4Fans

1.1K 17 0
                                    

Zas raz sa potvrdilo staré príslovie „všade dobre, doma najlepšie“ práve sedím vo vlaku smer Detva. Natáčam videá na YouTube a tak som bola na akcii 4Fans v Čechách. Volám sa Kristína Oldová. Mám 16, no takmer všetci mi hovoria, že vyzerám aspoň na 19. Má to isté výhody, no ako dámu by ma to malo urážať. Robím si srandu samozrejme. Mám staršieho brata Tobiasa, hrá hokej za Detvianských juniorov. Tatko ho trénuje a vlastne trénuje celý ich tím. Mám dve najlepšie kamarátky volajú sa Diana a Silvia. Všetky spolu chodíme na gymnázium do Zvolena. Obe sú zadané, no vždy si dokážu nájsť čas tak, aby sme išli spolu von. Vlastne skôr ja som tá čo má menej času. Keď sa chcem venovať videám, blogu a učeniu niekedy sa nestíham ani najesť, ale baví ma to a to je podľa mňa hlavné.

 Vlak zas stojí. Už asi stá zastávka. Vytiahla som mobil so zámerom pozrieť čo nové na facebooku. Ďalšie žiadosti o priateľstvo, no super. Nepatrím k tým čo by potrebovali mať 1000 priateľov. Hlavne tam mám tých s ktorými sa poznám a potom možno nejakých o ktorých som zbežne počula. Ako prvé boli žiadosť od YouTuberov, ktorý boli tiež na 4Fans. Expl0, Matúš aj Fajtikk. No žiadosť čo bola pod Fajtikkom ma zaskočila najviac. Patrik Koyš. Načo by niekto taký mne posielal žiadosť? Prijala som tieto štyri a ostatné od fanúšikov môjho kanála a blogu nechala tak, ako boli. Dala som si do uší slúchadka, pustila Kaliho a zatvorila oči, no moje driemanie prerušil Messenger. Automaticky sa mi otvorila chatová hlavička, bol to Patrik. Wtf? 

Patrik Koyš: Ahoj. Počul som o tebe od sesterníc, že si dobrá YouTuberka. Hovorili mi o tebe veci, aj keď som nepochopil prečo, ale nevadí :D no a povedali mi, že máš rada hokej. Neviem akému tímu fandíš a podobne no prehral som stávku s Maťom Réwayom a Robom Lantikom, že budem účinkovať v dvoch videách nejakej YouTuberky, alebo nejakého YouTubera. Vo videách nejakého chalana moc účinkovať nechcem a preto ma napadlo, či by to bolo možné, aby sme sa stretli a natočili niečo, čo by si vybrala ty? :)

Kristína Oldová: Ahoj. Tak ako možné by to bolo, len neviem či moc v blízkej dobe. Mám toho dosť, a ešte aby nebolo málo idú tie Vianoce a musím pokúpiť darčeky. Mala by som natáčať challenge, vyhovovalo by ti to? :)

Patrik Koyš: Jasné mne je to jedno, len nech to mám čím skôr za sebou. :)

Kristína Oldová: Neboj sa, ono to nie je nič hrozné. :) Keď dávaš rozhovory do televízie to máš celkom podobné :D

Patrik Koyš: To si ma moc nepotešila :D keď viem, že budem dávať rozhovor sa tri hodiny predtým trasiem :D

Kristína Oldová: Veď nebudeme robiť LiveStream, tak môžeme točiť aj na sto krát ;)

Patrik Koyš: Kedy by si to chcela točiť? :)

Kristína Oldová: To celkom ešte neviem. Budúcu sobotu pravdepodobne.

Patrik Koyš: Paráda, to je vyhovujúce. Ozvi sa mi niekedy v stredu. :) Bežím ja teraz na tréning. Ahoj.

Kristína Oldová:Jasné. Ahoj. :)

Vypla som net a ďalej pokračovala v driemotách. Po troch hodinách som konečne vystupovala v Detve. Na železničnej ma čakal ocino s bratom..

YouTube LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat