
"Ak sa rozplače, so sexom sa rozlúč." sadla som si k nemu.
"To som si hovorila aj ja a teraz neviem čo by som bez nej robila." usmiala sa Alica.
"Dáš si s nami vodku?" spýtala sa jej Dida.
"Nie, dík. Nepijem ani nefajčím."
"Vidíte? Mali by ste si z nej brať príklad." povedal Patrik.
"Kým to ide, tak si užijeme, nie?" povedala Dida a pozrela na mňa. Pípla mi sms-ka. Tibor.
Tibor: Milujem ťa :(❤
Kristína: Pomýlil si si číslo?
Tibor: Nie. Myslím to vážne. Bola chyba sa s tebou rozísť.. :(
Kristína: Trochu neskoro si si to uvedomil. ;) Ľúbim Patrika,smolka.
"Kto ti píše?" spýtal sa ma Patrik.
"Tibor." prevrátila som oči.
"Ukáž." zobral mi mobil z rúk. "To je chuj." povedal, keď dočítal a vrátil mi mobil. Alica s malou odišla von. Išla privítať brata s jeho priateľkou. Zas sme si zapli hudbu a tancovali. Pridal sa k nám aj Samo s Patrikom. Kubo sa na nás rehotal, no chvíľu s nami tancoval aj on.
"Nepôjdeme už?" šepol mi Patrik.
"Môžeme." dala som mu pusu. Zobrali sme si veci a vyšli von. Na terase tam bolo dokopy asi desať ľudí.
"Vás tu je." povedal Patrik.
"Kde idete?" spýtal sa Kubo.
"Do Trenčína." odpovedal mu Patrik.
"Kristííína! Hoď mi ešte cigu." dobehla za mnou Dida. Vytiahla som z vrecka krabičku a celú jej ju dala.
"Ty si zlato." povedala mi.
"Hej, len ma zakopať." zasmiala som sa. Objala som ju a zišla dole schodmi.
"Idete dať ešte kolo?" smial sa Kubo.
"Prosím ťa, zaspí ešte v aute a do bytu ju budem niesť." povedal Patrik.
"Ja som ťa počula!"
"Čaute." pozdravila som sa im a sadla do auta. Chvíľu po mne si sadol aj Patrik.
"Ty si vedel, že má babu?" spýtala som sa.
"Nie. Ale zarazilo ma, že s ňou paktoval, keď chodil s tebou. Keď si bola fajčiť, tak to povedal."
"Môžem ho jebať. Mám teba, nedá sa zmiasť nejakému debilovi." usmiala som sa.

YouTube LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat